mocno kopci dziwny dym z rury !!!!!!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » pt gru 11, 2009 11:40

No ładnie się leje. Na zdjęciu nie za bardzo widać gdzie jest "początek" wycieku. Ściągnij obudowę rozrządu i popatrz co jest pod nią. Nie obczajam za bardzo silników z MK3 poniżej 1,8 więc nie znam jego budowy. Zrób z dalsza zdjęcie tego wycieku to może coś mi się uda zobaczyć.

[ Dodano: 11 Gru 2009 10:45 ]
No ładnie się leje. Na zdjęciu nie za bardzo widać gdzie jest "początek" wycieku. Ściągnij obudowę rozrządu i popatrz co jest pod nią. Nie obczajam za bardzo silników z MK3 poniżej 1,8 więc nie znam jego budowy. Zrób z dalsza zdjęcie tego wycieku to może coś mi się uda zobaczyć.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » pt gru 11, 2009 14:02

oki wieczorkiem postaram sie o jakieś zdjęcia


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt gru 11, 2009 18:25

wygląda to troszkę jakby Ci zimmer puścił na wałku


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » sob gru 12, 2009 02:32

rysiektr,
czyli taka jakby uszczelka ??
nie wiem mam zamiar wymienić wszystkie uszczelki
te główne nie wiem czy to coś da

a czy obudowę rozrządu ta plastikową mogę ściągnąć bez żadnych konsekwencji??
wtedy bym zobaczył może coś więcej


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 12, 2009 12:14

ducker24 pisze:czyli taka jakby uszczelka ??
takie coś
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
ducker24 pisze:nie wiem mam zamiar wymienić wszystkie uszczelki
te główne nie wiem czy to coś da
skoro są do wymiany i cieknie olej to chyba warto...
ducker24 pisze:a czy obudowę rozrządu ta plastikową mogę ściągnąć bez żadnych konsekwencji??
wtedy bym zobaczył może coś więcej
pokrywę która jest na zatrzaski możesz zdjąć bez żadnych konsekwencji, natomiast żeby zdjąć drugą cześć obudowy musisz zdjąć pasek rozrządu


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » sob gru 12, 2009 17:03

rysiektr,
koleżko chyba to będzie przyczyna tego wszystkiego bo mam zachlapane wszystko po tej stronie ale jak stoi samochód to nie ma pod nim żadnej plamki :)
to chodzi chyba o wał korbowy dobrze myślę?? bo to sie dzieje gdzieś nisko
sprawdzałem obudowę rozrządu a;e w środku sucho na szczęście ale nie ściągałem paska bo trochę się boje żeby nie było gorzej :) coś jeszcze popsuje
a droga jest naprawa takiego czegoś bo to chyba trzeba polowe silnika rozebrać :(


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » ndz gru 13, 2009 13:10

Dobrze by było abyś podjechał do jakiegoś mechanika, bo mam wrażenie że i tak sam tego nie będziesz wstanie zrobić. Szkoda czekać bo jak w takiej ilości znika olej to tylko stracisz kasę nie potrzebnie.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » pn sty 04, 2010 23:17

oki koledzy :bigok:
po długiej ciszy wracam do tematu :chytry:
dzisiaj wymieniłem takowy simering powiem tyle był w stanie opłakanym :(
przy okazji jak już była rozebrana ta strona to od razu zmieniłem pasek za jednym zamachem 2 pieczenie na jednym ogniu bo już 60 tysi przeleciane ale niecałe 3 lata :)
martwi mnie wyciek z drugiej strony miedzy silnikiem a skrzynią
mechanik podejrzewa symering wałka karbowego tylko teraz ten w środku od strony skrzyni ale to się jeszcze okaże
podejrze teraz i zobaczę jaki będę miał stan leju
jak będzie spadał to trzeba będzie robić drugą stronę :crazy:

pozdro dla wszystkich i dzięki za zainteresowanie
będę pisał dalej coo i jak :) :bigok:


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Zielony_Placek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lut 20, 2010 14:17
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: Zielony_Placek » sob lut 20, 2010 14:34

Ludzie pomocy! Moj Golf 3 1.6 benzyna odmowil posłuszenstwa:-(( kreci, lecz nie odpala. Po dodaniu gazu silnik wchodzi na obroty lecz po puszczeniu gazu silnik gasnie. Podczas rozruchu jak i pracy bardzo kopci. Wczesniej nie bylo najmniejszych problemow. Wszystko spadlo na mnie jak grom z jasnego nieba dzis rano. Pomocy!!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 231 gości