[MK3] zgasł nie odpala.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Fr4ntic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 02, 2010 15:22
Lokalizacja: Kamienna Gora

[MK3] zgasł nie odpala.

Post autor: Fr4ntic » sob sty 02, 2010 15:31

Witam serdecznie. Obawiam się, że mój golfik poległ na polu bitwy... Ostatnio wsiadam do autka odpalam i kontrolka akumulatora nie zgasła. Kilka razy podgazowałem i kontrolka zgasła. Pojechałem na orlen zatankowałem odpaliłem i pojechałem. Przejechałem jakieś 600 metrów i wyłączyło mi się radio. Po następnych ok. 600 metrach zgasły światła... Jeszcze kawałek auto zaczęło się dusić. Jechałem pod górkę, więc zredukowałem i chciałem podjechać by się zatrzymać. Nie dał rady... Zgasł i już nie odpalił. zepchnąłem autko na pobocze. Na klemy odpala, ale po odłączeniu kabli auto gaśnie. Kable są dla diesela, nie wiem czy to w czymś przeszkadza... Światła niby działają ale bardzo słabo. Jak próbuję odpalić auto to nic... Kontrolki gasną po przekręceniu kluczyka. Najbardziej dziwi mnie to, że skoro to był by akumulator, to po odpaleniu na kable powinien chodzić, a gaśnie... Akumulator nówka, ma około 4 miesięcy... Co to może być? Proszę pomóżcie. Pozdrawiam.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » sob sty 02, 2010 15:55

akumulator moze mieć i nawet tylko 4 msce ale jesli nie ma ładowania to no coz .. Alternator Ci padl po prostu razem z regulatorem napiecia mysle.



K@mil_mk3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
Kontakt:

Post autor: K@mil_mk3 » sob sty 02, 2010 15:58

odpal samochod na kable i sprawdz ladowanie miernikiem :) ... jak bedzie slabe to alernator albo szczotki albo tak jak kolega wyzej napisal regulator napiecia.


"Miałem kiedyś ja malucha lecz przesiadlem z niego sie... teraz Golfiem 3 śmigam"

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 02, 2010 15:59

Napisz może też jaki to MK3-- bo dużo różnych silników jest .. a z fusów nie wywróżę czy to ON czy Etylina :bajer:

Piszesz ,że po kablu odpala , i gaśnie - stawiam jak kolega wyżej napisał - na padnięty aku.
Sprawdź go miernikiem , następnie zmierz napięcia na alternatorze ( zwróć uwagę czy pasek nie jest luźny - może się ślizgać i stąd nie ma ładowania - lub jest nie takie jak być powinno)
Sprawdź też przewód masowy - jaki idzie od aku do blachy.. Wyczyść go jak jest zaśniedziały.

Generalnie tyle na początek i napisz co masz pod maską - to będziemy dalej myśleli.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Fr4ntic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 02, 2010 15:22
Lokalizacja: Kamienna Gora

Post autor: Fr4ntic » sob sty 02, 2010 16:03

Golf 1.4 benzyna. Pasek chyba tez do wymiany bo ostatnio strasznie piszczal odkąd spadł śnieg... przespaceruje się do auta pomierzę i powiem co i jak. Dzięki za szybkie odpowiedzi ;)



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 02, 2010 16:10

Fr4ntic pisze:Golf 1.4 benzyna. Pasek chyba tez do wymiany bo ostatnio strasznie piszczal odkąd spadł śnieg... przespaceruje się do auta pomierzę i powiem co i jak. Dzięki za szybkie odpowiedzi ;)
Idź i zapodaj wynikami... a skoro pasek piszczał - to może wystarczy go naciągnąć trochę..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Fr4ntic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 02, 2010 15:22
Lokalizacja: Kamienna Gora

Post autor: Fr4ntic » sob sty 02, 2010 16:17

A jeszcze jedno pytanie. Jak wyjme sam akumulator i naladuje prostownikiem to zadziala? Chodzi o to by dojechac autem pod dom bo stoi 3 km od domu na wyjezdzie z miasta...



majeranek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt mar 31, 2009 19:20
Lokalizacja: Gręboszów

Post autor: majeranek » sob sty 02, 2010 16:25

a nie lepiej do z holowac?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 02, 2010 16:27

Fr4ntic pisze:A jeszcze jedno pytanie. Jak wyjme sam akumulator i naladuje prostownikiem to zadziala? Chodzi o to by dojechac autem pod dom bo stoi 3 km od domu na wyjezdzie z miasta...
Jak naładujesz to powinien dojechać.
Ps - mam nadzieję ,że wiesz ile i jakim prądem ładować :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Fr4ntic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 02, 2010 15:22
Lokalizacja: Kamienna Gora

Post autor: Fr4ntic » sob sty 02, 2010 16:31

az sie naladuje? xD Kiedys podlaczylem i sie ladowal calą noc... :P Jak mam to zrobic dokladnie? :chytry:



K@mil_mk3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
Kontakt:

Post autor: K@mil_mk3 » sob sty 02, 2010 16:32

A jeszcze jedno pytanie. Jak wyjme sam akumulator i naladuje prostownikiem to zadziala? Chodzi o to by dojechac autem pod dom bo stoi 3 km od domu na wyjezdzie z miasta..
3km dojedziesz ale swiatla moga przygasac i lepiej jedz za dnia i wlacz tylko postojówki :P

Fr4ntic pisze:az sie naladuje? xD Kiedys podlaczylem i sie ladowal calą noc... Jak mam to zrobic dokladnie?
zalezy jaki masz prostownik. sa takie w ktorych mozna ustalac moc ladowania i takie ktore nie maja...
Jak masz do ustawiania mocy, to nigdy nie ustawia sie na maxa. Najlepiej niech laduje sie dluzej ale mniejszym pradem.
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 16:35 przez K@mil_mk3, łącznie zmieniany 1 raz.



awecezare
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: awecezare » sob sty 02, 2010 23:46

podepnę sie: mój też padł tyle ze po 2 dniowym postoju nie odpalił -po odpaleniu z kabli popracował 5 min i zgasł i juz nie odpalił ponowne próby nie były juz tak przyjemne wyglądało ze juz łapie pyk pyryk i gasł . po 5 razach załapał popracował ze 3min i padł .jak pracował przy dodawaniu gazu dało się wyczuć zdławienie jakby przed wejsciem na ponad 1000 coś go dusiło potem płynnie a jak zjechał na mniej jak 1000 to gasł -Pytanie co sie stało??


CE

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » ndz sty 03, 2010 00:17

Fr4ntic, Jeśli akumulator robi zwarcie to będzie gasło, jeśli tylko rozładowany to po odpaleniu na kablach będzie ok. Odłącz akumulator i wtedy odpal kablami bo skoro kontrolka świeciła wcześniej to jednak stawiam na uszkodzony alternator oraz w związku z tym także rozładowany akumulator.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 03, 2010 00:18

awecezare pisze:podepnę sie: mój też padł tyle ze po 2 dniowym postoju nie odpalił -po odpaleniu z kabli popracował 5 min i zgasł i juz nie odpalił ponowne próby nie były juz tak przyjemne wyglądało ze juz łapie pyk pyryk i gasł . po 5 razach załapał popracował ze 3min i padł .jak pracował przy dodawaniu gazu dało się wyczuć zdławienie jakby przed wejsciem na ponad 1000 coś go dusiło potem płynnie a jak zjechał na mniej jak 1000 to gasł -Pytanie co sie stało??
Wilgoć sprawdź w aparacie zapłonowym .. później świece - kable .. czy iskra nie przeskakuje.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 190 gości