[mk IV] Obroty pływają na jałowym biegu...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pabloss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: sob lut 05, 2005 22:08
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pabloss » pt mar 03, 2006 08:09

A moim zdaniam padły cewki



vwmarco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt lut 17, 2006 11:59
Lokalizacja: Bytom

falujące obroty

Post autor: vwmarco » pt mar 03, 2006 10:49

Niektórzy do czyszczenia nie ściągają przepustnicy , zdejmują tylko przewód z filtra powietrza. :)



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn mar 06, 2006 19:37

Banal.
Zdejmujesz filtr powietrza i juz widzisz przepustnice. Dziura z blaszka otwierajaca doplyw pow. Ogolnie duzo metalu.
Zdejmujesz linke gazu.
Bierzesz dluzszy klucz imbusowy (numeru nie pamietam, 4-6) odkrecasz 4 sruby na rogach i wyjeta.
W twoim modeu czyszczenie bedzie wygladalo tak, ze rozkrecasz ta czarna plastikowa skrzyneczke tez kluczem imbusowym. Duzo malych srubeczek.
Myjesz ta cala elektronike benzyna. Ja uzylem do tego pedzelka, strzykawki z igla zeby pod cisnieniem to wyplukac wszystko. Odstawiasz zeby wyschlo i skladasz.

Jak zakladasz przepustnice na silnik, to posmaruj metalowe elementy laczace smarem i uloz dokladnie uszczelke, zeby nie dostawala lewego powietrza.

Acha, odlacz na poczatku akumulator tak na wszelki wypadek. Ja nie odlaczalem. Od razu zresetuje ci sie komp.

No i to tyle.
Zycze powodzenia i milej zabawy. Szacuje robote na maks 2 godziny, bez straty czasu na szukanie kluczy, pedzelkow itp. :)


Pozdrawiam,
Piotrek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 291 gości