moja 1.6 aee vario w gazie 2gen. 97 rok .
na wskazniku temp. okolo 70C(pierwsza kreska) waz gorny chlodnicy goracy ( trzymam 2 sekundy trzeba puscic bo parzy) .ogrzewanie na full i tez leci powietrze gorace.plyn dynagel -33
temperatura podczas jazdy utrzymuje sie na poziomie pierwszej kreski(70C) i troszke ponad nia. ale nie dochodzi nigdy ok polowy wskaznika(90C) temp?? (obojetnie czy jazda czy postoj)a wentylator chlodnicy wlacza sie i chlodzi ponizej pierwszej kreski po tym od razu podnasza sie obroty na 1000.po kilku minutach znowu sie zagrzewa do ponad 1kreske, obroty spadaja delikatnie ponizej 1000. a zeby spadly do okolo 900 to musze z 50 km przejechac przeciagajac no 4000 na biegach.
moje sugestje: czujnik 4 pinowy zle pokazuje temp. bo podany zly opor do kompa. a regulator biegu jalowego podnosi dawke powietrza..ps na postoju przy rozgrzewaniu silnika weze z nagrzewnicy cieple, weze chlodnicy zimne,,, 5 minut pozniej weze nagrzewnicy gorace ,chlodnicy letnie

kumpla 1.6 aee sedan 98rok.
na wskaznuku temp 90C(polowa wskaznika) waz gorny cieply ( moge go trzymac caly czas) ogrzewanie na full i leci letnie powietrze.plyn antyfreez -33 podczas jazdy utrzymuje sie 90C, wentylator wlacza sie sporadycznie a ogrzewanie dalej marne sugestje :termostat niedomykajacy sie
chlodnice wiekosciowo takie same. prosze o jakie porady...