pytanie o centralny zamek i alarm LEGENDFORD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kamtar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:22
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

pytanie o centralny zamek i alarm LEGENDFORD

Post autor: Kamtar » pn gru 28, 2009 22:24

Kupiłem sobie golfa 3 GTI '94 i jest coś dziwnego z centralnym zamkiem jak chce go otworzyć to trzeba raz przekręcić aby tak jakby się pobudził(gaśnie dioda w boczku drzwiowym) a za drugim razem dopiero drzwi sie otwierają, zamyka się normalnie za pierwszym razem, czy to normalne? w 1,8 GL takiego przypadku nie miałem. natomiast z alarmem jest problem że auto zamyka się z pilota, jednakże nie otwiera tylko tak jakby podaje raz sygnał i wyłącza się dioda i odsuwa szyba tak z 10cm tak jakby przytrzymał dłużej kluczyk i nic pyzatym auto nadal zamknięte. Trzeba otwierać kluczykiem. Niestety nie wiem jaki to alarm, wrzucę fotki za jakąś godzinę jednakże robione tel. ale może ktoś rozpozna co to za chiński wynalazek.
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 18:18 przez Kamtar, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » pn gru 28, 2009 22:28

pompa centralnego raz zamyka, dwa razy otwiera to jest ok. a to ze otwiera szybe : czas sygnalu otwarcia zamka centralnego z alarmu jest ustawiony na 3.5 . moja rada zmien pompe na otwiera raz, zamyka raz i czas zamka na 0.5 ale musisz wiedziec jaki masz alarm i jak to amienic w ustawieniach.



Awatar użytkownika
Kamtar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:22
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Kamtar » pn gru 28, 2009 22:53

Mam jeszcze starego golfa bo nie zdążyłem sprzedać to spróbuje zamienić pompy i zobaczymy co się będzie działo.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn gru 28, 2009 23:06

masa pod pin 6 lub 8 pompy (nie pamiętam - będzie pewnie jeden pin wolny z tych dwóch) i masz na raz.

[ Dodano: Pon Gru 28, 2009 10:07 pm ]
Póki masz na dwa razy a alarm podaje jeden sygnał to się nie otworzy z pilota
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 23:09 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 2 razy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Kamtar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:22
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Kamtar » wt gru 29, 2009 00:43

no to pewnie taka przyczyna tez to podjeżdżałem że jeden sygnał podaje ale gościu mówił że zakładał ten alarm w jakimś serwisie i że wcześniej działał normalnie ale pewnie to tylko taka ściema przy sprzedaży, dzięki jak sprawdzę to sie odezwę co i jak.

zdjęć alarmu na razie nie będzie bo karta pamięci padła i je zeżarło

[ Dodano: 04 Sty 2010 17:17 ]
pompy zaminiłem i działa elegancko zamyka normalnie. teraz tylko ten alarm mnie męczy po fotce Obrazek i wygladzie pilota to chyba jest LEGENDFORD F-14. ma ktos może do niego instrukcje jakąś, ktory kabel od czego itd ??
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 18:17 przez Kamtar, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości