Problemy z układem hamulcowym.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrwoj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 18, 2008 18:37
Lokalizacja: Wiśniew

Problemy z układem hamulcowym.

Post autor: piotrwoj » wt gru 15, 2009 15:39

Mam problemy z układem hamulcowym w moim golfie MK 2. Jest to wersja GT. Hamulce ciągle są zapowietrzone i tylko tył na początku prawe tylne koło więc zostały wymienione wszystkie uszczelki, uszczelniacze i cylinderek. Pomogło na krótko gdyż zaraz to samo zaczęło się dziać w tylnym lewym kole więc tu w ten sam sposób została przeprowadzona regeneracja znów pomogło na trochę lecz problem powrócił dlatego została wymieniona pompa hamulcowa na nową pomogło na jakieś cztery miesiące i znów jest problem z tylnym prawym kołem ciągle jest w nim powietrze odpowietrzanie nic nie daje. Problem dotyczy tylko tego koła samochód hamuje ale pedał łapie przy samej podłodze czasem trochę wyżej układ wygląda na zapowietrzony. Nigdzie nie ma śladów wycieków ani uszkodzeń zostało wymienione praktycznie wszystko oprócz korektora siły hamowania. Czy jest możliwość żeby właśnie przez niego było zasysane powietrze? Naprawa układu już sporo kosztowała a wymiana korektora to kolejne 200 zł. Może ktoś wie co to może być?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 15, 2009 16:04

korektor raczej gdyby zasysał to musiałby również ciec, ale niekoniecznie, Zasysanie poweitrza najczęściej jest na cylinderkach, w momencie kiedy puszczasz hamulec, a przy hamowaniu ciśnienie uszczelnia cylinderek i nic płynu nie wylatuje. Ja bym zaczął od ponownej kontroli cylinderka, może marny jakościowo założyłeś. Zdejm beben i zanim dalej zaczniesz rozbierać obejrzyj cylinderek czy nie jest płynem zaślimaczony, również czy niema dużo płynu pod zewnetrznymi gumkami cylinderka, może być tam tylko lekko mokro


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

piotrwoj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 18, 2008 18:37
Lokalizacja: Wiśniew

Post autor: piotrwoj » wt gru 15, 2009 16:26

Zestaw regeneracyjny kosztował ok 50 zł i u mnie są z tyłu tarcze regenerowany był zacisk może źle się wyraziłem a tłoczek też nie był z tych najtańszych.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 15, 2009 16:34

no widzisz zaciski, w sumiem to samo z ew. nieszczelnosciami, dochodzi kontrola czy dźwignia ręcznego odbija


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

piotrwoj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 18, 2008 18:37
Lokalizacja: Wiśniew

Post autor: piotrwoj » wt gru 15, 2009 17:14

Ręczny jest w ok. Dodam że rok temu były wymienione tarcze i klocki przód i dwa lata temu ok tarcze klocki i obie linki od ręcznego w tym aucie było wymienione mnóstwo rzeczy trafił mi się model wymagający wielu wydatków i czasu plus jedynie taki że większość robię sam a doświadczenie zostanie. A i jeszcze jedno podczas odpowietrzania prawego tylnego koła pojawia się dziwny odgłos właśnie z tego korektora przy lewym kole tego nie ma.

[ Dodano: 16 Kwi 2010 20:15 ]
Jednak to był korektor siły hamowania.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 359 gości