Termometr wew/zew
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
w mk3 pobawilem sie i z pomoca kolegi z forum udalo sie stworzyc cos takiego:
uklad wewnetrzny to zestaw w stylu 'zrob to sam', obudowa zapozyczona z opla - jak widac pasuje bez wiekszych przerobek. dwa czujniki tempetarury, jeden do kapiny a jeden pod zderzak i podpiecie do plusa po stacyjce i to wszystko
na zdjeciach widac jeszcze troche tasme dwustronna ale ostatecznie zamocowalem to na dwie krople poksipolu
uklad wewnetrzny to zestaw w stylu 'zrob to sam', obudowa zapozyczona z opla - jak widac pasuje bez wiekszych przerobek. dwa czujniki tempetarury, jeden do kapiny a jeden pod zderzak i podpiecie do plusa po stacyjce i to wszystko
na zdjeciach widac jeszcze troche tasme dwustronna ale ostatecznie zamocowalem to na dwie krople poksipolu
- W_I_T_E_K
- ...
- Posty: 461
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Ok. Termometr doszedł i po delikatnym spiłowaniu rantów wewnątrz wygląda tak:
Myślę że jest idealnie. Ale zrezygnuję z tego rozwiązania bo już kupiłem zegary z MFA.
Myślę że jest idealnie. Ale zrezygnuję z tego rozwiązania bo już kupiłem zegary z MFA.
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 17:33 przez W_I_T_E_K, łącznie zmieniany 1 raz.
A gdzie wlacznik od awaryjnch dales? z boku gdzies? torszq lipa moim zdanie jak go na srodku chcesz miec bo przycisk od awaryjnych jest zaokraglony na wszystkich 4 rogach wiec lipnie bedzie wygladal w innym miejscu. Ale pewnie juz o tym pomyslales
POZDRO
POZDRO
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 18:08 przez bicker83, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
- W_I_T_E_K
- ...
- Posty: 461
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Możesz sobie wstawić ten termometr gdzie ci się podoba. Włącznik awaryjnych też.
Włożyłem ten termometr do starych kratek , które leżały w domu. W aucie mam teraz z bory.
W między czasie zmienił się plan. Kupiłem zegary z MFA więc z tym dam sobie spokój.
Włożyłem ten termometr do starych kratek , które leżały w domu. W aucie mam teraz z bory.
W między czasie zmienił się plan. Kupiłem zegary z MFA więc z tym dam sobie spokój.
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 18:10 przez W_I_T_E_K, łącznie zmieniany 1 raz.
W_I_T_E_K, fajnie to wygląda 28 zeta można dać
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 12:59 przez Oli, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]148KM/326Nm[/b]
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: pn kwie 20, 2009 18:15
- Lokalizacja: LKS/WJ
- Kontakt:
No właśnie zastanawiam się jakby podświetlić takie coś? Może udałoby się jakieś małe diody wstawić do środka, pasuje w sumie ładnie do tego cena nie jest zła zostaje kilka złotych na modyfikacje Ktoś kojaży jakie są możliwości podświetlenia takiego LCD?M4niac pisze:ten co WITEK pokazał jest fajny tylko minus że nie ma podświetlenia ale gdzie umieścić sondę zew skoro przewód ma tylko 1 metr długości ?
64 x 31 x 40 mm zapomnij ,że wejdzie... musiałbyś coś porzeźbićcarollo pisze:zastanawiam czy coś takiego nie wejdzie w zaślepke -->http://allegro.pl/item856452466_eleganc ... v_12v.html
mankamentem jest pomiar jednej temperatury
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 230 gości