silnik się nie dogrzewa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Post autor: Quintus » ndz wrz 23, 2007 15:37

no i chyba pojadę jutro do majstra, bo idą zimniejsze dni i coraz wolniej temp. idzie w górę. ażeby tylko czego nie schrzanił:)



Awatar użytkownika
Gluters
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt mar 27, 2007 23:31
Lokalizacja: PZL Zakrzewo Złotów
Kontakt:

Post autor: Gluters » wt gru 15, 2009 18:30

Dobra rada Panowie: Nie kupujcie Vernetów bo czzęsto trafiają się felerne. Otwierają się za wcześnie i autko jest niedogrzane, albo jak w moim przypadku... wcale :crazy: Tylko i wyłącznie WAHLER!!!!!!!!


[img]http://images47.fotosik.pl/309/a704d3a87033e392.jpg[/img]
GULF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=195

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » wt gru 15, 2009 22:29

Witam ja od 3 zauważyłem że jak włącze ogrzewanie w aucie to temperatura osiąga max 80 stopni jak zostawie na 1 poziomie dmuchawy i w polowie na ciepło/zimno to osiągnie bez problemu 90 stopni ale jak tylko dam cieplejsze powietrze to temperatura spada i głównie jest na 70 stopniach, zaczeło mi się tak dziać dopiero 3 dni temu czyli jak zaczeły się te zimniejsze dni.
Też termostat do wymiany???
jeszcze takie pytanie mam płynu chłodniczego ponad norme czy coś się może stać??


jeśli ci pomogę nie zapomnij o kliknięciu w "pomógł" ;)

Awatar użytkownika
pakero
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
Lokalizacja: EOP

Post autor: pakero » wt gru 15, 2009 22:45

Panowie podłącze się jeśli założyciel tematu nie będzie miał nic przeciwko :chytry:
otóż po wymianie termostatu wskazania na desce rozdzielczej są dalej niepokojące to znaczy wskazówka osiąga jakieś 1/4 max 1/3 skali i dalej nie bardzo chce iść w stronę pionu. Rozmawiałem z mechanikiem twierdzi że to jest czujnik temperatury gdyż auto nie wyrzuca płynu dolny wąż jest natomiast po dłuższej jeździe ledwo ciepły (czasem nie jest w ogóle nawet ciepły) i to mnie najbardziej niepokoi. Auto ogrzewa się dość dobrze ale ten dolny wąż i wskaźnik mnie niepokoją. Mechanik uspokajał mnie że skoro nic sie nie dzieje tzn : nie wyrzuca płynu to problem jest po stronie czujnika. Będę wdzięczy za jakieś słowo porady co to może być ? Czyżby ponownie termostat był do wymiany ? :grrr:
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 23:13 przez pakero, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 15, 2009 23:23

nie raczej wszystko ok poza wskazaniami, to że w dieslu teraz na chłodzie dolny waz się nie zagrzewa to norma, diesel mało ciepła wydziela a nowy termostat sie nie otwiera w niskiej temperaturze - bo jest sprawny., a czy winny jest czujnik czy licznik - musisz dojść sam.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
pakero
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
Lokalizacja: EOP

Post autor: pakero » wt gru 15, 2009 23:32

Paweł Marek, dzięki za rozwianie moich obaw, wole się skonsultować z Kolegami z forum niż jeździć z niedogrzanym motorem. Pozdrawiam :bigok:



Awatar użytkownika
erdallvw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn lis 16, 2009 23:46
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: erdallvw » śr gru 16, 2009 00:19

Ja wymieniłem ostatnio termostat i temperatura nie przekracza 80 stopni niezależnie od tego jak długi dystans przejeżdżam. Polecono mi wymianę termostatu bo temperatura nie przekraczała 70 stopni teraz jest trochę lepiej ale chyba nie tak jak powinno... Wymieniłem termostat gdyż mam za duże spalanie... Wymiana nic nie dała co robić???


Lolek

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » śr gru 16, 2009 00:34

ja tez sie borykałem z takim problemem przez pół roku i doszlem ze niby zegar szwankował bo wiecznie bylo podczas jazdy nie wiecej niz 70 a teraz zmieniłem termostat i temperatura jest ciagle w okolicy 85 stopni czyli dobrze. a stary termostat niby działal dobrze ale jednak nie do konca


VW NA ZAWSZE

pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

Post autor: pawelekk24 » śr gru 16, 2009 01:30

witam umnie w passacie silnik abs zaczyna sie dziac podobnie a niecaly rok temu wlasnie zmienialem na WAHLER strasznie dlugo sie grzeje kolo 30min zanim bedzie 90 st czyzby znowu zaczal padac w golfie II rp juz mi po 15 min wlacza sie wentylator jesli to znowy termostat to strasznie kiepski ten WAHLER


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

bujak81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn mar 23, 2009 00:45
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: bujak81 » śr gru 16, 2009 01:50

Witam. U mnie w Dieslu wskazówka osiąga 90C tylko na postoju (z ciekawości sprawdziłem) i wentylator załącza się na chwilę a podczas jazdy też do 70C o koniec. Z nawiewu bardzo ciepłe powietrze. Też termostat?



evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » śr gru 16, 2009 08:49

a czy mi ktoś może odpowiedźieć?? pytania powyżej


jeśli ci pomogę nie zapomnij o kliknięciu w "pomógł" ;)

Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » śr gru 16, 2009 09:59

Ja na temat temperatury silnika mam swoje zdanie, a mianowicie miałem nie dogrzany silnik, wymieniłem termostat na oryginał z ASO i wskazówka stała dęba na 90 przez długiiiiiiiii czas.
Modziłem licznik co wiązało się ze zdjęciem wskazówki i od tamtej pory mam głównie 80 stopni po dłuższej jeździe 85. Termostat sprawdzony działa sprawnie. Brałem się już za kupno nowego czujnika temperatury ale zaciągnąłem informacji od innych użytkowników dieselka w MK3/Vento i się okazało że temperatura w ich samochodach również jest w granicach 80-90 stopni. Byli ambitni co walczyli z temperaturą 80 stopni wymieniając termostaty i czujniki kupując je w ASO i nic się nie zmieniło. Więc jak dla mnie jeśli jest ciepłe powietrze w samochodzie (grzeje ładnie) i nie wzrosło drastycznie spalanie to nie ma sensu się z tym boksować. Wywalona kasa a czy wskazówkę mam na 85 czy stoi dęba na 90 to można się przyzwyczaić :jezor:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » śr gru 16, 2009 17:38

kurde ale ja mam benzyne 1,4 silnik a nie diesla...


jeśli ci pomogę nie zapomnij o kliknięciu w "pomógł" ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 283 gości