Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
inek01
- Lord GTI
- Posty: 3686
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
- Lokalizacja: Ciechanów
Post
autor: inek01 » śr mar 01, 2006 22:54
mnich pisze:jak to nie ma 1,8 na pelnym wtrysku ??
Doczytaj dobrze. Chodzilo o to ze nie ma (oprocz wersji meksykanskiej i brazyliskiej) w Mk3, a nie Mk2...
[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 21:57 ]
Tu masz oznaczenia
http://www.doppel-wobber.de/g3_motor.html
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
-
michu2100
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 13:50
- Lokalizacja: Brodnica
Post
autor: michu2100 » śr mar 01, 2006 23:05
ja mam 1,6 AFT 101 kucyków polecam ci ten motorek małe oc i przyspieszenie ok na razie jechałem 195km/h takze chyba dobry wynik
jeździłem też 1,8 90 KM spoko motorek ale ja bardziej zadowolony jestem z 1,6 ale wybór należy do ciebie
pozdro
-
Pabloss
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: sob lut 05, 2005 22:08
- Lokalizacja: Jaworzno
-
Kontakt:
Post
autor: Pabloss » pt mar 03, 2006 08:52
I jak sie juz zdecydujesz to daj znac co wybrales i czy jestes zadowolony ja juz nie podpowiadam bo jestem za TDI heheheh a ciebie to nie interesuje. Powodzenia
-
Darklight
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:49
- Lokalizacja: Stolica
-
Kontakt:
Post
autor: Darklight » pt mar 03, 2006 14:02
ja mam 1.8 ADZ 90koni. W Allianzie jest ten sam prog co do wersji silnikowej 1.6. wiec ja juz bym wzial 1.8. az tak duzo nie pali jak na taki silnik. miesci sie w granicach po miescie 10-11l a w trasie o wiele mniej.
-
kulfi
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: sob lis 05, 2005 16:13
- Lokalizacja: dolnośląskie
Post
autor: kulfi » pt mar 03, 2006 14:12
a ja myśle ze 1.8 90kM lub 2.0 to najlepsze rozwiązanie oba spalają podobnie benzyny i jest czym pośmigać. Ale wybór nalezy do ciebie.
POMOGŁEM >>>>WYSTARCZY KLIKNĄĆ NA (POMÓGŁ)
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a27a21eb377a4053.html][img]http://images21.fotosik.pl/15/a27a21eb377a4053med.jpg[/img][/url] mój golf http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87978 nowe foty str.2
-
kijannaa
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: kijannaa » pt mar 03, 2006 17:03
Jeśli jesteś przekonany do 1.8 to szukaj GT. wyposażenie dużo lepsze niż w CL i oczywiście silnik malina
-
pit7611
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 00:30
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: pit7611 » pt mar 03, 2006 22:04
W listopadzie 2005r kupiłem MK3 1.8 benzyna, silnik ABR 90KM. Początkowo tez szukałem 1.6, ale poradzono mi 1.8. Jeżeli chodzi o OC to różnicz między 1.6 i 1.8 wynosi ....ok. 50 zł!
przy zniżkach 60%.więc chyba nie za wiele oszczędzisz a to dla mnie tez miał być argument najważniejszy.OC na rok wykupiłem za 426 PLN( tuw pocztylion)Założyłem LPG na monowtrysk i pali mi w trasie przy jeżdzie do 120 km/h 8 litrów a w mieście 10-11 (12 jak się spieszę:) ). bardzo sie cieszę że zdecydowałem sie na 1.8. mam rocznik 1992 przejechałem 10 000 km bez awarii.( jedynie zmiana termostau i świec).Pozdrawiam.
-
Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Post
autor: Paweł NPI » pt mar 03, 2006 22:14
Sorki chłopaki ale te opłaty to zależą od pojemności i dodatkowo od firmy. Jeśli weźmie się tańszą firmę to za 1,8 zapłaci się tyle samo albo i mniej niż za 1,6 w innej firmie. Ja za 1,6 przy pełnych zniżkach płacę 335 PLN/rok (UNIQA)
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
mnich
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: wt lis 30, 2004 22:14
- Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: mnich » sob mar 04, 2006 00:35
czy ten 1,6 AFT 101 jest na pelnym wtrysku???? bo raczej takiego bede szukal
czy motronic to pelny wtrysk??
bo 1,8 maja wszystkie mono motronic
a silnik 1,6 AEK tez ponoc ma 101 koni i produkcja byla od 94 roku wiec moze byc tanszy, czy ten silnik jest tak samo dobry jak AFT??
-
RedmaN
- Mały gagatek
- Posty: 132
- Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: RedmaN » sob mar 04, 2006 00:53
mono jak sama nazwa wskazuje (np monogamia) (mono=1poli=wiele:P)
mowi ze jest to pojedynczy, czyli na nasz jezyk przekształcając
jednopunktowy
zreszta koledzy Ci juz mówili ze 1.8 nei bylo na pełnym wtrysku w standardowcych opcjach jakie możesz zastać w polskich realiach
[ Dodano: Pią Mar 03, 2006 23:56 ]
p.s ładna ta twoja dwójeczka, dlaczego chcesz ją zamienić?
-
maryjan112
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Post
autor: maryjan112 » sob mar 04, 2006 01:45
Witka
Mimo że nigdy nie jechałem III 1.6 na wielopunkcie i na papierze ma on lepsze wyniki od 1.8 (90 PS) to ten drugi (z tego co się orientuje) ma lepszy dolny zakres obrotów. W normalnej jeździe nie trzeba go tak kręcić.
Osobiście gdybym miał kupić raz jeszcze (choć mój 1.8 ABS jest całkiem spoko) bez wachania 2,0 (np. 2E)
Pozdrawiam
-
greg
Post
autor: greg » sob mar 04, 2006 13:50
maryjan112 pisze:Osobiście gdybym miał kupić raz jeszcze (choć mój 1.8 ABS jest całkiem spoko)
mam 1,9D - oznaczenie 1Y - do 120km/h nie widzę różnicy między 1,8ABS a moim - bo i takim jeżdżę też
[ Dodano: Sob Mar 04, 2006 12:51 pm ]
natomist 2,0 to jest już zupełna róznica i tu nie ma o czym dyskutować - jak możesz bierz z tym silnikiem
-
raf2234
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
- Lokalizacja: Wieruszów
Post
autor: raf2234 » sob mar 04, 2006 17:45
Polecam 1.8 jednopunkta (ABS). Tanio wychodzi założenie gazu. Maksymalny moment obrotowy juz od 2500 obr. Na gazie nie zauważam spadku mocy (centr. Bingo). W zimie na oponach zimówkach 185/60/r14 spala mi 8.5-9 litrów gazu na trasie. W lecie na oponach 205/45/r16 łyka do 11 litrów.
Kolega ma golfa combi z silnikiem 1.6 z wielopunktem (100 KM, rocznik 97, przejsciówka, ponoc silnik montowany też w mk4) - musi go na obrotach trzymać, żeby dobrze ciągnął.
-
Julek
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn cze 27, 2005 19:16
- Lokalizacja: Pomorskie
Post
autor: Julek » sob mar 04, 2006 19:23
Też polecam Tobie 1.8 ABS- przyzwoite osiagi a i spalanie w normie. Mój jest z grudnia 92 wiec ma juz pare latek ale sprawuje sie idealnie i nie sprawia problemow.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości