Witam.
Posiadam Polo III, 1.9 zwykły diesel, hatchback, rok produkcji 1997.
Mam cały czas problem z paskiem klinowym, w ciągu miesiąca był wymieniany z 4 razy, raz się całkowicie urwał podczas jazdy, a tak to są obrywane żebra na tym pasku, może miał ktoś podobny problem lub wie jak go rozwiązać?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Problem z ciągle zrywającym się paskiem klinowym.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z ciągle zrywającym się paskiem klinowym.
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 14:06 przez leszekkpl, łącznie zmieniany 1 raz.
leszekkpl, sprawdziles kola pasowe czy nie maja ostrych krawedzi,ostrych rowków mialem tak z kolem od wspomagania kolko z jednej strony bylo ostre jak nóż, a pozatym zwroc uwage jak pracuje pasek ,czy kola pasowe nie maja bicia
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 14:28 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
leszekkpl, pierwsza sprawa to czy koła pasowe są dokładnie w jednej linii, no ale podejrzewam że to byś zauważył. Problem pojawił się niedawno czy jest od zakupu auta?
Ja miałem taką historię z alternatorem, w którym pękło gniazdo łożyska. Bez założonego paska kręcił się elegancko, nic nie tarło. Ale po założeniu i napięciu paska łożysko lekko się przemieszczało i wirnik tarł o stojan, do tego stopnia że po chwili alternator całkiem się blokował i palił pasek. Posprawdzaj luz na łożyskach. Napinacz masz automatyczny?
Ja miałem taką historię z alternatorem, w którym pękło gniazdo łożyska. Bez założonego paska kręcił się elegancko, nic nie tarło. Ale po założeniu i napięciu paska łożysko lekko się przemieszczało i wirnik tarł o stojan, do tego stopnia że po chwili alternator całkiem się blokował i palił pasek. Posprawdzaj luz na łożyskach. Napinacz masz automatyczny?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 298 gości