uszczelka pod głowicę a stukot silnika 110 km

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zbych
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:21
Lokalizacja: kadzidlo

uszczelka pod głowicę a stukot silnika 110 km

Post autor: zbych » śr gru 16, 2009 15:25

Proszę o podpowiedż przebieg 200 tyś.km wszystkie nastawy , parametry sprawdzone przez kilku mechaników i jest wszystko idalnie , ciśnienie na każdym tłoku po 34 atm. No i jest taki problem że silnik po rozgrzaniu ma lekko stukową pracę słyszalną w środku.Kolega podpowiada mi że przyczyną może być niewłaściwa uszczelka pod głowicą .Jaka i ile otworkow powinna mieć orginalna uszczelka i czy może mieć na to wpływ że wtryskiwacze są troche za wysoko lub za nisko.w tej chwili uszczelka ma 2 małe otworki i 1 duży .DZIĘKI.


vwgolf

greg

Post autor: greg » śr gru 16, 2009 16:10

a jak z ciśnieniem oleju ? Druga sprawa - osłuchał ktoś ten silnik - na jakiej wysokości stuka?



zbych
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:21
Lokalizacja: kadzidlo

uszczelka pod głowicę a stukot silnika 110 km

Post autor: zbych » śr gru 16, 2009 17:01

ciśnienie ma książkowe sam sprawdzałem bo trochę mechanikuje .słychać w okolicy głowicy dół.


vwgolf

greg

Post autor: greg » śr gru 16, 2009 17:02

zbych pisze:słychać w okolicy głowicy dół.
okolice wału czy też na wyskosci pracy tłoków? na jednym cylindrze ?



zbych
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:21
Lokalizacja: kadzidlo

Post autor: zbych » śr gru 16, 2009 17:08

słychać to w górnej części silnika napewno nie wał jest to cykanie-tykanie na wszysykich garach.


vwgolf

greg

Post autor: greg » śr gru 16, 2009 17:12

i stało isę to natychmiast po wymianie samej uszczelki? jest to na pewno związane z tym?



zbych
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:21
Lokalizacja: kadzidlo

Post autor: zbych » śr gru 16, 2009 17:22

właśnie nie wiem czy ktoś to robił ,bo ja nie ,tak podejżewam że to to co pisałem na początku , kupiłem go 3 lata temu , miał najechane 169 tyś . km. orginał przebieg. myślałem że tak ma być,zorientowałem się kiedy znajomy kupił takiego iden-fiden,no i tam jest cisza, u kolegi w octawi też przy tym przebiegu chodzi cichutko tyko mruczy


vwgolf

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » śr gru 16, 2009 17:35

jak dla mnie to może być:
1. szklanki(popychacze) się odezwały po "ruszaniu" głowicy,
lub
2. zawory cykają z jakiegos powodu...

Jaki olej zalałeś po remoncie???

podaj skrót silnika (oznaczenie literowe) i rocznik to popatrzymy jaka powinienes mieć uszczelkę...



zbych
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:21
Lokalizacja: kadzidlo

Post autor: zbych » śr gru 16, 2009 17:47

pisałem że ja tego nie robiłem i nie wiem czy byl rozbierany. tylko się domyślam że może ktoś w niemczech to robił i stąd myśle czy to nie ta wysokość wtrysków. Wtryski podmieniałem z tego cichego silnika i bez zmian, samoregulatory nowe INA ,kod AHF

[ Dodano: 16 Gru 2009 16:50 ]
jeszcze dodam że od początku jeżdził na castrolu syntetic i tak do tej pory


vwgolf

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » śr gru 16, 2009 17:56

Ja Ci napisze tak, u mnie fakt ze w benzyniaku było słychać stukot.. po rozgrzaniu był delikatny ale z wiekiem narastał (w czasie ok 2miesiecy) tak sie nasilil dzwiek, ze postawilem na remont i nie potrzebnie brudzilem sobie rece... okazalo sie że urwane już wtedy były szpilki od kolektora wydechowego.. praktycznie niezauwazalne, a stukot był ewidentny jak w maluchu odglos spalania stukowego...


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

zbych
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:21
Lokalizacja: kadzidlo

Post autor: zbych » śr gru 16, 2009 18:04

no ja tam trochę oriętuje i kilku fachowców oglądało ten samochód też od strony elektronicznej no i wszystko podobno jak fabrycznie.Ciśnienie na wszystkich 34 ,ciekawi mnie czy ta uszczelka jest orgin

[ Dodano: 16 Gru 2009 18:30 ]
może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł a co z tymi uszczelkami pod wtryskami i głowicą?
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 19:28 przez zbych, łącznie zmieniany 1 raz.


vwgolf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 251 gości