Tylne hamulce tarczowe - różnica...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Tylne hamulce tarczowe - różnica...

Post autor: Gacekk » wt sty 05, 2010 13:29

Witam. Jestem po przekładce hebli tylnych na tarczowe z tym, że jeden zacisk jest Girling a drugi Lucas. Działa wszystko ok. Mam pytanie czy ktoś się orientuje, czy linki ręcznego są takie same czy trzeba coś kombinować??


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 05, 2010 13:43

Na pewno linki od tracz są inne jak do bębnów. Natomiast w Golfie III był oryginalnie tylko chyba jeden rodzaj zacisków, więc ciężko odpowiedzieć jaka linka podpasuje do drugiego, po prostu kup jedna do MK3 i sprawdź czy na oba zaciski pasuje


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » wt sty 05, 2010 13:46

To, że na bębny i linki są inne to wiem. Właśnie zastanawia mnie, czy jedna na do obu zacisków wejdzie, chyba będzie trzeba zrobić tak jak mówisz na próbe i tyle :chytry:


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » wt sty 05, 2010 15:45

No to może i ja się podepnę, żeby nie śmiecić.

Wymieniłem tylne zaciski z Girling na Lucas. Wajcha od ręcznego w obu zaciskach Lucas chodziła dobrze w palcach, ale po założeniu na auto, ręczny przestał odbijać :grrr:

Linki do wymiany?

Jeśli tak to czy jest różnica w długości? Na zaciskach Girling, drążek ręcznego podnosił się dość wysoko, a w tych ledwo się zaciągnie i już trzyma.


O:o===vw===o:O

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » wt sty 05, 2010 16:21

Może i tak być, generalnie jak się nie mylę to katalogi pokazują do 1995 inne i po 1995 inne linki różniące się chyba właśnie długością.
A próbowałeś poluzować je tam, gdzie wajcha ręcznego jest???


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » wt sty 05, 2010 23:56

Nie luzowałem ich bo jak zakładałem zaciski to już mi palce odpadały z zimna. Ale właśnie zajrzałem na chwile pod popielniczkę i linki już są na max popuszczone. Zatem nie pozostaje nic innego jak wymienić linki :grrr:

Zaciski mają wajchę od ręcznego z tyłu i pochodzą podobno z GTI, więc chyba taka
http://allegro.pl/item855133393_linka_h ... 6v_91.html , powinna pasować?
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 00:00 przez arielo87, łącznie zmieniany 1 raz.


O:o===vw===o:O

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » śr sty 06, 2010 09:24

Ta linka, co podałeś link, jest nakrótsza i ma najdłuższy pancerz.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » śr sty 06, 2010 09:47

Gacekk pisze:Ta linka, co podałeś link, jest nakrótsza i ma najdłuższy pancerz.
No widzisz, ja kompletnie nie wiem jaką długość powinienem kupić.

Co do Twojego problemu, to radzę założyć dwa takie same zaciski. Kiedyś w audi 80 mój ojciec założył na tył dwa różne i nierówno hamowały.

Jak chcesz to mam dwa zaciski Girlinga. Zajrzyj tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292141
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 09:47 przez arielo87, łącznie zmieniany 1 raz.


O:o===vw===o:O

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » śr sty 06, 2010 09:52

Ta co podałes 10.7404 ma dł. 1580/1181 (linka/pancerz)
nr cofle 10.7403 dł. 1604/1096 rok 91-95
10.7406 dł. 1616-1096 rok 95-97


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości