(MK3) 1.8 AAM => ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

(MK3) 1.8 AAM => ABS

Post autor: pushkin77 » pn mar 06, 2006 22:29

Witam
czytałem o podejmowanych próbach swapa 1.8 AAM do ABS.... lecz nie znalazłem odpowiedzi jak takie próby i czy w ogóle się zakończyły......
Mam zamiar podać moje AAM tuningowi więc chętnie zamieniłbym parę słów z kimś kto już to przerabiał i mógłby poradzić/doradzić w tym temacie....

Chętnych do pomocy zapraszam do wypowiedzi w tym wątku lub na privie...



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » wt mar 07, 2006 02:18

próbe już ktoś tu z forum robił z kompem od motoru ABS a co do przeróbek to raczej nieopłacalne lepszą metodą jest SWAP na mocniejszy
bo koszt przeróbki żeby np. podnieść moc do wartości ABS przewyższa kupno drugiego silnika tak więc mało opłacalne
a drugie lepiej go zostaw takim jaki jest a napewno dłużej pojeżdzisz ponieważ silniki te nie są wyrzyłowane a deklarują sie dużym przebiegiem (o ile silnik od początku był na bieżąco serwisowany i przeglądany)


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » sob mar 18, 2006 21:42

Miałem tak samo.. Jak kupiłem trójeczkę i uświadomiłem sobie że to 1.8 ma tylko 75kucy to mi kopra opadła... :cry: No ale śmigam już rok bez większych problemów. Jestem zadowolony, jak jeżdżę spokojnie pali w miare rozsądku a jak trzeba na wyprzedzanie wystarcza... Narazie nie kombinuje.. Bo jak swap to 2.0 mnie korci.. :twisted:


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Pono

Post autor: Pono » ndz mar 19, 2006 02:19

Taka operacja jest bardzo skomplikowana przemsl to.



Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz mar 19, 2006 11:10

przepraszam ale nie wiem co to ten SWAP??



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz mar 19, 2006 11:12

Swap to przekładka silnika i osprzętu. A propos tego wątku to proszę skorzystać z opcji SZUKAJ bo dużo wywodów w różnych wątkach już było na temat tej przeróbki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości