Brak ogrzewania-letnie powietrze-jaki powód??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » wt gru 22, 2009 11:51

hehe kiedys juz plukałem ale nie dawałem zbyt duzego cisnienia zeby nie rozszczelniło jej :D w MAR-MOT 40zł nagrzewnica :D nie wiesz czy w mk3 trza deche sciagac?? czy da sie jakos wymienic bez tego??

Kreta wsype to zrobi sie drozna :D :D :D :D
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 11:52 przez dani3lo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt gru 22, 2009 12:34

dani3lo pisze:nie wiesz czy w mk3 trza deche sciagac??
trza :P

w mk II nie :P

[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 11:35 am ]
dani3lo pisze:w MAR-MOT 40zł nagrzewnica
to kup od razu dwie :) na wymiane , jak ta zacznie przepuszczac za jakis czas :D :P


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » wt gru 22, 2009 13:29

Jutro to rozbiore i zobacze moze jest tunel zabity bo jak włacze na ciepłe to słabo tez dmucha :D a dodam ze jak kupiłem auto to bylo bez filtra kabinowego, był czysty przelot i było tam pełno lisci :D



SylOs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 14, 2008 00:41
Lokalizacja: Łosice

Post autor: SylOs » wt gru 22, 2009 14:17

Witam.

Ja wymieniłem nagrzewnice sam przez dwa dni po kilka godzin. Owkurzałem się przy tym niesamowicie.
Miałem wyjazd ponad 1000km i po przejechaniu ok 40km dopiero poczułem zapach specyficzny z nagrzewnicy a potem zaczęło lecieć powoli ciepłe powietrze. Gdy cały czas się jedzie np. 90km/h to nawiewa ciepłe powietrze. Najgorzej jest rano. Żeby "rozruszać" nawiewy trzeba sporo się najeździć a i tak jeżdżąc po mieście wieje zaledwie letnie.

Nie mogę znaleźć żadnych zaworków na przewodach z płynem chłodniczym pewnie dlatego, iż mam inst. LPG. Termostat wymieniłem parę dni przed wymianą nagrzewnicy...

Kompletnie nie mam pojęcia o co może chodzić. Kolega wspominał coś o jakiejś pompce obiegu płynu ale nie wiem gdzie tego nawet szukać. Zdejmowałem wężyk powrotny ze zbiorniczka wyrównawczego i po dodaniu gazu leciało bardzo pomału ale strumieniem nieprzerwanym... Zamieniłem też wężyki doprowadzające ciecz do nagrzewnicy bo myślałem, że na odwrót podłączyłem ale nie ma to chyba znaczenia.

Ma ktoś jakieś koncepcje??

Pozdrawiam


///////////////////
Odpowietrzyłem przewody od parownika i POMOGŁO. Wystarczyło poluzować srubokrętem gwiazdką albo kluczykiem 7mm :) Jest już dobrze. Pzdr.

Jak ktoś ma jakieś pytania to gg:5336723
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 15:36 przez SylOs, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 232 gości