Witam,
wlaśnie wymieniłem płyn i chłodnice(stara przeciekała), po zalaniu odpaliłem auto, dałem ogrzewanie na max. Troche minęło zanim się rozgrzał do ponad 80 kilku stopni, włączył się wentylator. Ale w ogóle przez nawiewy nie leci ciepłe powietrze.... tylko lodowate.
Po wymianie płynu chłodzącego brak ogrzewania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bo nagrzewnica jest zapowietrzona. Sprawdź wężyk który idze do zbiorniczka wyrównawczego - on musi być drożny - bo to on odpowiada za samo odpowietrzanie się układu.
Jeśli to nie pomoże to rozgrzewaj silnik na włączonej nagrzewnicy max. temperatura i ściskaj węże aby przepchnąć powietrze. sprawdź czy dolny wąż od chłodnicy jest ciepły jak będziesz miał 90 stopni na zegarach. jeśli będzie zimny to cały układ jest zapowietrzony lub termostat nie otwiera się.
Jeśli to nie pomoże to rozgrzewaj silnik na włączonej nagrzewnicy max. temperatura i ściskaj węże aby przepchnąć powietrze. sprawdź czy dolny wąż od chłodnicy jest ciepły jak będziesz miał 90 stopni na zegarach. jeśli będzie zimny to cały układ jest zapowietrzony lub termostat nie otwiera się.
No to jeśli dolny wąż jest zimny to termostat się nie otwiera bo tam są bańki powietrza (przy założeniu że nie wymieniałeś termostatu i nic przy nim nie grzebałeś).
Ja na to mam swój sposób, auto jak się nagrzeje na postoju to zacznie wyrzucać płyn (przy otwartym korku). Wyciągnij czujnik temp. z górnego węża przy chłodnicy i tam przez lejek zalewaj płyn. Kilkakrotnie co jakiś czas naciskaj dolny wąż.
W końcu termostat puści obieg i będzie ok.
Miałem tak już 2 razy przy passacie w silniku 1.8AAM, mechanicy próbowali różne metody aby to odpowietrzyć, ale tylko ta metoda powyżej pomogła.
Pozdrawiam
Ja na to mam swój sposób, auto jak się nagrzeje na postoju to zacznie wyrzucać płyn (przy otwartym korku). Wyciągnij czujnik temp. z górnego węża przy chłodnicy i tam przez lejek zalewaj płyn. Kilkakrotnie co jakiś czas naciskaj dolny wąż.
W końcu termostat puści obieg i będzie ok.
Miałem tak już 2 razy przy passacie w silniku 1.8AAM, mechanicy próbowali różne metody aby to odpowietrzyć, ale tylko ta metoda powyżej pomogła.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 138 gości