Ciśnienie Oleju ? Zatrzymanie Silnika !

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » sob gru 19, 2009 11:12

po ostygnięciu może sie jeszcze obrócić ale marne szanse zeby dało sie jeszcze urotowac
a silnik moze stanac bez zadnych stuków i tego typu rzeczy jak złapie na głównej panewce


Obrazek

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » sob gru 19, 2009 11:17

SnapyZwnb pisze:jak się to mogło stać ?
Jak to jak? Olałeś świecenie najważniejszej kontrolki w aucie i pytasz jeszcze jak to się mogło stać???

Wrzuć bieg i spróbuj drugim autem go powoli pociągnąć-może silnik puści jak się mocno nie zespawał.Mozesz swiece wykręcić na ten czas.
Tylko poobserwuj czy ci się na sprzegle nie slizga -czyli kola się krecą a silnik nie obraca-bo tak też może być-jak sie nie obróci to masz silnik do remontu albo wymiany.



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » sob gru 19, 2009 11:19

silnik zatarty to raczej pewne

nie mysl nawet o remoncie

kupuj na allegro albo na szrocie nowy silnik -to znaczy uzywany-koszt koło 2 tysiakow

wsadzasz i śmigasz



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » sob gru 19, 2009 19:57

za te 2k pln wolalbym zrobic z nim co nalezy a nie kupowac w ciemno, a nawet innego co bym widzial jak pracuje



Awatar użytkownika
SnapyZwnb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt gru 18, 2009 18:24
Kontakt:

Post autor: SnapyZwnb » pn sty 04, 2010 20:05

Witam panowie po raz kolejny chce uzyskać odpowiedz na taki problem lecz wcześniej napisze co się stało z tamtym silnikiem .

Silnik i założenie go wyniosło mnie 1400 zł chodzi naprawdę super jak na razie będziemy widzieć później co będzie .)
Wiec niestety musiałem przeszczepić mu serce :(
Mechanik nie zaglądał do starego silnika wiec jaka przyczyna że się zatarł nie wiadoma .
Walem udało się przekręcić lecz dopiero wtedy kiedy użyło się 2 metrowej rury :)


A teraz przechodzimy do problemu o którym wspomniałem wyżej Mianowice wspomniałem ze obrotomierz stanoł na 1900 obr( w starym zatartym silniku )
i po odpalaniu na innym silniku chodzi poprawnie tylko że startuje od 1900 obr. a nie od 0 obr. na biegu jałowym wskazuje 2900 obr mnie więcej czyli jak powinno być 800 -900 obr.


CO jest nie tak zresetowanie żagarów nie pomaga .... mechanik mówi ze jakiś błąd jest i trzeba podpiąć się do auta .
Czy może rozkręcić obrotomierz z deski rozdzielczej i go ręcznie przestawić na punkt 0 obr. czy to będzie błąd ???



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pn sty 04, 2010 22:58

skoro stoi na 900 to go rozbierz zdejmij z ośki i załóz na pozycję "0"



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 434 gości