dziwny gwizd, świst...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

dziwny gwizd, świst...

Post autor: MARLUK » pn gru 28, 2009 17:56

co to moze byc? dzieje się tak od jakis 2 dni ....

jak włącze auto przy zmianie biegów jakby silnik "gwizdał " :)

nie trwa to długo , tylko na początku , jak sie rozgrzeje juz jest ok

nie wiem czy to cos w silniku , skrzyni biegow , sprzegle

mial ktos podobny problem ??

pozdrawiam i dziękuje za pomoc



Awatar użytkownika
oksyw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr lip 23, 2008 21:27
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: oksyw » pn gru 28, 2009 19:27

Mój kumpel miał to w II z silnikiem 1,6 on się śmiał że to turbina, ale nic z tym nie robił więc Ci nie pomogę. Wiem że on walnął nim około 100tyś km i nic się nie stało, ale mogę się mylić więc niech inni się wypowiedzą.



Awatar użytkownika
mauro22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt maja 25, 2007 16:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Gwizd, świst.....

Post autor: mauro22 » pn gru 28, 2009 20:09

Witam,

Posiadam golfa II 1,6. Od ok 25 tys kilometrów mam to samo. Po uruchomieniu silnika przez ok 5 minut jest słyszalny gwizd z okolic osłony rozrządu, alternatora, pompy wodnej..... Po osiągnięciu przez silnik pewnej temp dźwięk ten ustępuje. Dodam, że im temperatura otoczenia jest niższa tym ten dźwięk jest silniejszy.

Mam wymienione na nowe części takie jak:

- pompa wody,
- cały rozrząd,
- łożyska w alternatorze.

Dźwięk ten nie znikał, był taki sam.

Moje przypuszczenia to:

- osłona paska rozrządu gdzieś styka się z paskiem,
- pada łożyskowanie wałka rozrządu,
- piszczy uszczelnienie wału korbowego od strony koła pasowego.


Jacek R.

makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: makx » pn gru 28, 2009 21:34

może pasek rozrządu jest zbyt mocno napięty


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » pn gru 28, 2009 21:44

moim zdaniem moze byc lozysko pompy wody, lozysko alternatora, pasek rozrzady gdzies szoruje, pasek klinowy gdzies trze....

powodzenia



makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: makx » pn gru 28, 2009 22:14

masz racje kolego przyczyn moze byc sporo nie ma co ubolewac haha :partyman:


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

Awatar użytkownika
robertto84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: robertto84 » wt gru 29, 2009 10:27

Miałem to samo. Pomogła wymiana paska rozrządu z kołem i cała obudowa rozrządu - coś tam już było przetarte więc ciężko powiedzieć co piszczało.


Moja dwójeczka ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164533

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » wt gru 29, 2009 14:17

dzięki chłopaki za wypowiedzi !

i jeszczed pytanie ,,, bo zrobilem juz golflem swoim 10 tys km od czasu jak go kupilem 3 miechy mniej wiecej temu i przyznaje bez bicia ze na rozrząd nawet nie patrzyłem

jak sprawdzic jego stan , paska , mechanizmu , ile moze to kosztować?

pozdrawiam



Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » wt gru 29, 2009 14:30

kolego sciagasz osłone rozrzadu i patrzysz patrzysz az pewnie nic nie wypatrzysz no chyba ze pasek jest sciety albo jakis sparciały i popekany ogolnie nie widac zuzycia paska dlatego wymienia sie go tam co iles km nie wiem co ile w 1.3 a po zakupie to juz calkiem warto
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 14:30 przez lukiskwuki, łącznie zmieniany 1 raz.



makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: makx » wt gru 29, 2009 17:13

sam pasek kosztuje jakieś 5 dyszek a mechanik pewnie drugie tyle


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » wt gru 29, 2009 17:48

gwizda jak masz wciśnięte sprzęgło czy z wyciśniętym też?


passat b5 115KM AZM 2003r

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » wt gru 29, 2009 18:40

gwizda łapie jak sprzegło podnosze do góry , nie wdeptuje :)

co jakas nowa diagnoza?



Awatar użytkownika
Blade88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw maja 21, 2009 22:51
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Blade88 » wt gru 29, 2009 19:04

Moze masz Turbo sprezarke i nie wiesz o tym :grin:


Niektore kobiety sa bezcenne, za wszystkie inne zaplacisz karta MasterCard xD

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » wt gru 29, 2009 19:06

MOŻE mam innego golfa i o tym nie wiem ;))

a na poważnie musze pewnie zajrzeć do rozrządu

a co koledze chodzi po głowie z tym sprzęgłem to nie mam pojecia :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 457 gości