Jak otworzyć VW Golfa III?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak otworzyć VW Golfa III?
Witam, mam pytanko, jak dostać się do środka, gdy centralny zamek nie chce otworzyć drzwi z pilota, a kluczykami nie można bo są zaryglowane? zamek w bagażniku jest skorodowany (wkładka). Alarm się rozbraja, tylko centralny zamek nie działa.
Z góry dziekuję i pozdrawiam!!!
Z góry dziekuję i pozdrawiam!!!
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No z tą wkładką w zamku to może się nie udać - ostatnio u teścia z nią walczyłem i w końcu ją rozebrałem - po tym co zobaczyłem, ile syfu było w środku i nak to wszystko skorodowane, to żadne WD-40 by nie pomogło.
Po pierwsze musisz stwierdzić, czy aku jest naładowane - jeżeli np. normalnie mruga śwatłami itp. przy rozbrajaniu/uzbrajaniu, to powinno być ok.
Jeżeli nie to bierzesz prostownik, kładziesz się pod samochód i podłaczasz + pod śrubę od rozrusznika, do której przykręcony jest przewód idący do aku, a - podłaczasz gdzieś pod masę. Sprawdź ponownie, czy coś to dało.
Jeeli samochód dalej jest zamknięty - to wybierz sobie co chcesz rozwalić - czy szybę, czy lampę tylną prawą. Szyba - to nie muszę tłumaczyć chyba, lampa tylna - rozwalasz lampę tak, żeby była dziura na wylot do bagażnika. Obok lampy masz pompkę centralnego - wyciągasz z niej wężyk i dmuchasz - jak się fura nie otwiera, to podłaczasz pompkę od roweru itp. Sprawdź jeszcze przed rozwaleniem lampy, czy po tym, jak ją rozwalisz, rzeczywiście dasz radę sięgnąć do wężyka i w niego dmuchnąć. Może sprawdź u jakiegoś kolegi, czy coś.
Po pierwsze musisz stwierdzić, czy aku jest naładowane - jeżeli np. normalnie mruga śwatłami itp. przy rozbrajaniu/uzbrajaniu, to powinno być ok.
Jeżeli nie to bierzesz prostownik, kładziesz się pod samochód i podłaczasz + pod śrubę od rozrusznika, do której przykręcony jest przewód idący do aku, a - podłaczasz gdzieś pod masę. Sprawdź ponownie, czy coś to dało.
Jeeli samochód dalej jest zamknięty - to wybierz sobie co chcesz rozwalić - czy szybę, czy lampę tylną prawą. Szyba - to nie muszę tłumaczyć chyba, lampa tylna - rozwalasz lampę tak, żeby była dziura na wylot do bagażnika. Obok lampy masz pompkę centralnego - wyciągasz z niej wężyk i dmuchasz - jak się fura nie otwiera, to podłaczasz pompkę od roweru itp. Sprawdź jeszcze przed rozwaleniem lampy, czy po tym, jak ją rozwalisz, rzeczywiście dasz radę sięgnąć do wężyka i w niego dmuchnąć. Może sprawdź u jakiegoś kolegi, czy coś.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
dziękuję bardzo, problem polega na tym, że pompka, albo jej sterowanie jest uszkodzone, muszę to sprawdzić. Przyszedł jakiś facet jak mnie nie było i otwarł w kilka sekund. Mysle, że to jakaś kombinacja kluczyka i klamki. np w bmw e34 podnosi sie klamke i otwiera kluczem (tylko drzwi pasazera), nie wiem jak to zrobil, ale moze uda mi sie dowiedziec.
Pozdrawiam!!!!!!!!
Pozdrawiam!!!!!!!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr cze 24, 2009 20:38
- Lokalizacja: Slask
Witam, mam pytanie, mianowicie, dzisiaj ktos wlazl mi do Golfa III bo przyszedlem do auta i bylo otwarte a zamykalem na 100% bo jeszcze sprawdzalem wszystkie klamki, mam centralny. Dajcie jakas rade jak moge sie zabezpieczyc, bo pewnie ktos kluczykiem z innego Golfa otworzyl mojego bo zadnych oznak otwierania w inny sposob nie ma. Dzieki z gory za rady. Pozdrawiam
wydaje mi sie że z centralnymi za pare zł ( tak jak u nie ) jest tak że łatwo je otworzyc cos słyszałem o takim urzadzeniu co przykładają do zamka odczytuje on fale i otwiera z guziczka ile w tym prawdy nie wiem tak czy inaczej ja sie pozbyłem jakies pól roku temu całego audio a śladu wejścia da auta BRAK :> ( zamkniete było jak wróciłem )
Ostatnio zmieniony śr lip 08, 2009 20:25 przez krxychu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr cze 24, 2009 20:38
- Lokalizacja: Slask
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
albo masz wkładki zamka rozwalone i pasuje tam każdy kluczyk bądź śrubokręt jak ja miałem. Dlatego wstawiłem klamki bez zamków i otwieram z pilota. Co do sczytywania kodów z pilota to takie rzeczy to na filmach albo w ERZE. Owszem mamy w serwisie takie urządzenie które wyświetla kod ale jak masz pilot zmienno kodowy to nic Ci nie da sczytanie jednej linijki kodu bo i tak nie będzie wiadomo jaki wysłać a kombinacji jest bardzo dużo i paczki impulsów też są różne, bardziej już stało kodowy by się dało ale tak jak mówię nie da się w ten sposób sczytać kodu i na jego podstawie skopiować pilota. Nawet w serwisie.
[ Dodano: 08 Lip 2009 21:02 ]
[ Dodano: 08 Lip 2009 21:02 ]
a jak chcesz z modułu radiowego odbiorczego odczytać fale?? Nie da się. Z nadajnika odczytać częstotliwość pracy można ale nie z odbiornika. A w centralce alarmowej masz odbiornik.krxychu pisze:jest tak że łatwo je otworzyc cos słyszałem o takim urzadzeniu co przykładają do zamka odczytuje on fale i otwiera z guziczka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
kumpel ma podobny problem i sie ora co zrobic otoz nie ma wkladki w klamkach by otworzyc kluczykiem dzwi zostaje tylko centralny ktory nie dziala wymienil nowe baterie i nic to nie dalo niby wszystko dzialalo do puki gdy nie odlaczyl akumulatora na tydzien czasu moze jakos pilot sie rozkodowal jest taka opcja ktos sie orientuje w tym temacie co moze zrobic z gory dzieki za odp.
http://www.corrado-database.nl/index.php?item=view_corrado&id=4974
- conrad81
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
- Lokalizacja: Stargard, PL
- Kontakt:
no naładuj akumulator, a jak to przeczytaj dokładnie tematgwb pisze:Ja sie podepne. Moje MK3 stoi zamkniete na podworku , niestety nie otwieralem go przez tydzien i padl aku. Mam klamki bez zamkow a do tylnej klapy nie mam kluczyka bo zmienilem na us. Jaka jest najtansza opcja dostania sie do srodka albo pod maske??
Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)
Nie wejde pod auto, nawet reki tam nie wloze bo jest zdecydowanie za nisko...conrad81 pisze:no naładuj akumulator, a jak to przeczytaj dokładnie tematgwb pisze:Ja sie podepne. Moje MK3 stoi zamkniete na podworku , niestety nie otwieralem go przez tydzien i padl aku. Mam klamki bez zamkow a do tylnej klapy nie mam kluczyka bo zmienilem na us. Jaka jest najtansza opcja dostania sie do srodka albo pod maske??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 318 gości