problemy z odpalaniem po swapie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

problemy z odpalaniem po swapie

Post autor: daro81 » ndz gru 20, 2009 15:07

Elo.
Problem jest taki:
przeszczepiony zostal silnik 2,0(9A) z passata b3.po wlozeniu silnik odpalalismy na zestawie
pomp z passata poza autem z wiaderka :) i odpalil i bylo ok.
potem kupilem pompe zewnetrzna 6bar i zbiornik z dolnym wyjsciem na pompe,niestety pompa okazala sie wadliwa i wymienili mi na nowa.wczoraj podlaczylem nowa pompe i sprawa ma sie tak ze paliwo pompuje powrotem wraca porzadnie,a silnik nawet nie pusci "bąka" :grrr:
poluzowalem przewód przy rozdzielaczu i paliwo jest,iskre tez sprawdzalismy i jest,sprawdzalem tez ta klapke w rozdzielaczu i jest opór.
czy mozliwe jest ze paliwo dochodzi do rozdzielacza ale cisnienie nie jest wystarczajace aby otworzyc wtryski??silnik nawet ani razu nie pyrknal :-(
jakies pomysly macie??


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz gru 20, 2009 15:11

wyjmij wtryskiwacz i podnosząc klape powinien sie otwierac czym wyżej to tym mocniej powinien lac.
tylko jeżeli podaje paliwo to na wtrysku rozruchowym powinien zapalic albo chociaz sie odezwać


Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz gru 20, 2009 16:47

a pompa na pewno dobrze dorbana?
Że ma 6 barów to ok, ale jaki ma wydatek? Tzn ile paliwa przepompuje w powiedzmy minutę? Ten parametr porównaj z wydatkiem ori pompy z 9A i bedziesz wiedział czy pompa dobrana prawidłowo. pzdr



Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » ndz gru 20, 2009 17:33

sas_gti pisze:a pompa na pewno dobrze dorbana?
Że ma 6 barów to ok, ale jaki ma wydatek? Tzn ile paliwa przepompuje w powiedzmy minutę? Ten parametr porównaj z wydatkiem ori pompy z 9A i bedziesz wiedział czy pompa dobrana prawidłowo. pzdr
no ale powinien chyba zamruczec chociaz??
a czy da sie podlaczyc z tym zbiornikiem(w sensie czy zadziala) ori pompe z passata bez tej podajacej??


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 20, 2009 17:38

powinno zadziałać, ale potem w czasie jazdy bez podającej będa szarpania i słabość


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 321 gości