Przerywa na beznynie jak jest zimny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lukasz873
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pn lis 02, 2009 12:48
- Lokalizacja: Przemyśl/Olszynka
- Kontakt:
Przerywa na beznynie jak jest zimny
Witam mam problem z moim golfem. Zapalam go na benzynie, silnik chodzi ładnie ok 15 sek, a potem zaczyna przerywać i ciężko nim jechać. po przełączeniu na gaz problem ustaje. dopiero jak silnik złapie temp. ok 50 stopni na problem na benzynie ustaje. nie wiem od czego zacząć.
- adikus7
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:43
- Lokalizacja: Chorzów (Schwarzenborn)
- Kontakt:
Re: Przerywa na beznynie jak jest zimny
Zacznij od sprawdzenia jeża czy działa (elektryczne podgrzewanie kolektora sącego).lukasz873 pisze:Witam mam problem z moim golfem. Zapalam go na benzynie, silnik chodzi ładnie ok 15 sek, a potem zaczyna przerywać i ciężko nim jechać. po przełączeniu na gaz problem ustaje. dopiero jak silnik złapie temp. ok 50 stopni na problem na benzynie ustaje. nie wiem od czego zacząć.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1479
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
No właśnie działa ci ssanie?
Podepnę się pod temat: Ja też ostatnio zmieniałem rozrząd, ustawiłem zapłon u mechanika i teraz nie wiem czy po tym ustawieniu, bo od zawsze dziwnie palił jak był zimny, ale teraz jak wczoraj i dzisiaj odpaliłem to mam wrażenie że chodzi na 2 gary i ciężko mi z garażu nawet było wyjechac, problem ustał po ok 10min pracy. Ssanie tak jakby jest, ale przez to ze chodzi nie na wszystkie gary to nie jest takie jak było wcześniej tylko obroty są mniejsze niecały 1000. Sprawdzałem czujnik temperatury to jest raczej dobry, bo oporność na zimnym ma dobrą i na zimnym jak odpiołem to zmniejszał obroty, a jak wpiołem to zwiększał tzn chodził na ssaniu. Podejrzewam że coś nie tak z czerwonym czujnikiem od podgrzewania kolektora, bo przekaźnik nie tyka jak przekręcę zapłon tzn. nie słychać, ani nie czuć go żeby tykał. Tyka tylko jakiś inny, chyba od pompki paliwa. Możliwe że tak kijowo chodzi przez to że nie działa podgrzewanie?
Podepnę się pod temat: Ja też ostatnio zmieniałem rozrząd, ustawiłem zapłon u mechanika i teraz nie wiem czy po tym ustawieniu, bo od zawsze dziwnie palił jak był zimny, ale teraz jak wczoraj i dzisiaj odpaliłem to mam wrażenie że chodzi na 2 gary i ciężko mi z garażu nawet było wyjechac, problem ustał po ok 10min pracy. Ssanie tak jakby jest, ale przez to ze chodzi nie na wszystkie gary to nie jest takie jak było wcześniej tylko obroty są mniejsze niecały 1000. Sprawdzałem czujnik temperatury to jest raczej dobry, bo oporność na zimnym ma dobrą i na zimnym jak odpiołem to zmniejszał obroty, a jak wpiołem to zwiększał tzn chodził na ssaniu. Podejrzewam że coś nie tak z czerwonym czujnikiem od podgrzewania kolektora, bo przekaźnik nie tyka jak przekręcę zapłon tzn. nie słychać, ani nie czuć go żeby tykał. Tyka tylko jakiś inny, chyba od pompki paliwa. Możliwe że tak kijowo chodzi przez to że nie działa podgrzewanie?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2649
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
kwadrat, ja jak zmieniałem uszczelke pod głowicą i robiłem podciśnienie to urwał mi sie ten kabelek od podgrzewacza- taki mały walec 0,5cm srednicy to jest ten podgrzewacz tak? kabelek mam zlutowany ale już nie podłączałem i też mi tak chodzi jakby na 2 cylindry. a jak sprawdzić ten podgrzewacz czy dziala?? jak mi działa to go założe i powiem czy coś sie poprawiło tylko nie wiem jak go sprawdzić....
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1479
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
matisim, podobno ma coś być ciepłe (kolektor) po paru minutach. A sprawdź czy słyszysz albo czujesz jak pstryka ten przekaźnik nr 1 on jest u góry po lewej stronie w skrzynce bezpieczników. Wczoraj jak odłączyłem ten czujnik i później chciałem odpalić to już niestety nie chciał zapalić. Dzisiaj przeczyściłem świece bo były dość że czarne to jeszcze śmierdziały paliwem. Po przeczyszczeniu chciałem sprawdzić iskrę to jak dwie miałem wykręcone to na nich była zaje...ta iskra. Podładuje aku i spróbuje odpalić, ale chciałbym to jeszcze dzisiaj zrobić bo mi auto potrzebne, także jakby ktoś mógł powiedzić czy jak mi kolektora nie podgrzewa to może tak kijowo zapalać i chodzić nie na wszystkie gary?
A sprawdzałem czujnik temp niebieski to oporność ma dobrą na zimnym
A sprawdzałem czujnik temp niebieski to oporność ma dobrą na zimnym
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1479
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Nie mam pojęcia jak to wygląda, ale jak masz to coś na wierzchu to podłącz to do prądu (i do masy) włącz zapłon i zobacz czy grzeje. Tak na mój chłopski rozum. A ja podtlenku nie mam
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1479
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
matisim, o to szkoda. Może ktoś inny się wypowie czy przez ten czujnik mogą być na zimnym takie problemy, bo szukałem na forum, ale konkretnej odp nie znalazłem
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 497 gości