uszczelka pod głowicę a stukot silnika 110 km
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
uszczelka pod głowicę a stukot silnika 110 km
Proszę o podpowiedż przebieg 200 tyś.km wszystkie nastawy , parametry sprawdzone przez kilku mechaników i jest wszystko idalnie , ciśnienie na każdym tłoku  po 34 atm. No i jest taki problem że silnik po rozgrzaniu ma lekko stukową pracę słyszalną w środku.Kolega podpowiada mi że przyczyną może być niewłaściwa uszczelka pod głowicą .Jaka i ile otworkow powinna mieć orginalna uszczelka  i czy może mieć na to wpływ że wtryskiwacze są troche za wysoko lub za nisko.w tej chwili uszczelka ma 2 małe otworki i 1 duży .DZIĘKI.
			
									
									vwgolf
						- 
				greg
 
uszczelka pod głowicę a stukot silnika 110 km
ciśnienie ma książkowe sam sprawdzałem bo trochę mechanikuje .słychać w okolicy głowicy dół.
			
									
									vwgolf
						- 
				greg
 
- 
				greg
 
właśnie nie wiem czy ktoś to robił ,bo ja nie ,tak podejżewam że to to co pisałem na początku  , kupiłem go 3 lata temu , miał najechane  169 tyś . km. orginał przebieg.   myślałem że tak ma być,zorientowałem się kiedy znajomy kupił takiego iden-fiden,no i tam jest cisza, u kolegi w octawi też przy tym przebiegu chodzi cichutko tyko mruczy
			
									
									vwgolf
						- 
				robert14-83
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 699
 - Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
 - Lokalizacja: sucha beskidzka
 - Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
 - Silnik: CXSA
 
pisałem że ja tego nie robiłem i nie wiem czy byl rozbierany. tylko się domyślam że może ktoś w niemczech to robił  i stąd myśle czy to nie ta wysokość wtrysków. Wtryski podmieniałem z tego cichego silnika i bez zmian, samoregulatory nowe INA ,kod AHF 
[ Dodano: 16 Gru 2009 16:50 ]
jeszcze dodam że od początku jeżdził na castrolu syntetic i tak do tej pory
			
									
									[ Dodano: 16 Gru 2009 16:50 ]
jeszcze dodam że od początku jeżdził na castrolu syntetic i tak do tej pory
vwgolf
						- d.milas
 - Użytkownik

 - Posty: 306
 - Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
 - Lokalizacja: Głogów / Sława
 - Kontakt:
 
Ja Ci napisze tak, u mnie fakt ze w benzyniaku było słychać stukot.. po rozgrzaniu był delikatny ale z wiekiem narastał (w czasie ok 2miesiecy) tak sie nasilil dzwiek, ze postawilem na remont i nie potrzebnie brudzilem sobie rece... okazalo sie że urwane już wtedy były szpilki od kolektora wydechowego.. praktycznie niezauwazalne, a stukot był ewidentny jak w maluchu odglos spalania stukowego...
			
									
									"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
 
Pisać na gg, pw ;-)
						Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
no ja tam trochę oriętuje i kilku fachowców oglądało ten samochód też od strony elektronicznej no i wszystko podobno jak fabrycznie.Ciśnienie na wszystkich 34 ,ciekawi mnie czy ta uszczelka jest orgin 
[ Dodano: 16 Gru 2009 18:30 ]
może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł a co z tymi uszczelkami pod wtryskami i głowicą?
			
													[ Dodano: 16 Gru 2009 18:30 ]
może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł a co z tymi uszczelkami pod wtryskami i głowicą?
					Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 19:28 przez zbych, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									vwgolf
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości