
Jak sie ustawia zapłon w full grupie?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Jak sie ustawia zapłon w full grupie?
Witam... mam pytanie odnośnie ustawiania zapłonu w silnikach wielopunktowych z wtryskiem full grup.. chodzi mi czy zapłon ustawia sie inna metoda niz w zwykłym Gażnikowym czy podobna do metody jak w silnikach g60 ? np PF, 2E ostatnio kolega ustawiał zapłon na pistolet te 6 stopni w psaku B4 1.8 czy 2.0 (fullgrup) i gorzej chodził( nie mial siły żle chodził itp ) niz był ustawiony prze zemnie metoda prób i błedów no i na słuch
... szukałem ale tego akurad nie mogłem znalesc... czekam na odp pozdrawiam.

- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zalezy w czym chcesz ustawić jak w PG to na lampę.
Jak w PF to też na lampę, ale jeśli twój kolega w 2e ustawiał na lampę (dosc niejasno to opisales, nie do konca rozumiem) to już źle bo tam kontrolujesz kąt wyprzedzenia vagiem podczas gdy tradycyjnie kręcisz apraratem i ten sposób jest dokładniejszy.
[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 18:22 ]
można powiedzieć w ten sposób - jeśli auto ma złącze do vaga i można nim podejrzeć kąt to wtedy nie korzystamy z lampy.
[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 18:26 ]
poza tym w każdym silniku muszą byś spełnione pewne dodatkowe warunki - niekiedy ustawia się na jałowych obrotach a niekiedy np przy 3000 obr/min , często też należy odpiąć układ odmy od dolotu i zaślepić ten otwór. Silnik musi być ponadto nagrzany do normalnej temp pracy (min 80 stopni) w każdym wypadku, czasem też odłącza się niebieski czujnik, wszystko zależy od silnika.... Jeśli każde auto ustawiacie po prostu na 6 stopni lampą i nie spełniacie dodatkowych warunków to źle....
Jak w PF to też na lampę, ale jeśli twój kolega w 2e ustawiał na lampę (dosc niejasno to opisales, nie do konca rozumiem) to już źle bo tam kontrolujesz kąt wyprzedzenia vagiem podczas gdy tradycyjnie kręcisz apraratem i ten sposób jest dokładniejszy.
[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 18:22 ]
można powiedzieć w ten sposób - jeśli auto ma złącze do vaga i można nim podejrzeć kąt to wtedy nie korzystamy z lampy.
[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 18:26 ]
poza tym w każdym silniku muszą byś spełnione pewne dodatkowe warunki - niekiedy ustawia się na jałowych obrotach a niekiedy np przy 3000 obr/min , często też należy odpiąć układ odmy od dolotu i zaślepić ten otwór. Silnik musi być ponadto nagrzany do normalnej temp pracy (min 80 stopni) w każdym wypadku, czasem też odłącza się niebieski czujnik, wszystko zależy od silnika.... Jeśli każde auto ustawiacie po prostu na 6 stopni lampą i nie spełniacie dodatkowych warunków to źle....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości