Przeskoczył pasek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

grzechu_ny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr paź 07, 2009 19:51
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Przeskoczył pasek

Post autor: grzechu_ny » pn gru 14, 2009 18:47

Witam,
kilka dni temu podczas jazdy przymuliło auto 2-krotnie, pozniej wszystko wróciło do normy, niestety tylko na chwile, auto przestało ciągnąć na wyższych obrotach, po chwili zaczeło szarpać silnikiem i stukac, szybko zjechałem i zgasiłem auto.
Niestety, po zawiezieniu auta do mechanika okazało się że przeskoczył pasek, nie wiem dokładnie o ile zębów. I tu moje pytanie, czy miał ktos doczynienia z podobną sytuacją, co może być przyczyną, bo na pierwszy rzut oka wszystko było ok, tzn pasek napięty z napinaczami także ok, ale gdzies musi być przyczyna. W czwartek mechanik ma rozkręcić głowice, aż strach pomyslec ile rzeczy do wymiany, mam tylko nadzieje że tłoki bedą całe. Najdziwniejsze jest to że pasek, napinacze i pompa były wymieniane jakies 2500km temu.
Zastanawiam się także cZy mogło uszkodzić samą głowicę...



greg

Post autor: greg » pn gru 14, 2009 19:27

grzechu_ny pisze:Najdziwniejsze jest to że pasek, napinacze i pompa były wymieniane jakies 2500km temu.
czyli albo źle założony napinacz albo uszkodzony napinacz.
grzechu_ny pisze:Zastanawiam się także cZy mogło uszkodzić samą głowicę...
raczej skrzywiło zawory



grzechu_ny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr paź 07, 2009 19:51
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: grzechu_ny » pn gru 14, 2009 19:45

Greg dzięki za odpowiedź
Tak jak mówisz, zawory pewnie pokrzywione, a czy jest szansa że nie wszystie - auto odpala.
Zastanawiam sie teraz co sie bardziej opłaci - remont, czy rozejzeć się za jakąś głowicą z osprzętem(wałek jest do wymiany)


mk4 AHF

greg

Post autor: greg » pn gru 14, 2009 19:47

grzechu_ny pisze:Tak jak mówisz, zawory pewnie pokrzywione, a czy jest szansa że nie wszystie - auto odpala.
jak auto odpala to nie powinno pokrzywić

[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 6:48 pm ]
grzechu_ny pisze:wałek jest do wymiany)
a czyli wałek się poddał?

[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 6:48 pm ]
to co smarowania nie było czy jak?



grzechu_ny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr paź 07, 2009 19:51
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: grzechu_ny » pn gru 14, 2009 19:52

Jedna krzywka na wałku jest dość mocno powycierana,
smarowanie było...

[ Dodano: 14 Gru 2009 19:50 ]
Teraz sie zastanawiam czy mogło to zadziałąć w drugą stronę, mianowicie nie przeskoczenie paska spowodowało wytarcie krzywki, lecz wytarta krzywka doprowadziła do przeskoczenia paska... Jestem dosyć zielony w tym temacie, także proszę o wyrozumiałość


mk4 AHF

Awatar użytkownika
Salz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 01:58
Lokalizacja: Wolsztyn i okolice

Post autor: Salz » pn gru 14, 2009 20:58

jeśli robiłeś to w warsztacie to jedź na reklamację i nie daj się zbyć słowami że to nie ich wina :bajer:


[img]http://images33.fotosik.pl/227/6563aeda0fee4530.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/264743.png[/img]

MAXOIL Grodzisk Wlkp zaprasza, wymiany oleju, kompleksowe naprawy mechaniczne, hurtownia motoryzacyjna
da weiss man, was man hat:)

grzechu_ny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr paź 07, 2009 19:51
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: grzechu_ny » pn gru 14, 2009 21:16

Niestety, robiłem u dobrego mechanika, który sie zna na silnikach, rozrząd robił mi w garażu, fakture mam tylko na częsci, także mysle ze nie ma nawet sensu sie kłucić. Zdecydowanie odradzam takich dobrych mechaników, którzy juz nie raz zmieniali rozrząd. Bedzie nauczka na przyszłośc!!


mk4 AHF

greg

Post autor: greg » pn gru 14, 2009 21:17

grzechu_ny pisze:Teraz sie zastanawiam czy mogło to zadziałąć w drugą stronę, mianowicie nie przeskoczenie paska spowodowało wytarcie krzywki, lecz wytarta krzywka doprowadziła do przeskoczenia paska.
wytarta krzywka raczej nei - bo się po prostu mniej uchylał zawór - prędzej przyczyna wytarcia - jeśli coś blokowało wałek że wytarło krzywkę to opór teoretycznie mógłby przytrzymać wałek (jak zacieranie) i przeskoczenie paska



grzechu_ny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr paź 07, 2009 19:51
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: grzechu_ny » pn gru 14, 2009 21:42

Pozostaje mi poczekac aż mechanik sie upora z demontażem, mam nadzieje ze wtedy sie wyjaśni co mogło być przyczyną, Dzięki za pomoc

[ Dodano: 14 Gru 2009 22:52 ]
Jeszcze jedno mi się przypomniało, mianowicie mechanik do którego zawiozłem teraz auto coś wspominał ze pasek jest odwrotnie założony, czy to możliwe?? I czy mogło to być przyczyną przeskoczenia??


mk4 AHF

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 406 gości