Typowe usterki w Golfie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Typowe usterki w Golfie
Witam.
Nie znalazłem tematu więc piszę z zapytaniem.
Jakie są typowe usterki w Golfie mk3 (kombi) z silnikiem 1,9d ??
Na co zwrócić uwagę, co się zużywa i czy są jakieś upierdliwe usterki??
Nie znalazłem tematu więc piszę z zapytaniem.
Jakie są typowe usterki w Golfie mk3 (kombi) z silnikiem 1,9d ??
Na co zwrócić uwagę, co się zużywa i czy są jakieś upierdliwe usterki??
pozdrawiam
piatek77
piatek77
z wlasnego doswiadczenia wiem ze trzeba zwrocic uwage na blachy bo niestety nasze ukochane mk3 lubia sobie gnic:) oprocz tego lac i jezdzic:) a tak na powaznei to nie mialem jeszcze nic takiego co powaznei uniemozliwiloby mi jezdzenie tym autem. mysle ze usterkowosc jest w normie:) oczywiscie nei trzeba sie zgadzac z tym zdaniem ale jest to jedno z mniej usterkowych samochodow. a silnik.. mul ale nei do zarzniecia:P
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
piatek77, 1,9 D są różne i od tego czy jest turbina itd zależy czego się można spodziewać. Największy dramat nie tak rzadki w tych silnikach to ścięcie klina na kole zebatym wału od rozrządu. To się kończy rozwałką silnika podobnie jak zerwanie paska rozrządu. I koszty wówczas zbliżają się do 2 tys.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Typowe usterki w Golfie
Tu masz sporo wypowiedzi o tym autku .. http://cokupic.pl/opinie/Volkswagen-Gol ... 335322beaapiatek77 pisze:Witam.
Nie znalazłem tematu więc piszę z zapytaniem.
Jakie są typowe usterki w Golfie mk3 (kombi) z silnikiem 1,9d ??
Na co zwrócić uwagę, co się zużywa i czy są jakieś upierdliwe usterki??
tak jak pisał kolega - głównie blachy i przy zakupie fajnie by było podjechać do jakiegoś dobrego Tunera od TDI -- bo oni mają wiedzę o tych silnikach i wiedzą na co zwrócić uwagę.
Ewentualnie - badanie = zawieszenia - silnika - ciśnienia na cylinderkach... itp
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
- Kontakt:
Dbaj o świece, o aku ( niby prosty silnik, ale nawet przy silniku o dobrej kompresji lubi mieć "uderzenie" ), o olej, o rozrząd. Staraj się mieć dobrze ustawiony kąt wtrysku - metodą zegarową albo na słuch. Sprawdź, czy wężykiem od filtra paliwa nie idzie Ci powietrze i jeżeli możesz - zamontuj zawór zwrotny paliwa między filtrem paliwa a pompą, żeby paliwko się nie cofało.
Mówi Ci to właściciel owego silnika. Pozdrawiam
Mówi Ci to właściciel owego silnika. Pozdrawiam
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
Właśnie zauwazyłem że w paliwie czasami pojawiają się bąbelki powietrza. Niebawem będę zmieniał filtr paliwa, na co zwrócić uwagę i jak zapobiegać aby tych bąbli nie było??bartekgib pisze:Dbaj o świece, o aku ( niby prosty silnik, ale nawet przy silniku o dobrej kompresji lubi mieć "uderzenie" ), o olej, o rozrząd. Staraj się mieć dobrze ustawiony kąt wtrysku - metodą zegarową albo na słuch. Sprawdź, czy wężykiem od filtra paliwa nie idzie Ci powietrze i jeżeli możesz - zamontuj zawór zwrotny paliwa między filtrem paliwa a pompą, żeby paliwko się nie cofało.
Mówi Ci to właściciel owego silnika. Pozdrawiam
pozdrawiam
piatek77
piatek77
- BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
- Kontakt:
Wiem, że powtórzę wiele odpowiedzi pochodnych z tego forum - ale użyj "Szukajki" Było sporo tematów na ten temat. Jedno muszę powiedzieć - w większości 1.9d spotykam się z owymi bąbelkami powietrza w wężykach idących z filtra do pompy. Może jakaś choroba większości egzemplarzy ?
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 00:48 przez BartekGib, łącznie zmieniany 1 raz.
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
- macbu
- Użytkownik
- Posty: 444
- Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
- Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
- Kontakt:
1,9 d
nie polecam... mialem... co chwile scinało mi klin na wale na tej małym kole zębatym... po wymianie całego wąlu (BO SIE ROZKALIBROWAŁ)koszt okolo 2 tys znowU zerwalo wtedy nawiercilem w kole i w wale dziure i nabiłem bolca hartowanego. 9 miesiecy wytrzymało... ale nie chcialem ryzykowac i sprzedałem autko.... ogolnie nie polecam bo mocy to 1,9 D nie ma... ale jest oszczedny...
mało kto wie że przy wymianie rozrzadu trzeba wymieniac takze to koło zębate i to najlepiej na oryginalne...
NIE POLECAM....
mało kto wie że przy wymianie rozrzadu trzeba wymieniac takze to koło zębate i to najlepiej na oryginalne...
NIE POLECAM....
Macbu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 298 gości