Mk3...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Mk3...

Post autor: ck » czw sty 06, 2005 21:41

Mam pytanie na prośbę mojego szwagra.Jest On posiadaczem Mk3 1.4,którego niedawno kupił.Powymieniał co trzeba(olej,paski itp).Kiedyś jechał autostradą A4 i nagle zaświeciła mu się kontrolka ciśnienia oleju.Zatrzymał się,odczekał pare minut i sprawdził poziom oleju.Stan oleju był taki jak przed wyruszeniem w trasę,czyli OK.To wszystko działo sie jakieś dwa tygodnie temu i od tamtego czasu taki przypadek się nie wydażył.Powiedzcie co to mogło być,czy jest to zwiastun czegoś złego.Dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
zeld
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:00

Post autor: zeld » czw sty 06, 2005 22:42

nie swieci sie na non topie to jest OK napisz ile silnik ma zrobione KM. bo moze pompa oleum jest kilim :goof:



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw sty 06, 2005 23:02

Nie świeci się non stop,tylko raz zaświeciła,a przebieg 170tys.km



Awatar użytkownika
adas3003
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 15:26
Lokalizacja: SIEMIANOWICE SLASKIE
Kontakt:

Post autor: adas3003 » sob sty 08, 2005 14:22

witam tez mialem golfa 1.4 i tez mialem taki problem wedlug mnie zalezy to od przeciazenia silnika u mnie sie tak robilo jak jechalem 150 160 ale wciskalem sprzeglo 2razy w gaz i lampka gasla i moglem jechac dalej



r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » sob sty 08, 2005 14:37

ok wiesz. 170 tys a ile byla szafa cofnieta ?:P :D bo i tak zazwyczaj jest ... albo poprostu blad komputera


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » sob sty 08, 2005 15:00

jak nie świeci się cały czas, to nie przejmuj się tym....może faktycznie błąd komputera albo przeciążony silnik...spoko nie przejmuj się tym


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » sob sty 08, 2005 17:39

Przebieg prawdziwy bo gościu wszystko pisał w kajeciku.W ten dzień właśnie jechało ich pięcioro,a na budziku jak twierdził szwagier miał 150km/h,więc wszystko możliwe,że był przeciążony.Sam twierdzę,że to za słaby silnik do Mk3.Golfik oleju nie bierze,śmiga spoko,a kontrolka nie świeci.



Awatar użytkownika
VAUER6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 19:53
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: VAUER6 » sob sty 08, 2005 19:48

Dopoki nie zaswieci sie czesciej lub na stale to jest ok.U mnie tez raz sie zapalila zeszlego lata jak na autostradzie sprawdzalem V-max.Ale to byla extrema i upal.Pozniej juz sie nie zaswiecila do teraz.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » sob sty 08, 2005 21:24

Czyli wychodzi na to,że faktycznie był przeciążony,ale czy to normalne,bo ja czegoś takiego w swoim dieslu nigdy nie miałem,chodź często jeżdżę w piątkę i na maxa po autostradzie.Chyba,że te silniki tak mają.W takim razie muszę go uspokoić,bo szwagier chce już wymieniać wszystko naraz.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » sob sty 08, 2005 21:25

Czyli wychodzi na to,że faktycznie był przeciążony,ale czy to normalne,bo ja czegoś takiego w swoim dieslu nigdy nie miałem,chodź często jeżdżę w piątkę i na maxa po autostradzie.Chyba,że te silniki tak mają.W takim razie muszę go uspokoić,bo szwagier chce już wymieniać wszystko naraz.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » sob sty 08, 2005 21:25

Czyli wychodzi na to,że faktycznie był przeciążony,ale czy to normalne,bo ja czegoś takiego w swoim dieslu nigdy nie miałem,chodź często jeżdżę w piątkę i na maxa po autostradzie.Chyba,że te silniki tak mają.W takim razie muszę go uspokoić,bo szwagier chce już wymieniać wszystko naraz.



Awatar użytkownika
zeld
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:00

Post autor: zeld » ndz sty 09, 2005 18:54

VAUER6 pisze:Dopoki nie zaswieci sie czesciej lub na stale to jest ok.U mnie tez raz sie zapalila zeszlego lata jak na autostradzie sprawdzalem V-max.Ale to byla extrema i upal.Pozniej juz sie nie zaswiecila do teraz.
ile poszedl :helm: :pub:


1.8 i 90 KM musieli przegrac wojne :)

Awatar użytkownika
zeld
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:00

Post autor: zeld » ndz sty 09, 2005 18:59

czasami tak jest ze motur jak pompuje na max to łyknie mgle i traci cisnienie :grrr: zadko ale zdarza sie :pub:


1.8 i 90 KM musieli przegrac wojne :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 346 gości