1.8 RP zapala i po chwili gaśnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 RP zapala i po chwili gaśnie
Niedawno kupiłem golfa 2 1.8rp z instalacja lpg i mam problem z odpaleniem go na PB. Najpierw nie pracowała pompa paliwa ale po wymianie przekaźnika 67 na nowy słychać że pompa pracuje jednak do silnika paliwo nie dochodzi i nie wiem gdzie jest problem.
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 11:40 przez delorian, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: wt mar 31, 2009 12:19
- Lokalizacja: ugana
Hmm...
Kolego weź sprawdz czy nigdzie przewodów z paliwem nie masz przełamanych bo jeżeli nie ochodzi do wtrysku a wychodzi z pompki to raczej bym szukał w przewodach w któwych idzie paliwo może są przerwane a jesli nie to weź jeszcze raz sprawdz pompke paliwową bo może dawać paliwo ale ciśnienia nie wytwarza ospowiedniego ja tak miałałem wymieniłem pompke i jest ok pozdro
Zazwyczaj czesciej pada pompa w zbiorniku Sprawdz pod autem masz pompe jak przekrecisz stacyjke to ta pompa pewnie chodzi posluchaj czy chodzi Jak bedzie chodzic to odepni z niej kostke w bagazniku masz dekielek od pompy ktora jest w zbiorniku odkrec ten dekielek i wlocz zaplon bedziesz slyszal czy ta pompa w zbiorniku chodzi Jezeli nie to wiadomo pompa kaput Kazalem CI sciagnac dla tego kostke z pompy pod autem zeby nie wprowadzala cie w blad jak bedziesz sluchal pompy w zbiorniku
- NeconFighter
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 16:01
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Jeżeli pompa pod autem jest sprawna to masz uszkodzoną pompę w zbiorniku paliwa.
Sprawdza ją się w ten sposób zdejmujesz czarny przewód paliwowy w bagażniku zakładasz jakiś inny przewód kierujesz do naczynia i parę razy włączasz i wyłączasz zapłon paliwo powinno lecieć.
co do RP to tak: pompka w zbiorniku paliwa 0,24bar
pod autem 1.2 bar
pompa pod autem posiada zawór ciśnieniowy przy wlocie (wkładka z gumowym grzybkiem ze sprężyną) powoduje on że paliwo nie będzie opadać grawitacyjnie do pompy pod autem co dalej idzie aby pracował silnik musi posiadać ciśnienie robocze. W praktyce paliwo nawet pod dużo mniejszym ciśnieniem dostaje się do głównej pompy paliwowej.
Przy okazji lepiej powymieniać fabryczne jednorazowe cybanty na śrubowe jeżeli były już ściągane z przewodów paliwowych.
Sprawdza ją się w ten sposób zdejmujesz czarny przewód paliwowy w bagażniku zakładasz jakiś inny przewód kierujesz do naczynia i parę razy włączasz i wyłączasz zapłon paliwo powinno lecieć.
co do RP to tak: pompka w zbiorniku paliwa 0,24bar
pod autem 1.2 bar
pompa pod autem posiada zawór ciśnieniowy przy wlocie (wkładka z gumowym grzybkiem ze sprężyną) powoduje on że paliwo nie będzie opadać grawitacyjnie do pompy pod autem co dalej idzie aby pracował silnik musi posiadać ciśnienie robocze. W praktyce paliwo nawet pod dużo mniejszym ciśnieniem dostaje się do głównej pompy paliwowej.
Przy okazji lepiej powymieniać fabryczne jednorazowe cybanty na śrubowe jeżeli były już ściągane z przewodów paliwowych.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Z wyjęciem nie powinieneś mieć problemu. Podnosisz trochę auto i będziesz wszystko widział. Tylko na pewno paliwo ci pocieknie więc podstaw sobie jakieś naczynie. A koszt używki ori to jakieś 80zł, może nawet mniej
Ostatnio zmieniony czw gru 31, 2009 01:22 przez kwadrat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- NeconFighter
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 16:01
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
a ile masz tych wtrysków w RPku ?krzysiekj1990 pisze:Moze jezdzil wlasciciel i odpalal na gazie i wtryski paliwa sie zapiekly moj kolega tak mial kupil nowa listwe i chula POZDRAWIAM
bo listwy nie ma na pewno.. ( taka mała podpowiedz )
wiec jezeli nie wiemy co pisac , to moze nie piszmy głupot ?
pompe wymieeniałem bez kanału ( chodz wygodniej jest robic to z kanału )
z tgo co pamietam, to ona siedzi w korpusie na 3 wkrety... ciezko je wykrecic jak sie lezy pod autem , ale da rade.. mozna sobie pomóc odciagając calosc od podłogi, sa tam takie okrągłe talerzyki zabezpieczające, zalosc, zeby nie spadla z takich bolców.. praca nie jest taka ciezka na jaka wyglada mozna sie ubrudzic paliwem tylko przy okazji mozna wymienic sobie filtr paliwa
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
problem paliwa udało sie ogarnąc ale powstał następny, samochód normalnie zdapala ale po 15-20 sek gaśnie. ma ktoś pomysł?
[ Dodano: 04 Sty 2010 10:39 ]
dodam że auto przez jakiś czas było jeźdzone tylko na gazie(przez poprzedniego właściciela). słyszałem że występują do tego jakies problemy z wtryskiem w tym silniku ale wiem co dokładnie sie dzieje. napewno ktoś miał podobny problem .
[ Dodano: 04 Sty 2010 10:39 ]
dodam że auto przez jakiś czas było jeźdzone tylko na gazie(przez poprzedniego właściciela). słyszałem że występują do tego jakies problemy z wtryskiem w tym silniku ale wiem co dokładnie sie dzieje. napewno ktoś miał podobny problem .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 386 gości