Zestaw HID w Golfie V :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Zestaw HID w Golfie V :(

Post autor: pszczolek » śr gru 09, 2009 22:44

Witam
Zamontowałem zestaw hid 6000k do golfa V 1.9 TDI .
Wszystko fajnie chodzi na postoju(zgaszony silnik).
Jezeli natomiast zapale samochod i chce załaczyc światła mijania(na postojowych wszystko ok) to mi fura gasnie ;/
Jak chce odpalic auto na swiatłach mijania to kreci rozrusznikiem ale nie odpala.

Aha pali sie kontrolka od przepalonych zarówek.
Domyslam sie ze komputer mysli ze jes cos nie tak poniewaz zwykła halogenowa zarówka H7 ma 55W,natomiast xenon pobiera tylko 35W. Czy to w tym tkwi mój problem?
Myslem o zalozeniu opornika ale niestety nie wiem jaki zastosowac i gdzie dokładnie go wpiac :cry:

Licze na wasza pomoc ;)



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr gru 09, 2009 22:53

Trzeba by położyc dodatkową instalacje na przekaznikach wyzwalaną + z włąćznika i w module zmienic vagiem lub zmienic tylko vagiem


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr gru 09, 2009 22:56

Już miałem pisać o tym samym ale inaczej sformułować heh Kolega mnie uprzedził :pub:

Może na Elektrodzie też coś napiszą ... widziałem tam Twój temacik :bajer:

ps.. o wynalazku HID wypowiadał się nie będę ... w normalnych kloszach = to porażka
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 22:58 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » śr gru 09, 2009 22:59

Aha a nie da sie tego jakos prosciej zrobic?
Np zastosowac jeden lub kilka opornikow lub nawet zarówke zeby zmniejszyc liczbe tych wacików?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr gru 09, 2009 23:21

pszczolek, mozna na vagu w xenon range sprobowac zmienic


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr gru 09, 2009 23:24

Fahoo, nie da rady, sterownik nie widzi zestawu, w adresie "Centr. Zesp. Elektr." nie pojawią mu się "światła xenonowe"



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » śr gru 09, 2009 23:25

pszczolek pisze:Zamontowałem zestaw hid 6000k do golfa V 1.9 TDI .
I to niestety w moich okolicach..
Zakładać HIDy do MK5?? Porażka..
Lepiej kupiłbyś sobie ori xeny a nawet bixeny i nie bawił się w takie przeróbki..


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr gru 09, 2009 23:25

wydaje mi się ytrzeba wymienić sterownik centralnego zespołu elektrycznego



Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » śr gru 09, 2009 23:27

Dobra a co do gasniecia samochodu to jest to normalne?
Aaa słyszalem zeby chodzil mi xenon trzeba poprawnie zakodowac "boardnetz" w vagu..

[ Dodano: 09 Gru 2009 22:28 ]
I to niestety w moich okolicach..
Zakładać HIDy do MK5?? Porażka..
Lepiej kupiłbyś sobie ori xeny a nawet bixeny i nie bawił się w takie przeróbki..
Zalozyłem je na krótki okres bo po nowym roku zmieniam lampy na soczewkowe :crazy:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr gru 09, 2009 23:48

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3618519 to jest chyba odpowiedź na Twoje pytanie bo chłopaki też mają jakieś problemy z uruchomieniem


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr gru 09, 2009 23:50

mettenos, no w sumie tak bo sterownik nic nie wiem o zapłoniku i całej reszcie.......
moze gdyby zmierzyc opór wewnętrzny żarówki i wsadzic taki opornik ceramiczny?lub układ dopasowujący impedancyjnie......??????
nigdy nie miałem takiego problemu ale bym sprobował z przekaźnikiem w obwodzie zamiast żarówki ,może by wystarczył opór na stykach aby moduł myślał ze to żarówka??
Jak myślicie?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw gru 10, 2009 00:01

Fahoo pisze:może by wystarczył opór na stykach aby moduł myślał ze to żarówka??
Jak myślicie?
a takim majsterkowaniu słyszałem i czytałem - ale w przypadku LED-ów do jazdy dziennej, natomiast żeby udało się oszukać sterownik przy zamontowaniu HID do zwykłych lamp to szczerze przyznam, że nie szłyszałem aby się to komuś bezproblemowo udało

ovzywiście mowa o CAN-ie w Mk5, bo w Mk4 raczej te problemy da się prościej ominąć
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 00:03 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » pt gru 11, 2009 06:11

Dzisiaj spróbuje osłabic układ zarówka 5W zobacze jaki bedzie tego efekt.
Co do przekaznika to podłaczam plus i minus z aku do przekaznika a sterowanie z plusa zasilania zarówki halogenowej?

[ Dodano: 10 Gru 2009 05:42 ]
Jak mozecie to na przykładzie tego przekaznika powiedzcie mi co mam dokładnie podłaczyc do kazdego z jego styków http://allegro.pl/item813213998_przekaz ... _hurt.html

[ Dodano: 10 Gru 2009 20:50 ]
Podlaczylem przekaznik według schematu kolegi czyli:

86 85 + i - z lampy
30 plus z aku
87 + do przetwornicy
- z aku do przetwornicy

Na postoju przekaznik ładnie cyka,natomiast jezeli tylko odpale fure to po 5 sek zaczyna przekaznik bzyczec i spala sie po ok 30-40 sek.W czym teraz problem? :(

Aha jak podlacze bezposrednio xenon kablem do aku to jest wszystko wporzadku



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » sob gru 12, 2009 00:41

po raz kolejny to piszę mk5 jest autem dość rozbudowanym jeżeli chodzi o elektronikę i jak jest nie odpowiednia żarówka nie będzie świecić... raczej zostaje tylko mniej skomplikowana opcja , przekodowanie sterownika nie wchodzi w grę bo ori xenon ma jeszcze poziomowanie którego tu nie ma co będzie przypominać paląca się kontrolka zestaw hid z tego co pamiętam ma 35 W poboru prądu a żarówka h7 ma 55 W, teraz należy zastosować opornik ceramiczny o odpowiedniej mocy i oporności i zamontować go równolegle do podłączenia zestawu hid , kom nie zauważy różnicy po między źródłem światła , uwaga opornik się dość mocno grzeje



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 346 gości