Podłączenie elektromagnesu BiXenon Mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pn lis 03, 2008 19:43

To_mas pisze:Wszystko działa !! 1 6 D, bez żadnych diód
jednak sie mylilem :chytry:

dobra panowie, ja wsumie mam taki sam problem(xenon jest podlaczony pod postojówki) tylko ze ja nie mam tej zworki-mam starsza instalke- jakis inny patent??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn lis 03, 2008 20:08

Jeżeli dobrze mniemam, to w nowym panelu trzeba połączyć na pozycji 10. piny 2 i 6. Jeżeli masz stary panel bezpieczników to możliwości są dwie:
- jeżeli samochód jest wyprodukowany do początku sierpnia 1985 to trzeba połaczyć ze sobą przewody przy manetce - żółty z czarno-białym. Jeżeli chcemy srobić bez cięcia kabli, to łączymy pin G7 z pinem M2 z tyłu panela bezpieczników.

Jeżeli auto wyprodukowane po lipcu 1985, to łączymy piny M1 i M2 ze sobą (z tyłu panela, fajna złaczka - można to zrobić konektorkami), lub inwazyjnie, czyli tak jak wyżej - przy manetce.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lis 03, 2008 20:35

kaczor4011, ja właśnie dlatego nie chciałem sie podpinać pod postojówki bo teraz mofg sibie auto normalnie zostawić na kierunkowskazie :) czyli na pozycyjnym.



Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » pn gru 28, 2009 02:17

Lipek81 pisze:Jeżeli auto wyprodukowane po lipcu 1985, to łączymy piny M1 i M2 ze sobą (z tyłu panela, fajna złaczka - można to zrobić konektorkami), lub inwazyjnie, czyli tak jak wyżej - przy manetce.
Czy moze ktos napisac gdzie sa te piny gdzie ich szukac albo pokazac to na jakims schemacie bo wlasnie mam problem z podlaczeniem elektromagnesu a skrzynke mam starszego typu


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt gru 29, 2009 21:13

z tyłu skrzynki dwa piny obok, na konektorki - są tam tylko dwa piny ułożone w kształt litery "T" - na pewno zobaczysz.



Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » wt gru 29, 2009 21:20

Lipek81 pisze:z tyłu skrzynki dwa piny obok, na konektorki - są tam tylko dwa piny ułożone w kształt litery "T" - na pewno zobaczysz.
A jeszcze jedno pytanie jak mozna sciagnac skrzynke bo nigdy tego nie robilem i nie za bardzo wiem jak sie do tego zabrac a nie chcialbym niczego uszkodzic


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt gru 29, 2009 21:52

Musisz zdjąć półkę nad nogami kierowcy, potem w starym typie skrzynki masz na dole takie białe zabezpieczenie - taki kluczyk - przekręcasz i wyciągasz, potem jeszcze po bokach też dwa zabezpieczenia - takie białe dźwignie jakby - musisz je odgiąć lekko na zewnątrz, a potem przekręcić do siebie i wyciągnąć i wtedy skrzynka już wisi tylko na haczykach - lekko do góry i do siebie i sama spadnie.



Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » wt gru 29, 2009 21:59

Lipek81 pisze:Musisz zdjąć półkę nad nogami kierowcy, potem w starym typie skrzynki masz na dole takie białe zabezpieczenie - taki kluczyk - przekręcasz i wyciągasz, potem jeszcze po bokach też dwa zabezpieczenia - takie białe dźwignie jakby - musisz je odgiąć lekko na zewnątrz, a potem przekręcić do siebie i wyciągnąć i wtedy skrzynka już wisi tylko na haczykach - lekko do góry i do siebie i sama spadnie.
Dzieki jutro bedzie proba, mam nadzieje ze w koncu beda swiecily dlugie na zenku

[ Dodano: 30 Gru 2009 20:56 ]
Rozwiazanie mojego problemu (nie dzialaly swiatla dlugie przy soczewce bixenonowej) okazalo sie banalnie proste, byl to tylko i wylacznie moj blad. Otoz podaczajac soczewke zrobilem to na szybkozlaczkach przelotowych (ponizej zdjecie pogladowe)
Obrazek
i po kolejnym razie z kolei jak wszystko sprawdzalem okazalo sie ze zbyt slabo ja zacisnalem i po prostu nie przecielo izolacji przewodu. Tak wiec dzisiaj to poprawilem i teraz dlugie swieca az milo i w dodatku bez zadbnych zworek czy mostkow.
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 21:47 przez stopczyk26, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » ndz mar 21, 2010 17:00

JA dzisiaj zmostkowałem dwa piny w swoim mk2, gdyż mam instalke z 88roku. NA foto widać piny które należy zmostkowac, jest tylko jedno takie w kształcie T:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 394 gości