Zwiękrzenie mocy w golfie 2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

banasp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 10, 2006 21:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Zwiękrzenie mocy w golfie 2

Post autor: banasp » śr mar 01, 2006 10:16

Mam golfa 2 Fire&Ice. Nie jeździ w sumie sie nim źle i przyspiesza całkiem zgrabnie ale gdyby miał pare koni więcej to by było naprawde milej i przyjemniej. Prosze o porady co w niego włożyć, jaki będzie przez to przyrost mocy ile mnie to bedzie kosztować i jak to sie bedzie miało do spalania. Chciałbym mieć jakieś 120-130 koniki. Teraz mam silnik 1,8l i z 80 koni.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr mar 01, 2006 11:31

Jest to pytanie na vwspeed ale cuż. Polecam swap na 16V ewentualnie G60.



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zwiękrzenie mocy w golfie 2

Post autor: piotrek1313 » śr mar 01, 2006 11:42

banasp pisze: Chciałbym mieć jakieś 120-130 koniki. Teraz mam silnik 1,8l i z 80 koni.
Jak chcesz osiagnac taka moc to tak jak napisal TAZ - swap, najlepiej chyba na KR. Jest jeszcze druga mozliwosc - turbo, ale to w porownaniu ze swapem extremalna przerobka i kosztowalaby o wiele wicej.
Znajdz najlepiej jakiegos rozbitka, ze zmasakrowanym tylem, z rzeskim silnikiem i calosc przeloz do siebie :bajer:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr mar 01, 2006 11:49

Mam nawet na oku kr z anglika za 700zł sam motor.



Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Re: Zwiękrzenie mocy w golfie 2

Post autor: Norbert » śr mar 01, 2006 16:10

banasp pisze:Mam golfa 2 Fire&Ice. Nie jeździ w sumie sie nim źle i przyspiesza całkiem zgrabnie ale gdyby miał pare koni więcej to by było naprawde milej i przyjemniej. Prosze o porady co w niego włożyć, jaki będzie przez to przyrost mocy ile mnie to bedzie kosztować i jak to sie bedzie miało do spalania. Chciałbym mieć jakieś 120-130 koniki. Teraz mam silnik 1,8l i z 80 koni.
Oprócz wymiany silnika nie polecam nic innego - zbyt duże koszty.



Awatar użytkownika
RedmaN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: RedmaN » śr mar 01, 2006 18:48

Słyszałem że założenie sportowej końcówki daje nicezłego kopa :bigok: , srednica rynny jest najlepsza ponoc :blush:

A tak jak koledzy mówili dużo na ten temat możesz znaleść w dziale VW MODYFIKACJE SPEED. można też skorzystać z opcji szukaj :bajer:



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » czw mar 02, 2006 16:10

RedmaN pisze:Słyszałem że założenie sportowej końcówki daje nicezłego kopa :bigok: , srednica rynny jest najlepsza ponoc :blush:
Rozumiem że to żart, ale tak poważnie to sam sportowy tłumik może zwiększyć teoretycznie moc o około 5%. Tylko jest jedno ale musi być dobrany konkretnie do danego modelu samochodu i silnika. Ale teoria swoją drogą a praktyka swoją....
W zwiekszanie mocy mozna się bawić. Możesz założyć nowy układ dolotowy, który pozwoli oddychać swobodniej twojemu silnikowi, nowy układ wydechowy (strumienica plus wydech sportowy), jakieś magnetyzery. Tylko pytanie sobie zadaj czy warto.... Bo to wszystko kosztuje, a tego typu zabiegi w wydaniu amatorskim nie zawsze wychodzą na dobre. Lepiej swapować jakiś inny silnik, mocniejszy i bardziej wytrwalszy.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

racer18

Post autor: racer18 » czw mar 02, 2006 16:58

Sam końcowy tłumik nawet odpowiednio dobrany nie doda niestety więcej mocy, bardziej pomoże ingerencja w dolot. Jeśli chodzi o spaliny to więkrzy efekt da wyrzucenie katalizatora i wtedy zamontowanie sportowego tłumika, będzie mu łatwiej wypluwać spaliny i nie będzie go dusiło. Zadziała to jak delikatne zmniejszenie wagi koła zamachowego i będzie odczuwalne w przyspieszaniu a przy tym możliwe że zmniejszy się spalanie jeśli katalizator był wypalony :) U mnie tak zadziałało :mrgreen:



Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: filip2 » czw mar 02, 2006 20:55

w sumie to nie znam sie na tym...ale jak sprawdzic czy katalizator jest wypalony?? i co wstawqic zamiast niego? i czy np przy instalacji gazowej gra role??



racer18

Post autor: racer18 » czw mar 02, 2006 22:10

Jeśli niema komputera to nie gra roli czy jest katalizator czy go nie ma. Zamiast niego zazwyczaj wstawia się strumiennicę która ułatwia przepływ spalin a ludzie którzy je montują wstawiają też do nich sondy lambda. Ja mam strumiennicę z sondą zamiast kata i jest ok. Lepiej jeździ a pali tyle co z katalizatorem. :)



beno
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt lut 24, 2006 22:22
Lokalizacja: Kielpino
Kontakt:

Post autor: beno » czw mar 02, 2006 23:46

racer18, ty jakis jestes sciemniacz bo w kazdym poscie sobie zaprzeczasz. pisales mi ze twoj kumpel podlaczyl ci laptopa do twojego kompa i go podkrecil co jest nie mozliwe, a w innym poscie pytales sie jak diagnozuje sie go za pomoca sygnalow blyskowych. znasz sie wogole na mechanice? czy tylko lubisz duzo czytac i pozniej to powtarzac.



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pt mar 03, 2006 00:21

beno pisze:racer18, ty jakis jestes sciemniacz bo w kazdym poscie sobie zaprzeczasz. pisales mi ze twoj kumpel podlaczyl ci laptopa do twojego kompa i go podkrecil co jest nie mozliwe, a w innym poscie pytales sie jak diagnozuje sie go za pomoca sygnalow blyskowych. znasz sie wogole na mechanice? czy tylko lubisz duzo czytac i pozniej to powtarzac.
No bravo to jacyś ściemniacze się tu kręcą....


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

racer18

Post autor: racer18 » pt mar 03, 2006 00:35

Czytajcie dokładniej posty!! Gdybyście to robili to wiedzielibyście czy się znam na mechanice czy nie.Ja to co piszę opieram na własnych doświadczeniach a nie jak niektórzy tutaj piszą a nawet kopiują czyjeś wypowiedzi i umieszczają w innym poście żeby punkciki zbierać.To bezsens jest. Na tym forum jest tylko kilka osób które mogą coś powiedziec o samochodach a reszta... bez moich postów też sobie poradzicie...
Pozdro...



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pt mar 03, 2006 09:45

Sorry kolego ale tu nie chodzi o żadne punkciki, tylko o wmiare rzetelną pomoc. Twoje wypowiedzi w tym temacie są w miare sensowne i zgodze się z nimi. Tylko niewiem kto dokładniej coś tu ściemnia, bo być może drugi kolega beno. Jak narazie to nie wypowiedział się w tym temacie konkretnie i na tema, a robi straszne OT.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości