Witam
Ostanio wymienialem kruciec ten przy bloku silnika poniewaz znieksztalcil sie od temperatury. Przy okazji wlalem nowy plyn chlodzacy G12. Przejechalem 500km i jak nigdy wskazówka przekroczyla 90 stponi (doszla prawie do 100). Wymienilem czujnik w chlodnicy bo myslalem ze sie wiatraki nie wlaczają. Myślalem ze pomoglo ale podczas podjazu pod lepsza gorke temperatura znowu przekroczyla 90 stopni. Wysiadlem z auta zeby sprawdzic czy wlaczyl sie wiatrak bo prawidlowo powinien chodzic od 92 a bylo podan 95 i wiatrak nie chodzil. Wlaczyl sie dopiero po jakimś czasie. I temp. spadla do 90. CZego to moze byc wina ze on sie wlacza po takim opuznieniu??
Nigdy tak nie mialem i dlatego mnie to martwi tym bardziej ze sprawny uklad chlodzenia powinien czymac caly czas temerature w granicy 90 stopni.
Dodam ze węże sa dziwnie mjekie. Ale uklad powinien sie sam odpowieczyc
Zbyt wysoka temperatura płynu chlodzacego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zbyt wysoka temperatura płynu chlodzacego
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 13:13 przez Dyguś, łącznie zmieniany 1 raz.
no tak wlasnie myslalalem ze moze to być zapowietrzony uklad ale ogrzewanie bardzo ladnie grzeje. Tak podejzewam wlasnie ze to może byc termostat. zauwazylem ze górny waz od chlodnicy jest cieply a dolny chlodny. Wymienie termostat i zobaczymy. Tyko czy dam rade sam ?? mozna cos przy tym popsuc ? na co zwrucic uwage przy wymianie ?? i czy w moim 1,6 aft bedzie taka sama wymiana jak podana tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49969
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 210 gości