GOLF II nie chce chodzic na wolnych obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

organista18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr mar 01, 2006 13:45
Lokalizacja: Lębork

GOLF II nie chce chodzic na wolnych obrotach

Post autor: organista18 » śr mar 01, 2006 14:00

Witam wsdzystkich! Posiadam golfa II 1,8GT 1987 benzyna na wielopunktowym wtrysku. Mam z nim problem, otóż na wolnych obrotach nie chce chodzic, sam wskakuje na wyższe nawet 3000, często gaśnie, chodzi bardzo nie równo. Podczas jazdy sprawuje się dobrze do momentu kiedu nie wrzuce luzu, wtedy odrazu gaśnie. Byłem u mechanika wymienił świece, przewody WN ustawił zapłon i nadal jest to samo. Wspomniał coś o komp. i że nie ma możliwości sprawdzenia go. Co może być powodem tej usterki? Pomóżcie z góry dzięki



Awatar użytkownika
faceman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob lut 04, 2006 01:08
Lokalizacja: Stargard

Post autor: faceman » śr mar 01, 2006 14:06

miałem podobne objawy w jednopunkcie. Uszkodzeniu uległ silniczek krokowy.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » czw mar 02, 2006 16:51

jaki rodzaj wtrysku masz K-jetronic czy KE-jetronic , masz sonde lambda ?jak sie nie myle to masz ktorys z tych wtryskow


Zyj kolorowo :)

organista18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr mar 01, 2006 13:45
Lokalizacja: Lębork

Post autor: organista18 » czw mar 02, 2006 19:47

narazie tego nie wiem. A moge to jakoś sprawdzic? jak sie dowim to napisze. dzieki



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw mar 02, 2006 21:53

organista18 pisze:A moge to jakoś sprawdzic?
podaj typ silnika, tak chyba będzie najprościej. Oprócz wsponianych układów może to być digifant. A wina chyba rzeczywiście leży po stronie silnika krokowego.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt mar 03, 2006 00:00

tak jak kolega wczesniej pisal najlepiej typ silnika , wtedy cos wiecej mozna powiedziec, a jak nie bedziesz wiedzial jaki masz typ silnika to: czy od filtra powietrza ida do glowicy wezyki w metalowym oplecie ?


Zyj kolorowo :)

organista18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr mar 01, 2006 13:45
Lokalizacja: Lębork

Post autor: organista18 » pt mar 03, 2006 08:53

wężyków w metalowym oplecie to ja tam nie widze, pełno jest tylko tych cieńkich podciśnieniowych. Dokladie napisze w poniedzialek. pozdr dzieki



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt mar 03, 2006 10:47

ok daj znac co tam masz pod maska :)


Zyj kolorowo :)

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt mar 03, 2006 13:33

Jeśli ma GT i jest to wtrysk to musi to być RP. Nie było GT z wielopunktowym wtryskiem.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt mar 03, 2006 14:53

a nie bylo GT na K-jetroniku ? oczywiscie moge sie mylic , ale tak jak wczesniej pisal ze ma sporo wezykow to tez podejzewam ze RP ale w poniedzialek mysle ze napisze cos wiecej jaki ma silnik


Zyj kolorowo :)

Awatar użytkownika
amdpower
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 24, 2005 00:13
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: amdpower » pt mar 03, 2006 15:49

ja mam podobny problem tyle ze na zimnym silniku (na ssaniu) obroty sa rowniutkie a jak sie juz troche zagrzeje to skacza mniej wiecej od 800 do 1200 a czasami po prostu spadna az zgasnie. MK II 1.8GT '88 GX (pelno wezykow w metalowym oplocie :grin: )



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt mar 03, 2006 16:14

amdpower pisze:ja mam podobny problem tyle ze na zimnym silniku (na ssaniu) obroty sa rowniutkie a jak sie juz troche zagrzeje to skacza mniej wiecej od 800 do 1200 a czasami po prostu spadna az zgasnie. MK II 1.8GT '88 GX (pelno wezykow w metalowym oplocie :grin: )
( tez mam GX-a wielopunktowy wtrysk mechaniczny Ke-Jetronic) sprawdz sonde lambde u mnie bylo tak samo i byla walnieta sonda (brak napiecia na sondzie ) , mozesz tez wyciagnac zawor dodatkowego powietrza i przeczyscic srodkami do przepustnic ( zawor dodatkowego powietrza przykrecony jest do kolektora ssacego z prawej strony patrzac od przodu silnika ida do niego trzy weze grubosci palca)


Zyj kolorowo :)

organista18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr mar 01, 2006 13:45
Lokalizacja: Lębork

Post autor: organista18 » pt mar 03, 2006 16:43

Zaomniałem o tym ze jest to składak. Także wszystko może w nim być... pozdr



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt mar 03, 2006 16:44

Faktycznie były też GT na mechanicznym wtrysku ciągłym GX :mlotek: Były również wersje gaźnikowe.


=-Pinhead-=

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 254 gości