Problem z temperaturą??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

andrzejckp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:25
Lokalizacja: K-ka

Problem z temperaturą??

Post autor: andrzejckp » śr gru 16, 2009 21:30

Szukałem na forum wątku ale odpowiedzi nie znalazłem... Co prawda jest na dworze -10 ale zastanowiła mnie dziś jedna rzecz...Golfik wolno się nagrzewa a jak włączę nagrzewnicę to temperatura cieczy chłodzącej spada i to w sumie sporo... Czy to norma czy nie mam się czym martwić?
Dodatkowo od tygodnia przy obrotach między 1800 a 2100 na kazdym biegu wydobywa metaliczny dźwięk jak by coś było poluzowane i wchodzi w drgania (metaliczny dźwięk). Wiecie co to moze być?



Awatar użytkownika
Tekiera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:54
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Tekiera » śr gru 16, 2009 21:44

to ze temperatura spada to juz nie jest normalne !!


Moja Bora!!
___________
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265229

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr gru 16, 2009 21:50

andrzejckp pisze:Golfik wolno się nagrzewa
co to znaczy wolno ?
andrzejckp pisze:jak włączę nagrzewnicę to temperatura cieczy chłodzącej spada
Jeżeli na postoju to wskazówka temperatury na pewno pójdzie w dół po włączeniu ogrzewania



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » śr gru 16, 2009 23:29

co do tej wolno rosnącej temperatury to ja miałem u siebie podobnie i dziś problem został rozwiązany, tzn wymieniłem termostat, w tej chwili przy temp -5 wystarczy że zapale silnik odśnieże auto i zapale przy tym papierosa to wchodząc do auta mam już prawie 80 stopni, po paru kilometrach jazdy mam 90 i trzyma temp. nawet przy full ogrzewaniu. Wcześniej przy niesprawnym termostacie było to nie osiągalne.


Obrazek

andrzejckp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:25
Lokalizacja: K-ka

Post autor: andrzejckp » czw gru 17, 2009 12:46

To to pewnie termostat w takim układzie... Na postoju wolno się nagrzewa...podczas jazdy ...ja wiem po jakiś 8 km osiaga 90 stopni. A spadek temp zauważyłem po włączeniu podczas jazdy ogrzewania....chwile pogrzało później temp na wskaźniku spadła i tak samo temp powietrza nawiewu... ciepło sie zrobiło gdzieś po 30 km dopiero :/



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw gru 17, 2009 13:21

raczej termostat.



safik25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr mar 11, 2009 19:35
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: safik25 » czw gru 17, 2009 13:47

ja się podepnę pytanie jak to jest z dogrzewaniem silnika mam AJM i w kolektorze wodnym dodatkowo 3 świeczki kiedy mają się one włączyć,napewno po zapaleniu silnika tyle że wyczytałem że dopiero poniżej jakieś tam temperatury i tu nie wiem bo różnie piszą w googlach
mógłby mi ktoś to wytłumaczyć ???


"Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżke, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości, gdy prosisz o urlop."

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 60 gości