1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pn gru 14, 2009 02:03

A jaki jest numer tego czujnika 3-pinowego? :blush:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn gru 14, 2009 02:14

maniek011 sprawdź sobie najpierw czy Ty w ogóle odpinałeś wtyczkę z czujnika temperatury bo nie ma możliwości by miał on tylko 3 piny, czujnik jest w miejscu zaznaczonym na fotce :
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
arek@oca.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 23:12
Lokalizacja: Oleśnica

Koledzy a moje pytanie jest jak wymontować konsolę z nawiewa

Post autor: arek@oca.pl » pn gru 14, 2009 13:27

[quote]
Koledzy a moje pytanie jest jak wymontować konsolę z nawiewani środkowymi całą z włacznikiem św. awaryjnych aby unikńąć zbędnej demolki??

Koledzy ponawiam pytanko może ktoż pomoże ??
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 13:28 przez arek@oca.pl, łącznie zmieniany 1 raz.



maniek011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn paź 19, 2009 13:35
Lokalizacja: kozienice

czujnik

Post autor: maniek011 » pn gru 14, 2009 15:08

Dzieki za pomoc czyli wychodzi na to że chciałem wymienic czujnik od wntylatora który znajduje się w chłodnicy mam racje???



daniolson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lis 17, 2009 18:18
Lokalizacja: słubice

Post autor: daniolson » czw gru 17, 2009 20:54

No więc mam taki problem(a moze i nie) ze swoim golfem, jechalem ostatnio 140km/h i obroty podchodzily do 5 tys. Zostawilem dzis rano go u mechanika powiedzialem mu ze obroty mi nie pasuja , niedawno odebralem i powiedzial mi ze 'skrzynia biegow ma takie przelozenie i ze niedlugo bedzie sprzeglo do wymiany bo wysoko juz lapie ' Co wy o tym sadzicie ?



maniek011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn paź 19, 2009 13:35
Lokalizacja: kozienice

AUTO PO KILKU MINUTACH GAŚNIE

Post autor: maniek011 » czw gru 17, 2009 23:57

Witam.
Jakiś czas temu nabyłem swojego pierwszego MK4 1.6 SR + LPG i jak dotąd wszystko było ok przyszły mrozy, więc zdecydowałem się na wymianie płynu chłodniczego, najpierw spuściłem płyn wyszło ok 4 litry kupiłem G12 wymieszałem z wodą destylowaną odczekałem kilka minut w tym czasie włączałem zapłon, bo sprawdzałem tylną wycieraczkę, ale broń boże nie odpalałem silnika na desce zapaliła się kontrolka od cieczy, ale to raczej normalne, bo przecież płynu nie było, po ok pół godziny wlałem płyn do układu weszło ok 3.5 litra odpaliłem silnik żeby odpowietrzyć i w tym czasie dolewałem płynu. Przechodząc do sedna sprawy problem polega na tym, że podczas odpowietrzania auto zgasło i już nie udało mi sie go odpalić, następnego dnia poszedłem do pracy i jak wróciłem auto odpaliło za pierwszym razem niestety sytuacja sie powtórzyła i po kilku minutach znowu zgasło i już nie mogłem go odpalić PANOWIE PROSZE O POMOC, CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ?? Dodam, że odpalam auto na benzynie i nie wiem czy to normalne, ale podczas dłuższego rozruchu zapala się kontrolka oleju.
:crazy: :crazy: :crazy:

[ Dodano: 17 Gru 2009 23:22 ]
Dodam, że kilka dni temu tez miałem taki przypadek a mianowicie auto zgasło podczas postoju na skrzyżowaniu i pracowało na wolnych obrotach, ale po ok 10 min jakby nigdy nic znowu zapaliło
:crazy: :crazy: :crazy:



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » pt gru 18, 2009 00:24

maniek011,
to raczej nie jest związane z wymianą płynu,jak dla mnie to coś nie tak z przepustnicą.


Jacek

maniek011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn paź 19, 2009 13:35
Lokalizacja: kozienice

Post autor: maniek011 » pt gru 18, 2009 00:34

Tez mi sie tak wydaje, że to nie wymiana płynu spowodowała to gaśnięcie to wygląda tak jakby cos po prostu odcinało paliwo
:crazy: :crazy: :crazy:



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » pt gru 18, 2009 00:38

Kup w sklepie motoryzacyjnym spray do czyszczenia przepustnic i pierwsze ją wyczyść.Jak nie pomoże to dalej będziemy szukać.


Jacek

maniek011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn paź 19, 2009 13:35
Lokalizacja: kozienice

Post autor: maniek011 » pt gru 18, 2009 00:45

Ok dzięki jutro jeszcze sprawdze czy zapali i dam trochę wieksze obroty ciekawe czy wtedy zgaśnie

:crazy:



putinek21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw maja 22, 2008 14:23
Lokalizacja: limanowa
Kontakt:

witam!!!

Post autor: putinek21 » sob gru 19, 2009 19:40

jestem posiadaczem mk4 1.6 sr 8v o przebiegu ok 150000 narazie jest ok.nie ma co narzekać martwi mnie jeden problem gdy go sprowadziłem po odpaleniu fajnie wszystko obroty wyszły ponad 10 pochodził silnik chwile i obroty spadły w widoczny sposób i stabilnie sie utrzymywały a od pewnego czasu dzieje sie tak że te obroty owszem wyjda ponad 10 ale juz nie ma tego widocznego spadku i te obroty tak faluja obniże sie owszem ale na 10 raz na 9 i tak jakos czytałem o tym przypadku na forach byłem u mech.wykasował błedy czyścił przepustnice i nic mowił ze to nie przeszkoda ale mi to nie daje spokoju co się to mogło stać było fajnie a teraz jest tak prosze o porade czy wszystko ok czy mozna jezdzic a jezeli nie to co jest co mozna zrobic zeby temu zaradzic????z góry dzięki pozdrawiam



maniek011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn paź 19, 2009 13:35
Lokalizacja: kozienice

AUTO PO ODPALENIU GAŚNIE?

Post autor: maniek011 » ndz gru 20, 2009 11:23

Witam.
Jak wyżej pisałem auto po kilku minutach gaśnie, nie mam dostępu do VAG-a więc auto stało 2 dni w końcu postanowiłem sprawdzić i go dopalić, wziąłem drugi kluczyk i o dziwo odpaliło za pierwszym razem i nie zgasł ale trzymałem trochę większe obroty ok.1500 silnik się zagrzał i wszystko było ok. ale niestety po nocy chciałem sprawdzić czy nadal odpala i nie gaśnie, auto oczywiście zapaliło i za chwile zgasło i już nie udało się go uruchomić, spróbuje jeszcze zmienić czujnik temperatury bo kilka dni temu wymieniłem płyn i czujnik, postanowiłem zakupić program VAG proszę o podpowiedz który wybrać?
Pozdrawiam.

http://www.allegro.pl/item844398076_int ... skoda.html

http://www.allegro.pl/item845249376_int ... b_kb1.html

http://www.allegro.pl/item847146841_int ... ss_fv.html



slava11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 11:36
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Post autor: slava11 » pn gru 21, 2009 17:06

ja mam ta najtansza wersje i w polaczeniu z vag'iem 3.11 w zupelnosci wystarczy



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pn gru 21, 2009 18:57

Ta najtańsza wersja wcale nie jest taka rewelacyjna...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości