Problem z MK II jak się rozgrzeje to strzela i gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tedevip
PROSTO. i ELEGANCKO !
PROSTO. i ELEGANCKO !
Posty: 85
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:13
Lokalizacja: Brodnica

Problem z MK II jak się rozgrzeje to strzela i gaśnie

Post autor: tedevip » wt gru 29, 2009 19:56

Witam mam problem z odpaleniem golfa po tych śniegach, mianowicie odpalam go na gazie bo na benzynie poszła pompka paliwa ta w baku ( spr. dzisiaj i nie pompuje paliwa) jak juz odpali na gazie chodzi równo, a gdy się rozgrzeje zaczyna strzelać dławić się i gaśnie i już nie odpala...

Co to może być mianowicie myślę że to mogą być przewody mam nowe ale raz gdy otworzyłem maskę w nocy to widać było jak iskra chodzi po kablu dzisiaj brat jeden przewód uszkodził po odpalaniu nie przed i zobaczyłem że od środka te kable są takie zaśniedziałe że aż wpadłem w szał nowe a takie kupa !!

czy to może być to czy raczej nie proszę o pomoc !!


Tomek



Awatar użytkownika
RzR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob sie 11, 2007 16:32
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Kontakt:

Post autor: RzR » wt gru 29, 2009 20:02

Co to za przewody? Z resztą nie ważne, lepiej od razu idź do sklepu kupić porządne, jakie? Znajdziesz na forum, dosyć często pojawiające się pytanie ;)



Awatar użytkownika
tedevip
PROSTO. i ELEGANCKO !
PROSTO. i ELEGANCKO !
Posty: 85
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:13
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: tedevip » wt gru 29, 2009 20:06

RzR pisze:Co to za przewody? Z resztą nie ważne, lepiej od razu idź do sklepu kupić porządne, jakie? Znajdziesz na forum, dosyć często pojawiające się pytanie ;)
stary ale czy taa wymiana tych kabli pomoże ;> czy to na pewno to ? takie porządne trochę kosztują te co teraz mam nie wiem co to za firma jan cos tam...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt gru 29, 2009 20:12

tedevip pisze:
RzR pisze:Co to za przewody? Z resztą nie ważne, lepiej od razu idź do sklepu kupić porządne, jakie? Znajdziesz na forum, dosyć często pojawiające się pytanie ;)
stary ale czy taa wymiana tych kabli pomoże ;> czy to na pewno to ? takie porządne trochę kosztują te co teraz mam nie wiem co to za firma jan cos tam...
Strzelanie - może być też spowodowane zapchanym filtrem powietrza i tymi ustrojstwami od LPG - Kup porządne kable - nie silikonowe za 40zł :green_fuck: i podjedź do gaziarza na czyszczenie i ewentualną regulację.
Kable swoje sprawdzisz - odpalając autko w nocy - otwierasz maskę i patrzysz czy iskry nie latają gdzie popadnie :bajer:

Ps - kupiłeś auto to musisz się liczyć z wydatkami ..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
tedevip
PROSTO. i ELEGANCKO !
PROSTO. i ELEGANCKO !
Posty: 85
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:13
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: tedevip » śr gru 30, 2009 01:37

Ps - kupiłeś auto to musisz się liczyć z wydatkami ..
to ja wiem, ale bez przesady, i nie tu leży problem :)
Haki pisze:Strzelanie - może być też spowodowane zapchanym filtrem powietrza i tymi ustrojstwami od LPG - Kup porządne kable - nie silikonowe za 40zł :green_fuck: i podjedź do gaziarza na czyszczenie i ewentualną regulację.
to wykluczam gdyż na benzynie robi podobnie, a z gazem jest wszystko ok nie dawno robione i wymieniane, tak samo z filtrem powietrza.
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 01:38 przez tedevip, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adikus7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:43
Lokalizacja: Chorzów (Schwarzenborn)
Kontakt:

Post autor: adikus7 » śr gru 30, 2009 09:48

Sprawdź na ciepłym kompresję,możesz mieć nieszczelne (za ciasne?) zawory. A gdzie wali, w "gaźnik"?
I co to jest dokładnie za silnik? Na hydraulicznych popychaczach?
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 09:51 przez adikus7, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
NeconFighter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn paź 19, 2009 16:01
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: NeconFighter » śr gru 30, 2009 10:09

Możliwe że masz uszkodzony czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym. Jak się rozgrzeje i zgaśnie sprawdź czy masz iskrę.

Obowiązkowo wymień przewody WN
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 10:11 przez NeconFighter, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » czw gru 31, 2009 01:45

NeconFighter pisze:Obowiązkowo wymień przewody WN
Najlepie dobrej firmy (Beru)


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
tedevip
PROSTO. i ELEGANCKO !
PROSTO. i ELEGANCKO !
Posty: 85
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:13
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: tedevip » śr sty 06, 2010 11:50

Wymieniłem pompę paliwa w baku. Teraz odpalam na benzynie i jak się troszkę rozgrzeje przełączam na gaz( przy taki mrozach jak są -10 itp) i jest wszystko ok tylko jest problem z benzyną. Chodzi tak jak by była woda w paliwie muszę pedałem pompować żeby nie zgasł bo spada z obrotów i jak dodam gazu to tak ja by się dławił i strzela nie wiem co mu dolega. Na gazie jest wszystko Ok, silnik chodzi równo tylko na benzynie się tak dzieje.
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 11:52 przez tedevip, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 338 gości