Przerywa na beznynie jak jest zimny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pt gru 25, 2009 02:55

lukasz873, ja też go wczoraj odłanczałem i też nie było reakcji. A odłączyłem niebieski to spadł z obrotów, przyłączyłem to podniósł obroty. Wszystko na zimnym


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 25, 2009 09:30

no to koledzy mamy w jdnym temacie rozwazania na temt czujnika temperatury do sterownika silnika, na temat podgrzewacza jeża, a kolega matisim, wpisał się do tematu z podgrzewaczem kanału mieszanki w gaźniku. W związku z czym temat jest wielkie g.... wart.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
lukasz873
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lis 02, 2009 12:48
Lokalizacja: Przemyśl/Olszynka
Kontakt:

Post autor: lukasz873 » pt gru 25, 2009 11:07

najlepszym sposobem bedzie jak zczytamy sobie kody :bigok:



Awatar użytkownika
adikus7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:43
Lokalizacja: Chorzów (Schwarzenborn)
Kontakt:

Post autor: adikus7 » pt gru 25, 2009 11:23

lukasz873 pisze:ja panowie odłączałem ten czerwony czujnik niby od grzania kolektora. robiłem to na zimnym silniku bo gdzie to wyczytałem na jakim forum (chyba wiaderko) i maiła byc reakcja silnika na odłączanie i przyłączanie ale nie było żadnej nawet na lpg. wiec mi sie wydaje ze, to ten czujnik własnie.
Na LPG różnicy nie będzie,zrób do próby mostek w tej wtyczce.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » sob gru 26, 2009 01:58

lukasz873 pisze:najlepszym sposobem bedzie jak zczytamy sobie kody :bigok:
Robiłem to z tydzień temu. Wynik: 0 błędów :kac:


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » pn sty 04, 2010 19:12

kolego kwadrat, rozwiązałeś problem? ja zamontowałem ten podgrzewacz, prąd w kabelku mam ale chyba sam podgrzewacz nie działa. po odpaleniu rano dosłownie po 3sekundach robi sie traktor, chodzi na dwa garki i trzeba trzymać na gazie żeby nie zgasł.... :/



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pn sty 04, 2010 19:52

Nadal nie rozwiązalem problemu, a chciałbym. Już się znacznie poprawiło bo już normalnie mi odpala, ale i tak myślę, ze jeden gar nie chodzi na zimnym. Już nawet byłem trak napalony, że dzwoniłem do IC po przekaźnik nr 1 od tego podgrzewania kolektora ssącego (jeża), ale mówili, że nie mają i trzeba dać zaliczkę i na drugi dzień będzie, ale że na drugi dzień był sylwester to nie zamówłlem, ale chcę to zrobić w najbliższym czasie, bo ten przekaźnik nr 1 mi nie działa raczej na bank, bo nie czuję, anie nie słyszę jak chodzi


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » pn sty 04, 2010 20:06

lepiej sprawdź czy masz prąd na tym kabelku. ja dotknąłem do masy jak był na zapłonie i sie iskrzyło czyli prąd podaje ale podgrzewacz nic z tego sobie nie robi... ;/



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pn sty 04, 2010 20:24

No muszę się za to wziąć. Prąd powienien być, bo nic poza fabryką w Wolfsburgu tam raczej nie było kombinowane. Jak mnie najdzie na dniach to się za to wezmę, a jak nie to dopiero jak temp. będzie powyżej 0 :food:


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
adikus7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:43
Lokalizacja: Chorzów (Schwarzenborn)
Kontakt:

Post autor: adikus7 » pn sty 04, 2010 20:49

Trochę lipa z tym "jeżem",okazało się parę dni temu że u mnie on nie działał (wyjarany konektor przy samym jeżu) a silnik chodził całkiem normalnie. Powiem tyle że "jeż" żre spore ilości prądu,po naprawie tego silnik tak ciężko chodzi,wiadomo że obcąża go alternator.
Tak więc chyba lipna jest ta moja porada ze sprawdzeniem tego.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 300 gości