1.4 16V przerywa.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.4 16V przerywa.
Chciałbym prosic forumowicze o pomoc.Pare dni temu mój golfik zaczał dziwnie przerywac tak od okolo 2000obr.w miare przyspieszania ustaja na pełnym gazie niewyczuwalne(podczas dodawania gazu na luzie nic sie nie dzieje).Zaczeło sie to dziac po przejechaniu paruset metrów po nalaniu paliwa.Dzisiaj nalałem (98) i dalej to samo.Podpiałem go z kumplem do kompa ale wszystko ok nie pokazuje błedów.Przez wakacje miał podobne dolegliwosci ale mu zaraz przeszło.Niedawno wymieniłem swiece ale kable zostały stare.Czy to moze byc to??Czy moze filtr paliwa czy co innego...??
Ostatnio zmieniony pt lut 08, 2008 20:18 przez grigor77, łącznie zmieniany 1 raz.
- martines
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
Miałem podobnie... Zacznij od przeczyszczenia przepustnicy z oleju. Najlepiej niech zrobi ci to jakiś mechanik który posiada VAG (później niezbędna jest adaptacja przepustnicy VAGiem).
Ahaa jeszcze jedno! Nie masz czasami problemów z zapaleniem samochodu (pali za drugim) ewentualnie gaśnie czasami niewiadomo z jakiej przyczyny?
Ahaa jeszcze jedno! Nie masz czasami problemów z zapaleniem samochodu (pali za drugim) ewentualnie gaśnie czasami niewiadomo z jakiej przyczyny?
- martines
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
Tak więc: 1998 rok, odnośnie zamarazającej odmy i czujnika temperatury(nie spotkałem sie z tym problemem). Olej... na 10.000km wychodzi mi dolać jakies 0,7L (z tego co słyszałem to jest bardzo niewiele i mieści się w granicy zdrowego rozsądku).stonefree pisze:Martinesz którego roku jest twój AKQ?Mój brat ma AHW 1,4 16V i podobne problemy,a także z zamarzającą odmą i świrującym czujnikiem temperatury cieczy.Czy masz w swoim MK4 elektryczny podgrzewacz odmy?A jakiego koloru jest u ciebie czujnik temperatury wody?Duzo spala oleju na 15000km?
Dokładnie, to niewielki ilości. Chociaż niektóre książki serwisowe podają że pobór oleju w granicach do 1 l/1000 km może być zjawiskiem normalnym w MkIV. Jak dla mnie to jest nienormalne......martines pisze:Olej... na 10.000km wychodzi mi dolać jakies 0,7L (z tego co słyszałem to jest bardzo niewiele i mieści się w granicy zdrowego rozsądku).
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
Ale adaptacje to porostu usuniecie SERV po podlaczeniu VAGA ? czy cos innego. Jezeli adaptacji nie zrobie odrazu to samochód nie ruszy ?
Aha przepustnica jest widoczna po zdjeciu obudowy gornej filtra powietrza ?
Wie moze ktoś gdzie mi wyczyszcza prazepustnice w 3miasto ??
Aha przepustnica jest widoczna po zdjeciu obudowy gornej filtra powietrza ?
Wie moze ktoś gdzie mi wyczyszcza prazepustnice w 3miasto ??
Ostatnio zmieniony czw mar 09, 2006 18:33 przez luk99, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja rowniez chce przeczyscic u siebie przepustnice, ale czy ktos z was wiec jak przeprowadzic ta adaptacje? Mam kabel, mam vaga ale nie mam tam nic co moglbym powiazac z przepustnica. Chyba ze nalezy wcisnac i ustawic ustawienia fabryczne?
[ Dodano: Czw Mar 09, 2006 23:03 ]
Witam, dowiedziałem sie jak przeprowadzic adaptacje przepustnicy (adaptacja przepustnicy <- to dla potomnych do szukajki). Trzeba miec badz vag pl badz vag-com'a. Wiec tak:
"
wykasować błędy
01-silnik
04-nastawy podstawowe
098-grupa danych
a co do programu-to myślę że vagcom "
Jak by co, jest to instrukcja pod silnik AKL, zauwazylem ze wiekszosc uzytkownikow posiada taki . Nie wiem czy przejdzie to w innym silniku, ale sadzac po komendach powinno wypalic. Jak ktos ma kabel i programik to niech sprawdzi, gdyz ja narazie swojej nie przeczyscilem
[ Dodano: Czw Mar 09, 2006 23:03 ]
Witam, dowiedziałem sie jak przeprowadzic adaptacje przepustnicy (adaptacja przepustnicy <- to dla potomnych do szukajki). Trzeba miec badz vag pl badz vag-com'a. Wiec tak:
"
wykasować błędy
01-silnik
04-nastawy podstawowe
098-grupa danych
a co do programu-to myślę że vagcom "
Jak by co, jest to instrukcja pod silnik AKL, zauwazylem ze wiekszosc uzytkownikow posiada taki . Nie wiem czy przejdzie to w innym silniku, ale sadzac po komendach powinno wypalic. Jak ktos ma kabel i programik to niech sprawdzi, gdyz ja narazie swojej nie przeczyscilem
Witam !!!
Podlaczam sie posrednio pod temat gdyz zdaza sie u mnie w MKIV AKL 1.6 SR wariujacy wskaznik temp cieczy chlodzacej, tzn ogolnie pokazuje dobrze tylko czasem spada do 0 po chwili sie podnosi do normalnej pozycji (87-90 stopni). Nie zauwazylem zadnej regularnosci w takim zachowaniu.
Co moze to powodowac i w jaki sposob moznaby temu zaradzic ??
Z gory dziekujez a wszelka pomoc.
Podlaczam sie posrednio pod temat gdyz zdaza sie u mnie w MKIV AKL 1.6 SR wariujacy wskaznik temp cieczy chlodzacej, tzn ogolnie pokazuje dobrze tylko czasem spada do 0 po chwili sie podnosi do normalnej pozycji (87-90 stopni). Nie zauwazylem zadnej regularnosci w takim zachowaniu.
Co moze to powodowac i w jaki sposob moznaby temu zaradzic ??
Z gory dziekujez a wszelka pomoc.
Ja stawiam na czujnik już to przechodziłem i wszzystko co potrzeba opisałem tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=30360stonefree pisze:A może poprosty złącze zaśniedziało?Albo czujnik pada.kwitecki pisze:wariujacy wskaznik
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości