Przerywa na beznynie jak jest zimny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukasz873
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lis 02, 2009 12:48
Lokalizacja: Przemyśl/Olszynka
Kontakt:

Przerywa na beznynie jak jest zimny

Post autor: lukasz873 » śr gru 23, 2009 11:22

Witam mam problem z moim golfem. Zapalam go na benzynie, silnik chodzi ładnie ok 15 sek, a potem zaczyna przerywać i ciężko nim jechać. po przełączeniu na gaz problem ustaje. dopiero jak silnik złapie temp. ok 50 stopni na problem na benzynie ustaje. nie wiem od czego zacząć. :otepienie:



dereza
Bandyta
Bandyta
Posty: 112
Rejestracja: śr lis 04, 2009 15:09
Lokalizacja: Zwoleń

Post autor: dereza » śr gru 23, 2009 12:30

no wlasnie ja mam to samo i jak przygazujesz to robi tak tru tu tu tu tu?



Awatar użytkownika
lukasz873
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lis 02, 2009 12:48
Lokalizacja: Przemyśl/Olszynka
Kontakt:

Post autor: lukasz873 » śr gru 23, 2009 12:38

tak, to samo. wymieniłem kopułkę, palec kable i swiece i nic to nie dało



Awatar użytkownika
adikus7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:43
Lokalizacja: Chorzów (Schwarzenborn)
Kontakt:

Re: Przerywa na beznynie jak jest zimny

Post autor: adikus7 » śr gru 23, 2009 13:18

lukasz873 pisze:Witam mam problem z moim golfem. Zapalam go na benzynie, silnik chodzi ładnie ok 15 sek, a potem zaczyna przerywać i ciężko nim jechać. po przełączeniu na gaz problem ustaje. dopiero jak silnik złapie temp. ok 50 stopni na problem na benzynie ustaje. nie wiem od czego zacząć. :otepienie:
Zacznij od sprawdzenia jeża czy działa (elektryczne podgrzewanie kolektora sącego).



Awatar użytkownika
Zielony34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lut 05, 2009 18:58
Lokalizacja: Dolina Muminków

Post autor: Zielony34 » śr gru 23, 2009 15:09

lub problem ze ssaniem, u mnie czasem jest podobnie ale wystarczy że podciągnę go tak na 2500obr\min przez kilka sekund na jałowym biegu i wszystko gra.


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b6c98f6f9ce096d.html][img]http://images39.fotosik.pl/170/4b6c98f6f9ce096dm.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » czw gru 24, 2009 00:57

No właśnie działa ci ssanie?

Podepnę się pod temat: Ja też ostatnio zmieniałem rozrząd, ustawiłem zapłon u mechanika i teraz nie wiem czy po tym ustawieniu, bo od zawsze dziwnie palił jak był zimny, ale teraz jak wczoraj i dzisiaj odpaliłem to mam wrażenie że chodzi na 2 gary i ciężko mi z garażu nawet było wyjechac, problem ustał po ok 10min pracy. Ssanie tak jakby jest, ale przez to ze chodzi nie na wszystkie gary to nie jest takie jak było wcześniej tylko obroty są mniejsze niecały 1000. Sprawdzałem czujnik temperatury to jest raczej dobry, bo oporność na zimnym ma dobrą i na zimnym jak odpiołem to zmniejszał obroty, a jak wpiołem to zwiększał tzn chodził na ssaniu. Podejrzewam że coś nie tak z czerwonym czujnikiem od podgrzewania kolektora, bo przekaźnik nie tyka jak przekręcę zapłon tzn. nie słychać, ani nie czuć go żeby tykał. Tyka tylko jakiś inny, chyba od pompki paliwa. Możliwe że tak kijowo chodzi przez to że nie działa podgrzewanie?


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » czw gru 24, 2009 13:31

kwadrat, ja jak zmieniałem uszczelke pod głowicą i robiłem podciśnienie to urwał mi sie ten kabelek od podgrzewacza- taki mały walec 0,5cm srednicy to jest ten podgrzewacz tak? kabelek mam zlutowany ale już nie podłączałem i też mi tak chodzi jakby na 2 cylindry. a jak sprawdzić ten podgrzewacz czy dziala?? jak mi działa to go założe i powiem czy coś sie poprawiło tylko nie wiem jak go sprawdzić....



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » czw gru 24, 2009 14:34

matisim, podobno ma coś być ciepłe (kolektor) po paru minutach. A sprawdź czy słyszysz albo czujesz jak pstryka ten przekaźnik nr 1 on jest u góry po lewej stronie w skrzynce bezpieczników. Wczoraj jak odłączyłem ten czujnik i później chciałem odpalić to już niestety nie chciał zapalić. Dzisiaj przeczyściłem świece bo były dość że czarne to jeszcze śmierdziały paliwem. Po przeczyszczeniu chciałem sprawdzić iskrę to jak dwie miałem wykręcone to na nich była zaje...ta iskra. Podładuje aku i spróbuje odpalić, ale chciałbym to jeszcze dzisiaj zrobić bo mi auto potrzebne, także jakby ktoś mógł powiedzić czy jak mi kolektora nie podgrzewa to może tak kijowo zapalać i chodzić nie na wszystkie gary?
A sprawdzałem czujnik temp niebieski to oporność ma dobrą na zimnym


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » czw gru 24, 2009 14:45

no tylko ja chciałem sprawdzić go zanim założe do gaźnika... i czy wogóle prąd dochodzi.... dziwne że mamy tak na paliwie a na lpg jest normalnie....



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » czw gru 24, 2009 14:48

Nie mam pojęcia jak to wygląda, ale jak masz to coś na wierzchu to podłącz to do prądu (i do masy) włącz zapłon i zobacz czy grzeje. Tak na mój chłopski rozum. A ja podtlenku nie mam :bajer:


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » czw gru 24, 2009 14:51

jak znajde to małe gufienko to zobacze... akurat golfa mam w drugim domu więc dziś raczej nie sprawdze niestety....



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » czw gru 24, 2009 14:53

matisim, o to szkoda. Może ktoś inny się wypowie czy przez ten czujnik mogą być na zimnym takie problemy, bo szukałem na forum, ale konkretnej odp nie znalazłem


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » czw gru 24, 2009 15:06

mam problemy z pamięcia (może mi kupią bilobil pod choinke:P) i nie pamietam gdzie położyłem ten podgrzewacz...jak znajde dziś to Ci dam odpowiedź...



Awatar użytkownika
lukasz873
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lis 02, 2009 12:48
Lokalizacja: Przemyśl/Olszynka
Kontakt:

Post autor: lukasz873 » pt gru 25, 2009 01:45

ja panowie odłączałem ten czerwony czujnik niby od grzania kolektora. robiłem to na zimnym silniku bo gdzie to wyczytałem na jakim forum (chyba wiaderko) i maiła byc reakcja silnika na odłączanie i przyłączanie ale nie było żadnej nawet na lpg. wiec mi sie wydaje ze, to ten czujnik własnie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości