Wv golf problemy z obrotami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wv golf problemy z obrotami
Witam kupilem golf 2 silnik 1,6 benzyna 70 koni .
Golfa kupilem bez filtra powietrza i wszystko pieknie równo chodzilo ,a gdy włożyłem filtr powietrza traci obroty na luzie i gdy sie rozgrzeje w czasie jazdy gasnie (np. przy zwalnianiu do zakretu )
na co zwrócić uwage ?
Golfa kupilem bez filtra powietrza i wszystko pieknie równo chodzilo ,a gdy włożyłem filtr powietrza traci obroty na luzie i gdy sie rozgrzeje w czasie jazdy gasnie (np. przy zwalnianiu do zakretu )
na co zwrócić uwage ?
Re: Wv golf problemy z obrotami
Bez filtra kupiłeś?? hmm podejrzewam , że nie na darmo go ktoś z auta wywalił.Annkrus pisze:Witam kupilem golf 2 silnik 1,6 benzyna 70 koni .
Golfa kupilem bez filtra powietrza i wszystko pieknie równo chodzilo ,a gdy włożyłem filtr powietrza traci obroty na luzie i gdy sie rozgrzeje w czasie jazdy gasnie (np. przy zwalnianiu do zakretu )
na co zwrócić uwage ?
Jak go nie było to pewnie kupa syfu poszła w układ i teraz po założeniu filtra , autko dostaje za mało powietrza...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: Wv golf problemy z obrotami
No własnie nie wpadlo mi nawet na mysl żeby sprawdzic czy jest filtr ;s wlasciwie przeczyscilem gaznik i nic nie dalo
Co jeszcze w takim razie mi radzicie ?
Co jeszcze w takim razie mi radzicie ?
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 17:17 przez Annkrus, łącznie zmieniany 1 raz.
Może być coś z dawką paliwa ,, lub samą iskrą.
Sprawdź na początek stan świec, przewodów wysokiego napięcia i czy nie masz wilgoci w układzie zapłonowym.. i może profilaktycznie wymień też filtr paliwa... koszta niewielkie..
Sprawdź na początek stan świec, przewodów wysokiego napięcia i czy nie masz wilgoci w układzie zapłonowym.. i może profilaktycznie wymień też filtr paliwa... koszta niewielkie..
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Haki pisze:Może być coś z dawką paliwa ,, lub samą iskrą.
Sprawdź na początek stan świec, przewodów wysokiego napięcia i czy nie masz wilgoci w układzie zapłonowym.. i może profilaktycznie wymień też filtr paliwa... koszta niewielkie..
Filtr paliwa wymieniony swiece nowe .
[ Dodano: 12 Lis 2009 18:25 ]
oldstaszek pisze:Najbardziej prawdopodobne - za dużo paliwa na biegu jałowym i się topi. Wyregulować bieg jałowy tj. dodać powietrza a ująć paliwa(może się nie dać - jaki gaźnik)...
Gaźnik musze sprawdzic . Gaźnik (PN) niewiem czy to wystarczy
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
- Lokalizacja: Czestochowa
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Masz gaźnik 2EE - nic tam nie można wyregulować. Podejrzewam, że ktoś jednak miał z nim problemy i próbował jakiejś rzeźby, może na stałe zablokował nastawnik - nie wiem, bo nie widzę, w każdym razie o tym, że było coś grzebane świadczy wyciągnięty filtr (nikt bez powodu tego nie robi). Poszukaj na forum o gaźniku 2EE (dość dużo materiałów jest dostępnych), doprowadź go do odpowiedniego stanu i wtedy będziemy zastanawiać się dalej.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości