Dylemat zamiennika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pittereck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:11
Lokalizacja: Włocławek

Dylemat zamiennika

Post autor: pittereck » sob sty 02, 2010 22:59

Moja pompa hamulcowa działa dośc kiepsko, ciężko w niej o zablokowanie kó podczas hamowania, gdy wymianiałem przewód hamulcowy dośc ciężko było odpowietrzyć cały układ, długo trzeba było się namachać pedałem hamulca. Zastanawiam się nad kupnem nowego zamiennika, kosztuje ok 100-110zł . Jak się sprawuje taka pompa??

[ Dodano: 02 Sty 2010 22:50 ]
Panowie co z tą pompa?? orientuje sie ktoś w temacie?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz sty 03, 2010 09:46

pittereck pisze:Zastanawiam się nad kupnem nowego zamiennika, kosztuje ok 100-110zł . Jak się sprawuje taka pompa??
- a skąd my mamy wiedzieć, jaką pompę chcesz kupić? Cena nie pozwala zidentyfikować modelu. Zastanów się może jeszcze nad zestawem naprawczym - dużo taniej, ale nie wiem, jak to się sprawuje (niech ktoś inny się wypowie). Jeżeli nowa pompa to firmy ATE - http://e-autoparts.pl/catalog/pompa-ham ... -5463.html - dla przykładu. Co prawda 2x droższa, ale to właśnie ATE dostarczało systemy hamulcowe do mkII, także to jest dokładnie to samo co ori, tylko bez znaczka VW.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz sty 03, 2010 10:04

moim zadeniem zdemontowac pompe, rozebrac, sprawdzic czy nie ma zadnych wzerow i czy nie jest powycierana, jezeli jest ok to kupic zestaw naprawczy i oczywiscie zalac nowym plynem i odpopwietrzac do momentu az z kazdego odpowietrznika nie poleci nowy plyn



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 03, 2010 10:35

pittereck, mój brat 3 lata temu założył zamiennik za 5-6 dych i daje radę do dzisiaj...
Osobiście nie pozwoliłbym mu założyć tak taniego badziewia,ale byłem na wyspach i nic o tym nie wiedziałem :grin:
Różnie to bywa z tymi zamiennikami...raz się uda,a raz nie :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sty 03, 2010 14:33

pittereck pisze:Moja pompa hamulcowa działa dośc kiepsko, ciężko w niej o zablokowanie kó podczas hamowania
Wygląda na problemy z servem.



pittereck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:11
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pittereck » ndz sty 03, 2010 19:26

belcho99 pisze:
edzio pisze:
pittereck pisze:Moja pompa hamulcowa działa dośc kiepsko, ciężko w niej o zablokowanie kó podczas hamowania
Wygląda na problemy z servem.
albo nieco zapowietrzony uklad, opis jest nieprecyzyjny.
Pedał jest miękki, i nawet gdy wcisnę go do oporu przy prędkości ok 50-60 km /h na asfalcie niemam co myśleć o zblokowanych kołach. Samochód zaczyna hamowac dopiero gdy pedał jest wciśnięty do połowy. Gdy czasami na światłach trzymam wcisniety hamulec mam wrażenie że pedał powoli a skutecznie opada na dół.
Co do zestawów naprawczych to już to przerabiałem przy poprzedniej pompie która mi padła, niepamietam jakiej firmy był ten zestaw ale żadnej poprawy, metalowe częsci pompy były ok, ale uszczelki pewnie kiepskiej jakości i pompa całe cisnienie traciła bokami. zainstalowałem uzywke ze szrotu za pare groszy ale ta tez jest mysle niebezpieczna i dlatego teraz myślę o wymianie na nówke.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości