Termometr wew/zew
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- W_I_T_E_K
- ...
- Posty: 461
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Ok mam rozwiązanie.
http://www.allegro.pl/item870850441_sup ... r_f_v.html
Trzeba by tylko delikatnie papierkiem ściągnąć po 1,5 mm z dwóch stron po szerokości.
Mankamentem jest to że niema podświetlania.
http://www.allegro.pl/item870850441_sup ... r_f_v.html
Trzeba by tylko delikatnie papierkiem ściągnąć po 1,5 mm z dwóch stron po szerokości.
Mankamentem jest to że niema podświetlania.
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
jak zamontujesz to sie pochwalW_I_T_E_K pisze:Ok mam rozwiązanie.
http://www.allegro.pl/item870850441_sup ... r_f_v.html
Trzeba by tylko delikatnie papierkiem ściągnąć po 1,5 mm z dwóch stron po szerokości.
Mankamentem jest to że niema podświetlania.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 20:38
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
Podswietlanie mozna zawsze zrobic nie powinno byc problemu...W_I_T_E_K pisze:Ok mam rozwiązanie.
http://www.allegro.pl/item870850441_sup ... r_f_v.html
Trzeba by tylko delikatnie papierkiem ściągnąć po 1,5 mm z dwóch stron po szerokości.
Mankamentem jest to że niema podświetlania.
A ja nie bardzo czaje po co termometr - jak Ci się osadza para, to jest na plusie, jak lód/szron to na minusie... pozatym każdy ma w domu chyba termometr i może na niego popatrzeć przed wyjściem, prawda? A temp. wewnętrzna to nie wiem po co może być komuś potrzebna.
ja mam termometr w mfa, i szczerze celowo nigdy go nie włączyłem (chyba że sam się poajwiał jak były przymrozki)
ja mam termometr w mfa, i szczerze celowo nigdy go nie włączyłem (chyba że sam się poajwiał jak były przymrozki)
Idąc Twoim tokiem myślenia po co komu MFA/FIS jak widzi ile paliwa ma w zbiorniku ......a mimio to nie brakuje ludzi którzy wymieniają zegary.
Moim zdaniem termometr jest przydatny....trudno sprawdzić jaka temperatura bedzie za 6 godzin 500 km dalej.
Z tym parowaniem i szronem też bym nie przesadzał.....kiedyś mój kumpel tak do tego podchodził i pewnego dnia skończyliśmy jazdę na betonowym przepuście...bo niby deszczyk kropił ale w pewnych miejscach zamarzało. Na szczęscie nic nam sie nie stało ale uderzenie boczne w przednią oś zrobiło odpowiednią demolke pod maską![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak narazie mam zamiar zainstalować sobie termometr....ale musze najpierw wybadać co lepiej by wyglądało.
Moim zdaniem termometr jest przydatny....trudno sprawdzić jaka temperatura bedzie za 6 godzin 500 km dalej.
Z tym parowaniem i szronem też bym nie przesadzał.....kiedyś mój kumpel tak do tego podchodził i pewnego dnia skończyliśmy jazdę na betonowym przepuście...bo niby deszczyk kropił ale w pewnych miejscach zamarzało. Na szczęscie nic nam sie nie stało ale uderzenie boczne w przednią oś zrobiło odpowiednią demolke pod maską
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak narazie mam zamiar zainstalować sobie termometr....ale musze najpierw wybadać co lepiej by wyglądało.
mfa i fis na przydatną opcje pokazywania czasu jazdy, dziennego przebiegu którego nie musze resetować, i przybliżonego spalania które pozwala na wygodne wyliczanie kosztów podróży... na prawde - wydaje mi się że temp otoczenia jest tylko dodatkiem.
A chyba fakt że droga jest śliska łatwo zauważyć bez czujnika temperatury? po mojemu to można depnąć mocniej hamulcem i zobaczyć czy abs zaskoczy (a większość osób które się tu wypowiadają jeżdżą mk4 więc abs mają)
ale ok - swoją opinie wyraziłem, i ot nie ma co kontynuować
A chyba fakt że droga jest śliska łatwo zauważyć bez czujnika temperatury? po mojemu to można depnąć mocniej hamulcem i zobaczyć czy abs zaskoczy (a większość osób które się tu wypowiadają jeżdżą mk4 więc abs mają)
ale ok - swoją opinie wyraziłem, i ot nie ma co kontynuować
pogratulować posta...Qto pisze:Shmatan, pogratulować podejścia...
i tu się z tobą nie zgodzę - dam przykład - Leciałem zestawem (ciężarówka + przyczepa w okolice Krakowa) - trasa mokra ale jechało sie dobrze - co pewien czas przydepnąłem hamulce żeby sprawdzić czy czasem nie ma oblodzenia bo brak termometru - wypadam z za zakrętu na budziku 90km/h a przede mną jakieś 300metrów stoją auta na awaryjnych - - w hamulce -lodówka - idę ślizgiem i rozglądam sie już gdzie odbić jeśli nie wyhamuję - 300metrów hamowania z 90km/h - zatrzymałem się jakieś 5 metrów przed ostatnim autem - gdybym miał termometr - wiedziałbym że nie jest 1 stopnień tylko -0,5 czy minus 1 a nie hamulcem testował od czasu do czasu. Brak termometru mógł mnie kosztować co najmniej rozwalony samochód - kilkadziesiąt złotych oszczędności a kilkanaście tysięcy strat.Shmatan pisze:A chyba fakt że droga jest śliska łatwo zauważyć bez czujnika temperatury?
Może Ty jeździsz tylko po mieście albo tylko latem i faktycznie MFA przydaje ci się tylko do obliczania kosztów paliwa - mnie nie tylko do tego
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 14:25 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.
- W_I_T_E_K
- ...
- Posty: 461
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Może rozwiń swoją myśl.inhoss pisze:http://cubeelectronics.com/termo.php
Gdzie to ma być wkomponowane w Golfie IV ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 284 gości