sterownik centralnego zamka, jak to ustrojstwo podłaczyc ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eXtra69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:43
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

sterownik centralnego zamka, jak to ustrojstwo podłaczyc ??

Post autor: eXtra69 » ndz gru 20, 2009 20:28

Umiejscowię to przy pompie od centralnego ... w wtyczce od pompy mam kable: żółty, czerwono żółty, zielony- otwieranie, czarno biały- + gdy klucz w pozycji zapłon, dwa czarno żółte, szary- zamykanie, dwa czarno czerwone , różowo biały grubszy + stały, brazowy masa ... razem 11 kabli.
fotke z instrukcji daje ... jakby mi ktoś pomogł z którego schematu skorzystać ...
słowami się nie sugerować bo to po przednim właścicielu ... :)

stały plus mam w rożowo białym, dwóch czarno czerwonych i dwóch czarno żółtych ...

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 20:32 przez eXtra69, łącznie zmieniany 2 razy.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz gru 20, 2009 20:45

wybierasz schemat z rysunku 2
fioletowe od centralki spinasz razem i podpinasz pod mase
pod zielony centralki podpinasz szary od pompy
pod niebieski centralki podpinasz zielony od pompy
reszta jak na schemacie
kierunki znajdziesz w wiazce przewodow pod kierownica: czarno-zielony i czarno-bialy lubzielono-czarny bialo-czarny -nie pamietam teraz dokladnie
jezeli przy zamykaniu bedzie otwieral to zamirn ze soba szary z zielonym i bedzie ok



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » ndz gru 20, 2009 20:46

podłącz tak jak w schemacie pierwszym na zdjęciu

[ Dodano: 20 Gru 2009 19:51 ]
jednak drugi schemat jest lepszy stwierdzam po powiękrzeniu zdjęcia
a kierunki możesz podłączyć w lampach z tyłu nie musisz ciągnąć kabli do przodu wszystkie przewody jakich potrzebujesz są z tyłu jedynie lewy kierunek jest oddalony :bigok:



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz gru 20, 2009 20:53

agrala pisze:fioletowe od centralki spinasz razem i podpinasz pod mase
pod plus
tympy mechanik pisze:podłącz tak jak w schemacie pierwszym na zdjęciu
nie zadziała



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » ndz gru 20, 2009 20:55

Umiejscowię to przy pompie od centralnego ...
A nie bedziesz tego z alarmem spinał?
Jak tak to pamietaj że bedziesz musiał 2 kable pociagnąć do bagażnika-moim zdaniem wrzuć z przodu pod nadkole albo w próg-łatwiej bedzie

A nie zauważyłem -to moduł sterowany pilotem -nie lepiej było kupić alarm?
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 20:59 przez flatron316, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
eXtra69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:43
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: eXtra69 » ndz gru 20, 2009 20:59

no to juz zgłupiałem ... to w koncu jak ?? :( z pierwszym schematem juz cwiczylem ... nie działa ... wiec co podłaczac zgodnie z 2 schematem ?? fioletowe do plusa tak ??

a czy te kable do "zespołu wyłacznikow drzwiowych" musza byc podłaczone ??
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 21:06 przez eXtra69, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz gru 20, 2009 21:00

eXtra69 pisze: wiec co podłaczac zgodnie z 2 schematem ?? fioletowe do plusa tak ??
dokładnie tak.



Awatar użytkownika
eXtra69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:43
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: eXtra69 » ndz gru 20, 2009 21:04

a powiedz mi kolego flatron316, czy jezeli podlacze sie pod zielony i szary / otwieranie i zamykanie to tam gdzies nei daje sygnału do alarmu ze centralny sie zamyka .... bo jak z kluczyka zamykam to pompka sie zalacza i alarm równiez ... to w takim raazie rozumiem ze wg Ciebie zamkow z drzwi wychodza osobno kable do sterowania pompa centralnego oraz do sterowania alarmem ??



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz gru 20, 2009 21:12

jaki alarm ci sie zalacza jak zamykasz z kluczyka?



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » ndz gru 20, 2009 21:15

To jest tak że musisz sie w odpowiednie kable wpiąć do zamykania i otwierania-już teraz nie pamiętam ale te sygnały idą do pompy z kilku miejsc -z mikrostyku zamka -w klamce a drugi ze styku mechanicznego siłownika master w drzwiach -czyli jak zamkniesz z klamki to możesz ciągnąć mechanicznie-no ten dzyndzel w drzwiach -a pompa bedzie pracowac w odwrotną stronę-czyli go zamykać.Musi dostac sygnał o otwarciu też z klamki.

Coś tam takiego było-ja ci piszę jak pamiętam -bo już w tym nie siedze kilka lat-ze tak jest w B3 i MK3 -niech sie tam może wypowie ktoś kto tego wiecej montował .

Niesch ci napisze z ktorymi kablami sie spiąć -konkretne kolory -TE KTORE STERUJA ALARMEM TWOIM(mniemam że seryjnym???-u mnie nie było-ale mój to stary grat)-i gdzie je wyłapac-aha ty i tak z tyłu sie wpinasz -no to tylko kolory we wtyce pompy
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 21:16 przez flatron316, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz gru 20, 2009 21:18

do zamka ida trzy przewody: wchodzi plus i wychodzi szarym lub zielonym w zaleznosci czy zamykasz czy otwierasz
zamykjac z kluczyka zakniesz samochod i nic sie nie powinno wlaczyc
zamykajac z centralki z pilota podasz plusa na jeden z tych przewodo i centralny zamek w aucie bedzie myslal ze przekreciles kluczyk w zamku i wtedy pozamyka wszytskie drzwi
podlacz wedlug 2 schematu
fioletowe pod plusa - zaomnialem ze mk3 ma sterownaie plusem



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » ndz gru 20, 2009 21:22

agrala pisze:fioletowe pod plusa - zaomnialem ze mk3 ma sterownaie plusem
Agrala a nie ma tak że podaje na zmianę plus i minus? na wspólny kabel w klamce idący do pompy?
Coś mi tak po głowie chodzi -ale moge sie mylić



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz gru 20, 2009 21:23

eXtra69 pisze:a czy te kable do "zespołu wyłacznikow drzwiowych" musza byc podłaczone ??
musisz sam to sprawdzic
wiekszosc streownikow jest zrobiona w ten sposob ze jezeli wcisniesz przycisk otworz na pilocie i w ciagu 30 sek nie otworzysz drzwi badz nie przekrecisz kluczyka w stacyjce to auto samo sie zamknie
nie wiadomo czy ten sterownik reaguje na sygnal z wlacznikow drzwiowych czy na sygnal ze stacyjki



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz gru 20, 2009 21:24

flatron316 pisze:a nie ma tak że podaje na zmianę plus i minus? na wspólny kabel
nie ma ,tak jest w starych audi A4



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 460 gości