Jaka przyczyna braku mocy falujacych obrotów itpd... w ABD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PIIOTER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw cze 02, 2005 09:28
Lokalizacja: \\//\\//-L-U-B-A-Ń-\\//\\//

Jaka przyczyna braku mocy falujacych obrotów itpd... w ABD

Post autor: PIIOTER » śr mar 01, 2006 23:52

Witam!!! Mam problem z moim golfikiem otóż niedawno zauważyłem iż podczas jazdy na gazie auto zaczyna tracić moc. Gdy wciskałem gaz auto sie muliło i nie mogło osiągnać 3tyś obrotów. Na drugi dzień pojechałem do gazownika podłączył sie do instalacji cos sobie ustawił i działa, jest juz oki auto przyspiesza jak dawniej. Powód jaki mi wskazał to to iż po wymianie filtra powietrza należy przyjechać na regulacje gazu.

Ale to nie koniec przygód gdy juz jechałem zadowolony skończył sie gaz przełączyłem na benzynke a tu prosze zdziwienie na benzynie auto nie ciągnie tak jak na gazie z tym iż juz teraz na gazie jest oki a poza tym na biegu jałowym zaczeło dziwnie trząść samochodem efekt falujacych obrotów i raz jak zjeżdżałem z górki na luzie mi zgasł silnik .Jeśłi macie pomysł co moze być przyczyna tego stanu rzeczy piszcie za pomoc wielki thx
Troszke danych:
Vw Golf III 92r. 1.4 CL silnik ABD przebieg 132tyś. Instalacja gazowa ma 5 miesięcy przejechałem na niej jakieś 8tyś. Instalacja II generacji. Świece NGK wymiana 5 miesięcy temu.
Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony czw mar 02, 2006 19:49 przez PIIOTER, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf III is great

Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » czw mar 02, 2006 19:11

kiedys mialem cos podobnego
u mnie pomogl reset kompa- odlaczas akumulator na kilka minut(10-15) pozniej podlaczas i uruchamiasz silnik na benzynie nie gazujac go, zostawiasz tak do momentu kiedy wlaczy ci sie wentylator na chlodnicy
prawdopodobnie bedzie ci sie on trzasla jak dziki ale powinno przy nastepnym uruchmieniu byc ok



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » czw mar 02, 2006 20:50

maverik pisze:kiedys mialem cos podobnego
u mnie pomogl reset kompa- odlaczas akumulator na kilka minut(10-15) pozniej podlaczas i uruchamiasz silnik na benzynie nie gazujac go, zostawiasz tak do momentu kiedy wlaczy ci sie wentylator na chlodnicy
prawdopodobnie bedzie ci sie on trzasla jak dziki ale powinno przy nastepnym uruchmieniu byc ok

ktos wie czy w mk2 taki reset kompa cos daje ?? czy to tylko dziala w mk3... ??



Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » czw mar 02, 2006 20:51

mysle ze jesli masz kompa w II to efekt resetu powinien byc podobny jak w III
zawsze warto sprobowac



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości