Hałasujący silnik-zawory Golf III.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Hałasujący silnik-zawory Golf III.
Witam mam problem, zmeniłem uszczelke pod głowicą w Golfie III, silnik 1.6 benzyna. Poskładałem wszystko tak jak trzeba, (bo robiłem to już setny raz) rozrząd idealnie ustawiony na znakach, uszczelka dobrej firmy Geitz, głowica zplanowana. Odpaliłem go bez problemu ale strasznie słychać zawory, myślałem że to wina hydropopychaczy( szklanki) więc zmieniłem i jest nadal to samo, słychać taki głuchy mechaniczny odgłos jak w starym ppolonezie. Czego może to być wina? Przez tyle lat, robiłem różne glowice ale coś takiego nigdy mi się nie przytrafiło. Jka macie jakieś pomysły to prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 13:47 przez tomiii197, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomek
tomiii197, jak wyciagnąłes popychacze miały w sobie olej,a jak silnik nagrzany to dziwięk jest taki sam jak na zimnym ?
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
tomiii197, zmierzyles ile wystaje tłok ponad blok ? chodzi mi o to czy uszczelka była dobrze dobrana
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 14:05 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
możliwe, głowicy nie planuje się x razy, właściwie dla niektórych silników wogóle się nie przewiduje planowania. Należało ją pomierzyć przed założeniem.tomiii197 pisze:że głowica była zplanowana któryś z kolei raz
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
tomiii197, a ile razy planowaleś ta sama glowice ile z niej sciagnieto materiału ?
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
tomiii197,jakie masz oznaczenie literowe silnika,bo w mk2 1.6 minimalna grubosc glowicy po planowaniu 132,6mm to napewno w mk3 jest tez minimalna grubosc glowicy, a co do hydraulicznych popychaczy to po nagrzaniu silnika powinny sie wyciszyc moze sproboj go jeszcze raz nagrzac do temp pracy i przez okolo 2 minuty przytrzymaj go na 2500 obr/min
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 14:41 przez damian81Z, łącznie zmieniany 3 razy.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 304 gości