[mk3]REMONT KAPITALNY SILNIKA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paziu1976
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: sob gru 17, 2005 01:48
Lokalizacja: BERGHEIM k/KÖLN
Kontakt:

[mk3]REMONT KAPITALNY SILNIKA

Post autor: paziu1976 » pn mar 06, 2006 00:50

CHCIALBYM LATEM ZAJECHAC DO POLSZY I ZROBIC KAPITALKE MOJEGO

SILNICZKA. :hmm:

PYTANKA SIE TYLKO NASUWAJA: JAKIE KOSZTA?GDZIE?ILE CZASU TO BEDZIE TRWALO?

NAJLEPIEJ TO BYM SE SILNIK OD GTI WSTAWIL ALE.........POMYSLIMY.

AHA!AUTKO MOGE ODSTAWIC W OKOLICACH WLOCLAWKA,TORUNIA LUB (NAJBLIZEJ)

BYDGOSZCZY.

NA RAZIE TYLE.ZA ODPOWIEDZI Z GORY DZIEKI A DO NAJBARDZIEJ TRAFNYCH

POSIADAM PRZYCISK POMOGL I NIE BEDE WAHAL SIE GO UZYC. :bigok:
Ostatnio zmieniony pn mar 06, 2006 12:24 przez paziu1976, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje furki.
Black & Orange by Paziu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce433a9086fc7dbb.html
Black mat & Orange by Paziu
http://www.fotosik.pl/u/paziu1976/album/1059736

greg

Post autor: greg » pn mar 06, 2006 01:36

mam nadzieję że sobie zdjaesz sprawe że koszta zależą od tego co trzeba zrobić to raz a dwa to zanim zjedziesz powinieneś mieć zaklepane miejsce lub mechanika co ci zrobi. Koszty zależą od tego czy robisz głowicę tj docieranie i ewentualna wymiana zaworów, uszczelniacze itd, jak zużyte sa tłoki i cylindry, pierścienie. WIesz zadać pytanie ile kosztuje remont to latwo ale w jakim zakresie to juz trudniej...



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn mar 06, 2006 10:27

Tłoki z pierścieniami GOETZE 600zł, uszczelka pod głowicę 50zł, szlif całego wału 150zł, panewki jakieś dobre 200zł co najmniej, zawory 8 sztuk po 20zł/szt, uszczelniacze i siemeringi do silnika 100zł, robocizna 200zł. Razem zbiera się duża suma. Lepiej poszukaj w niemczech dobrego silnika z rozbitka. Dużo taniej cię to wyniesie. Za sumę jaką ci napisałem kupisz w naszym kraju KRa.



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » pn mar 06, 2006 10:33

Witam najtaniej to zrobić szlif na stare tłoki ,wytrzyma jakieś 100 tys. km Zrobią to w Bydgoszczy na pomorskiej



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn mar 06, 2006 10:38

Stare tłoki są zazwyczaj popuchnięte i jak zrobisz na nich szlif to będą miały za duży luz. Cylinder się wyciera najbardziej po środku i po szlifie i zostawieniu starych tłoków nawet najlepsze pierścienie nie utrzymają kompresji i przedostającego się oleju do komory spalania.



witek_vento1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
Lokalizacja: Dębica

Post autor: witek_vento1.8 » pn mar 06, 2006 18:55

koszt takiego remontu to jest minimum 2500 zł - ja bym szukał całego silnika
z robitka koszt takiego silnika to 1200 do 1500 zł plus wymiana czas max dwa dni
ja tak właśnie zrobiłem dałem za silnik 1.8 ABS 900 zł bez osprzętu



Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » pn mar 06, 2006 19:36

A ja chyba sie zdecyduje na remont mojego 2H, niemoge nic znaleść w rozsądnej cenie, a jak wyremontuje to przynajmniej wiem co mam.
U mnie tłoki Kolbenschmidt to ok 800zł, szlif i reszta - podobnie jak mówił TAZ.
A taki używany silniczek to nie wiesz ile jeszcze pośmiga... a kase niestety trzeba wydać :( :bigok:
Także ja chyba pozostaje przy remoncie, no chyba że na dniach dostane jeszcze jakąś propozycje dot. np. PF, 2E, lub ABF w rozsądnej cenie, reszta silników mnie nie bawi. :)
No chyba ze Digifantowany KR :D



Awatar użytkownika
paziu1976
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: sob gru 17, 2005 01:48
Lokalizacja: BERGHEIM k/KÖLN
Kontakt:

Post autor: paziu1976 » pn mar 06, 2006 21:49

A JAKBYM ZNALAZL SILNICZEK OD GT 1,6 106KM TO PASOWALBY ZAMIAST MOJEGO 1,6 75KM?
JAKICH MODYFIKACJI WYMAGA TAKA WYMIANA ? CHODZI MI NP:O SPRZEGLO I TLUMNIK.
CZY MUSI BYC COS JESZCZE PRZERABIANE?


Moje furki.
Black & Orange by Paziu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce433a9086fc7dbb.html
Black mat & Orange by Paziu
http://www.fotosik.pl/u/paziu1976/album/1059736

greg

Post autor: greg » pn mar 06, 2006 22:29

no nie wiem jak z kompem wiązką i mógłbyś wyłączyć Caps Locka?



Awatar użytkownika
paziu1976
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: sob gru 17, 2005 01:48
Lokalizacja: BERGHEIM k/KÖLN
Kontakt:

Post autor: paziu1976 » pn mar 06, 2006 23:20

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... RK:MEWA:IT
OPLACA SIE??? :hmm:

[ Dodano: Pon Mar 06, 2006 22:22 ]
greg pisze:no nie wiem jak z kompem wiązką i mógłbyś wyłączyć Caps Locka?
MAM GO WLACZONEGO BO UWIELBIAM PISAC DUZYMI LITERAMI :bajer:

WTEDY JEST WSZYSTKO JASNIEJSZE :grin:


Moje furki.
Black & Orange by Paziu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce433a9086fc7dbb.html
Black mat & Orange by Paziu
http://www.fotosik.pl/u/paziu1976/album/1059736

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 07, 2006 09:43

Za tyle kasy to przyprowadzisz sobie mk2 G60 na swapa. W naszym kraju silnik bez papiera goły kupisz za 300zł + nabicie numerów 200zł.



Awatar użytkownika
paziu1976
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: sob gru 17, 2005 01:48
Lokalizacja: BERGHEIM k/KÖLN
Kontakt:

Post autor: paziu1976 » wt mar 07, 2006 19:04

TAZ pisze:Za tyle kasy to przyprowadzisz sobie mk2 G60 na swapa. W naszym kraju silnik bez papiera goły kupisz za 300zł + nabicie numerów 200zł.
to chyba nie znasz tych popiepszonych niemcow:jak ja bym se z polski silnik sprowadzil to by to mnie kosztowalo ze 4 razy tyle jak bym go chcial tu zarejestrowac.
dlatego chyba zastawie sobie ten motor i zrobie mu kapitalke razem z pomalowaniem go :hmm:
ile wogole kosztuje malowanie silnika na np.3 rozne kolory?


Moje furki.
Black & Orange by Paziu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce433a9086fc7dbb.html
Black mat & Orange by Paziu
http://www.fotosik.pl/u/paziu1976/album/1059736

greg

Post autor: greg » wt mar 07, 2006 20:39

paziu1976, no nareszcie normalna trzcionka. Skoro takie utrudnienia z silnikiem to nie rozumiem. W niemczech z tego co rozumiem liczy się moc - tak a nie numer silnika. Skoro tak to chyba mniejszy korowód. Ale wróćmy do remontu - chcesz remontować ok. Chcesz malować - też ok - kup lakier do malowania silników , jak rozbiorą silnik to do umycia i prysnąć lakierem - w czem problem? Jedynie chyba w jakości i odpowiednim lakierze. Ważne wg. mnie - niech któryś z chłopaków poleci odpowiedni warsztat lub mechanika, który zrobi bardzo dobrze za dobrą cenę i dodatkow pryśnie lakierem. Ponieważ mieszkam za daleko od wskazanych przez Ciebie miejscowośći - Sorry - ale nie pomogę.



Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » sob mar 18, 2006 21:52

Dużo taniej sawp mi się wydaje... Zapodał byś soie jakieś 2.0 Jeździłem czasem takim i musze przyznać ża fajowa machina... :mrgreen:


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości