nie trzyma ciśnienia golf III 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

anna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lut 17, 2006 10:41
Lokalizacja: batorz

nie trzyma ciśnienia golf III 1.8

Post autor: anna » pt mar 03, 2006 11:38

Dzięn dobry ! opiszę tu problem z moim golfikiem może ktoś kompetentny mi odpisze ! Otóż kupiłam golfa III silnik benzyna 1.8 r. 1992 w dniu 30 11.2005 w niemczech , nie wiem na jakim oleju jeżdził, po 1.5 miesiąca podczas jazdy zaczęła mrugać mi kontrolka od ciśnienia oleju i pipczeć. W połowie stycznia wymieniłam olej na Gastrol GTX minerlny, pasek. rolke napinającą i filtr oleju -Filtrona. Licznik 154000, km kontolka podczas jazdy po rozgrzaniu dalej świeci i pipczy, sprawdziłaM U MECHANIKA cisnienie na dużych obrotach jest dobre, a na wolnych za niskie . Sledząc wasze uwagi na forum z czyjnikami już pokombinowałam , nic nie pomaga, dodam że od wymiany oleju jeżdże na krótkich odległościach i zrobiłam ok. 500 km. Przymierzam się do kolejnej wymiany filtra , kupiłam Mana a terez pytanie , bo pewien zanawca powiedział że żle zrobiłam że zalałam olej mineralny że powinnam półsyntetyk- czy po 1.5 miesiąca jazdy na mineralnym mogę go zalać półsyntetykiem i wogóle co dalej robić. Błagam pomożcie bo tylko w Was nadzieja, bo
z tymi MECHANIKAMI już mi się nie chce rozmawiać , co jednen to mądrzejszy a od tego
buzera to jak jadę dalej to mnie głowa boli i prowokujemnie tylko żeby dać gaz do dechy
Liczę na Was Anna. K



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » pt mar 03, 2006 11:52

jeśli chodzi o zalanie półsyntetykiem, to po tak krótki czasie i przebiegu nie powinno się nic dziać.. ale nie wiem, czy olej mineralny byłby aż tak gęsty, żeby zatykać pompę oleju.. a czujniki wymieniłaś przed czy po wymianie oleju na mineralny? jeśli czujniki zostały wymienione po zmianie oleju, to można rzeczywiście spróbować zalać z powrotem półsyntetyk i zobaczyć czy będą jakieś zmiany.. druga sprawa, która mi się nasuwa na myśl, to właśnie ten filtr oleju - było już kilka przypadków na forum, że po wymianie filtra problem zniknął i ciśnienie się ustabilizowało.. i chodziło wtedy właśnie o filtrona.. zmień ten filtr i olej na półsyntetyk i zobaczymy..
a z ciekawości, jakie było ciśnienie?


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

anna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lut 17, 2006 10:41
Lokalizacja: batorz

Post autor: anna » pt mar 03, 2006 12:46

Dzięki MAGIKU za szybką odpowiedż, czujniki wymieniałam po wymianie oleju na mineralny, a cisnienie spadało do ok. 1.2 bara . Pozdrowienia Anna K.



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » pt mar 03, 2006 13:16

no to jak po wymianie oleju na mineralny, to ja bym teraz zmienił z powrotem na półsyntetyk oczywiście z tą wymianą filtra na mana.. a jeśli chodzi o ciśnienie, to które było mierzone? na pompie, w cylindrach, cyz może na panewkach.. bo to 1,2 mi nie pasuje :)


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

anna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lut 17, 2006 10:41
Lokalizacja: batorz

Post autor: anna » pt mar 03, 2006 13:34

to ćiśnienie mierzone było na panewkach i nawet teraz mi powiedział że spadało nawet
do 1.bara . Pozdrowienia Magiku!



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » pt mar 03, 2006 13:45

skoro na panewkach, to jeśli po wymianie oleju i filtra się nie uspokoi, to obejrzałbym jeszcze pompę oleju.. a może też smog, który jest w misce olejowej jest zatkany-nie daje takiego smarowania i ciśnienie na panewkach maleje.. na wysokich obrotach zasysa z większą siłą i się poprawia..
moja kolejność szukanie problemu jest taka:
1. olej pólsyntetyk i filtr
2. sprawdzić ciśnienie na pompie
3. obejrzeć smog i obejrzeć też czy miska nie jest gdzieś pod smogiem zagięta..
4. wymiana panewek? (chociaż nie sądzę, żeby się zużyły przy takim przebiegu)

powodzenia

może ktoś jeszcze podrzuci jakiś pomysł?


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

SimonVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 13:12
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: SimonVW » pt mar 03, 2006 14:51

Witam.
Jeśli zegar wskazywał poniżej 1 bara i po zmianie filtra usterka pozostanie to ja zdjąłbym miskę i obejrzał pompę,jeśli zatkany smok-sprawa jasna.
Zdarza się,że w pompach wypadają zaślepki i nie trzeba będzie jej wymieniać,tylko zaślepkę umieścić na swoim miejscu i zabezpieczyć.
Ja zalałbym jednak półsyntetykiem,chociaż sam jeżdzę na pełnym syntetyku.
Jakie ciśnienie oleju przy czujniku na górze?



anna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lut 17, 2006 10:41
Lokalizacja: batorz

Post autor: anna » pt mar 03, 2006 15:19

Witam Małego Gagatka. Dzięki za podpowiedż, jakie cisnienie przy czujniku na górze to nie wiem, wiem tylko że na wysokich obrotach na rozgrzanym silniku było dobre, spróbóję wymianę fitra , już go kupiłam Mana, tylko zastanowiałam sie czy mogę po przejechaniu może ok. 200-400 km i po czasie od wymiany ok. 1,5 miesiąca zalać go
półsyntetykiem?. No więc tak zrobie i zobacze co się potem będzie działo> Jeden mechanik mi też mówił o tych zaślepkach, ale wcześniej chce wykluczyć inne sprawy bez zaglądania do pompy. Na razie serdeczne dzięki za podpowiedzi i życzę szerokiej drogi. Pozdrowienia dla wszystkich użytkowników wv. Anna.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt mar 03, 2006 15:54

Z filtronem to taki efekt jest normalny. Nie chce im się zmieniać sprężyn i dają te same co do ciągników FERGUSON. Sam tego doświadczyłem.



Awatar użytkownika
gribu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt paź 28, 2005 23:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: gribu » pt mar 03, 2006 16:03

Zgodzę się z przedmówcami. Przy tym przebiegu ( o ile nie był ostro krecony) szanse że to panewki są na prawdę małe. U mnie (ten sam rocznik, silnik i 210 tys. km na budziku) przyczyną był olej i filtr.
powodzenia!!!!


To jest miejsce na Twoja reklamę

SimonVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 13:12
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: SimonVW » pt mar 03, 2006 16:06

co do filtrona to faktycznie szajs.mann jest dużo lepszejszy.
pzdr dla wszystkich vw.



anna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lut 17, 2006 10:41
Lokalizacja: batorz

Post autor: anna » pt mar 03, 2006 18:11

Mam nadzieje że to rzeczywiście tylko fitr i olej, oby Wasze rady sie sprawdziły, napewdno napiszę jak ich powymieniam, przepraszam ,że nie jestem profesjonalistką na forum i nie bardzo wiem jak i komu rozdawać punkty ale odemnie macie dzisiaj wszyscy po baaaaaaaaaaaaardzo duuuuuuużo punktów. Teraz już spadam bo mam
stałe łącze tylko w pracy i jak na piątek to i tak długo pracuje - jestem księgową , a jeszcze leży przedemną jeden PIT do wykonania. Pozdrowienia Anna K.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości