golf 3 gti 2.0 2e problem z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MateuszLeka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt gru 26, 2008 12:45
Lokalizacja: Nowy Korczyn

golf 3 gti 2.0 2e problem z obrotami

Post autor: MateuszLeka » czw gru 17, 2009 01:17

Witam otóż od pewnego czasu w moim golfie 3 gti 2.0 2e pojawił się następujący problem.
gdy silnik jest zimny wszystko jest wporzadku zarówno na benzynie jak i na gazie, silnik trzyma 800-850 obrotów\min i ładnie opada do tych obrotów bez żadnej zacinki,ale gdy silnik już złapie temperaturę to pojawia się problem z obrotami gdy dodam gazu i pusze silnik nie schodzi płynnie odrazu z obrotów a zanim dojdzie do normalnym to sie zawiesza przeważnie na 1200 i po chwili stopniowo spada do 800. Problem ten pojawil sie nie dawno po strzale gazu. Gdy dostał strzału gazu to zaczęło strasznie szrpań silnikiem ale to bylo spowodowane że te zaślepki które są na weżu podcisnieniowym poprostu wywalilo. A i jeszcze zauważylem że do osiagniecia temp 90 stopni musze przejechać jakies 20 km. Problem z tymi obrotami jest Tylko wtedy gdy silnik juz chyci temperature na zimnym jest wszystko wporządu no nie mam pojęcia co to może być czy przepływomierz czy coś innego.Prosił bym Was bardzo o pomoc w tej sprawie. Pozdrawim bardzo serdecznie.
Obrazek



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » czw gru 17, 2009 01:19

Ja bym rozebrał i sprawdził przepływomierz...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 17, 2009 10:27

MateuszLeka, może została nieszcelność w dolocie po strzale- wszystko jeszcze raz dokładnie ogladaj - połączenia weży odmy, regulatora obrotów, nawet te cienkie wezyki co dochodza do obudowy filtr. Jak nic nie znajdzesz to jak Byku21, pisze przepływomierz do sprawdzenia - wielokrotnie opisano na forum jak to zrobić - szukajka na dole.
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 10:27 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MateuszLeka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt gru 26, 2008 12:45
Lokalizacja: Nowy Korczyn

Post autor: MateuszLeka » czw gru 17, 2009 12:09

Paweł Marek czy mógłbyś mi powiedzieć jak dokładnie sprawdzić tą odme i gdzie się znajduje bo ja w tych sprawach jestem komplentym laikiem. Po przeczyszczeniu silnika krokowego ten problem zaczął pojawiać się na ciepłym silniku tzn obroty zacinają się a nie spadają naraz, a czasem jest tak że spadną do 800 obr/min i jest coś takiego jakby sam sobie dodawał gazu i wskakuje na 1200 obr/min. Wielkie dzięki za zainteresowanie.


Moje VWozidło ----> viewtopic.php?f=88&t=502437" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 17, 2009 13:04

Odma to rurka wychodzaca z bloku z przodu w okolicy filtra oleju i biegnaca do rury dolotu przed przepustnicą. Wszystkie połączenia odmy i jak pisałem wszystkie inne podciśnienia i rurki łączące się z rurą dolotu od przepływomierza aż do wtrysku musza być idealnie szczelne


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MateuszLeka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt gru 26, 2008 12:45
Lokalizacja: Nowy Korczyn

Post autor: MateuszLeka » czw gru 17, 2009 14:51

ok wielkie dzięki zaraz pójde i to sprawdzee :d choć pogoda troche nie sprzyjająca do pracy w warsztacie ale czego sie nie robi dla swojego VW :grin:

[ Dodano: 18 Gru 2009 23:18 ]
sprawdziłem te przewody i nadal jest ten problem. Mam takie przypuszczenie czy może być to wina termostatu albo czyjnika temperatury cieczy. I tak się dziać gdy silnik złapie temperature obroty zaczynają falować. Ale to tylko moje wymyślone hipotezy.


Moje VWozidło ----> viewtopic.php?f=88&t=502437" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 19, 2009 21:23

skoro stało się źle po strzale to tego się trzymaj. Zajmij się teraz przepływką (czy klapka po strzale nie przyblokowana)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MateuszLeka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt gru 26, 2008 12:45
Lokalizacja: Nowy Korczyn

Post autor: MateuszLeka » sob gru 19, 2009 21:44

Chodzi o te klapki w środku czy o tą klapke na końcu bo jak o tą to sie nie zacina i jak patrzylem na tamte w środku też się nie zacinają, i nie wiem co jest grane a to jest troche denerwujące bo jak np zmieniam z 4 na 5 to jak nacine sprzeglo to obroty spadna do 1200 a potem po 2 sekundach do normalnych czyli 800 obr. czytalem tematów na forum które były podobne no ale niestety nie takie same. Najbardziej mnie dziwi to że dzieje sie tak na rozgrzanym silniku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 153 gości