VR6 nie wchodzi powyzej 2500 0brotow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VR6 nie wchodzi powyzej 2500 0brotow
Witam,przegladalem forum sprawdzalem porady ale nic nie pomaga. Nowa kopulka nowe swiece i kable zaplonowe i dalej auto nie chce sie wkrecic na wiecej niz 2500-3000. Odbilo mu po przyjezdzie do Holandi,przestal palic na wszystkie gary nie chcial sie wkrecic itd, Nagle. Po wymianie kopulki swiec i kabli jest poprawa na tyle ze pracuje rowno ale w przedziale 2500-3000 nadal jakby mu zaplon odcinalo wskazowka leci w dol i znowu w gore do 3000 i w dol i tak dalej. Co jeszcze sprawdzic? Acha pod vagiem wybija tylko czujnik g62 (temperatury wg opisu) i cos o wartosci sondy ale to sporadycznie,
sebspeedy
Filtr mam stozkowy jakies trzy miesiace bez filtra jest to samo auto zeswirowalo poprostu naglel Przyjechalem do Holandi na miejscu pojezdzilem kilka dni i ktoregos dnia wsiadam i niespodzianka. Na Postoju kreci 2500-3000 podczaj jazdy to jest 2000 i zaczyna szarpac nie wkreci sie wyzej. odpinalem wiekszosc czujnikow na probe zadnej roznicy Nie jest mulowaty nie czuc zeby go cos trzymalo i nie moze sie wkrecic ,depne na gaz wyrywa i moment wskazowka mija 2000 i zaczyna wariowac,
sebspeedy
Sprawdź Silnik krokowy, sondę lambda i czujnik temperatury
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 20:52 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Krokowy chyba ok lambda na vagu cos kolo 135 wiec z tego co mi mowiono tez ok a rok temu jak poszla to nie bylo takich problemow poprostu duzo wiecej palil wtedy ,czujnik temperatury- wyskakuje pod wagiem blad sporadyczny g62 o ile dobrze pamietam z tego co znalazle to jeden z tych trzech obok siebie niebieski wymieniony,cisnienie paliwa to raczej nie bedzie bo mam gaz blosa czyli zero elektroniki typowa mechanika gdzie na gazie chodzil nawet jak urwal sie kabel od przeplywomierza a teraz swiruje na benzynie i gazie dokladnie tak samo
sebspeedy
Jak wymienisz czujnik i będziesz w 100% pewny krokowego - to napisz.sebspeedy pisze:Krokowy chyba ok lambda na vagu cos kolo 135 wiec z tego co mi mowiono tez ok a rok temu jak poszla to nie bylo takich problemow poprostu duzo wiecej palil wtedy ,czujnik temperatury- wyskakuje pod wagiem blad sporadyczny g62
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Przeczytaj jeszcze to http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic797426.htmlsebspeedy pisze:Ok to podpowiedz mi jak dokladnie sprawdzic krokowy zeby byc pewnym w stu procentach i ktory to ten g62 bo wymienilem niebieski tak wynikalo z informacji jakich sie doczytalem. Zrobie to po nowym roku bo teraz mam zamiar sylwka w Polsce spedzic

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75694 zgłoś się do kol homsky On ma sporo materiałów o tych rzeczach.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Witam ponownie. Moja nieobecnosc w NL sie przedluzyla ale wrocilem i znow zabralem sie za mojego strupka. Oczywiscie bez skutku. Ale zrobilem nowe "testy" i tak:
palec rozdzielacza tez wymienilem,silniczek krokowy jest sprawny
rano kiedy silnik jest zimny auto wkreca sie do 3000 i wyzej nie chce bo go scina im bardziej wciskam gaz tym bardziej obroty spadaja i szarpie
kiedy silnik sie zagrzeje kreci juz tylko do 1800
kasuje bledy i odrazu pojawia sie czujnik g62 od wody ktory jest wymieniony( zreszta wszystkie trzy) wiec to moze byc jakies zwarcie w instalacji (moze ma ktos schemat)
dopoki wkrecam silnik na takie obroty zeby go nie odcinalo nie wyskakuja zadne bledy dopiero jak przegazuje i go zetnie z obrotow wyskakuje g28 czujnik predkosci obrotowej silnika nieprawidlowy sygnal blad sporadyczny (czujnik tez juz zmienialem) i regulacja biegu jalowego nie osiagnieta wartosc adaptacji
wyczytalem ze po odpieciu krokowego trzeba pozwolic zeby silnik na wolnych obotach sie zagrzal wtedy sie adaptuje. Zrobilem tak i jedyna roznica jest taka ze po przegazowaniu regulacja biegu jalowego juz nie wyskakuje nie ma tego bledu ale silnik i tak sie nie wkreca
Zdarzylo sie tez dwa razy ze po zagrzaniu silnik nie chcial zapalic i nie bylo komunikacji vagiem. Za ktoryms podejsciem sie polaczyl skasowalem kompa i od razu zastartowal
Nie znam tu nikogo kto by sie na tym znal a musze nim jakos do Polski wrocic
Nie wiem czy te dane w czyms wam pomoga ale moze ktos juz mial takie objawy
Slyszalem tez ze moze byc katalizator zapchany ale to moze uda mi sie odpiac dopiero w sobote.Przed wyjazdem zmienilem wydechy za katalizatorem na nowe i zrobilem na nich jakies 1500 km ale czy to mozliwe?
A i jeszcze ladowanie na pelnym obciazeniu to okolo 14,2 bo tez juz gdzies czytalem ze powinno byc wiecej
palec rozdzielacza tez wymienilem,silniczek krokowy jest sprawny
rano kiedy silnik jest zimny auto wkreca sie do 3000 i wyzej nie chce bo go scina im bardziej wciskam gaz tym bardziej obroty spadaja i szarpie
kiedy silnik sie zagrzeje kreci juz tylko do 1800
kasuje bledy i odrazu pojawia sie czujnik g62 od wody ktory jest wymieniony( zreszta wszystkie trzy) wiec to moze byc jakies zwarcie w instalacji (moze ma ktos schemat)
dopoki wkrecam silnik na takie obroty zeby go nie odcinalo nie wyskakuja zadne bledy dopiero jak przegazuje i go zetnie z obrotow wyskakuje g28 czujnik predkosci obrotowej silnika nieprawidlowy sygnal blad sporadyczny (czujnik tez juz zmienialem) i regulacja biegu jalowego nie osiagnieta wartosc adaptacji
wyczytalem ze po odpieciu krokowego trzeba pozwolic zeby silnik na wolnych obotach sie zagrzal wtedy sie adaptuje. Zrobilem tak i jedyna roznica jest taka ze po przegazowaniu regulacja biegu jalowego juz nie wyskakuje nie ma tego bledu ale silnik i tak sie nie wkreca
Zdarzylo sie tez dwa razy ze po zagrzaniu silnik nie chcial zapalic i nie bylo komunikacji vagiem. Za ktoryms podejsciem sie polaczyl skasowalem kompa i od razu zastartowal
Nie znam tu nikogo kto by sie na tym znal a musze nim jakos do Polski wrocic
Nie wiem czy te dane w czyms wam pomoga ale moze ktos juz mial takie objawy
Slyszalem tez ze moze byc katalizator zapchany ale to moze uda mi sie odpiac dopiero w sobote.Przed wyjazdem zmienilem wydechy za katalizatorem na nowe i zrobilem na nich jakies 1500 km ale czy to mozliwe?
A i jeszcze ladowanie na pelnym obciazeniu to okolo 14,2 bo tez juz gdzies czytalem ze powinno byc wiecej
sebspeedy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 57 gości