problem z odpaleniem golfa III 1.9 tdi 90KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rafal-viper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob sty 02, 2010 21:04
Lokalizacja: Połomia

problem z odpaleniem golfa III 1.9 tdi 90KM

Post autor: rafal-viper » sob sty 02, 2010 21:20

witam!!
mam problem z odpaleniem golfika 1.9 Tdi tzn. przy odpaleniu silnika odpali i zaraz zejdzie z obrotów najgorzej na zimnym silniku to trzeba trzymac gaz tak do 1500 obr.\min. i dlugo trzymac na rozruszniku, a znowu na ciepłym silniku to bez gazu zapali zejdzie z obrotów i dopiero dostanie taki szlag i odpali a potem autko smiga jak wsciekly. Wymieniłem już pompę wtryskową i dalej nic wtryskiwacze sprawdziłem NIE leja na zegarze pokazało mi 170 bar na wszystkich jednakowo :D, rozrząd też jest OK po wymianie filtrów olejów itd.
Mechaniki nie wiedza co by to mogło byc ;/;/
Jeśli ktoś wie lub domyśla się jaka by mogła byc przyczyna to proszę o POMOC !!



Awatar użytkownika
mauro22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt maja 25, 2007 16:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

problem z odpaleniem

Post autor: mauro22 » sob sty 02, 2010 21:34

Witam,

Sprawdź połączenia węży układu zasilania (przy filtrze paliwa koniecznie),
Sprawdź miernikiem rezystancje świec żarowych.
Sprawdź filtr powietrza.
Sprawdź cały układ doprowadzenia powietrza.

Pozdrawiam


Jacek R.

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob sty 02, 2010 21:46

Robił ktoś diagnozę vagiem?

[ Dodano: Sob Sty 02, 2010 20:47 ]
p.s. po wymianie pmpy robi sie coś takiego, co sie nazywa regulacja dynamicznego kąta wtrysku



rafal-viper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob sty 02, 2010 21:04
Lokalizacja: Połomia

Post autor: rafal-viper » ndz sty 03, 2010 13:59

Wszystko jest ok filtr powietrza jest nowy, przewody paliwowe filter wszystko nowe:D autko juz mi zaczelo szwankowac na starej pompie choc bylo wszystko ustawiane za pomoca komputera, wiec wymienilem pompe i dalej to samo ;/;/
Nie wiem ale mi sie wydaje ze to bedzie wina elektryki ;/;/



rafal-viper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob sty 02, 2010 21:04
Lokalizacja: Połomia

Post autor: rafal-viper » pn sty 04, 2010 11:40

z paliwem jest wszystko ok nic sie nie cofa filter jest caly czas pelny i przewody do pompy tez sa pelne .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 94 gości