Przepływomierz i kąt wyprzedzenia zapłonu 2.0 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

HUBERT GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Przepływomierz i kąt wyprzedzenia zapłonu 2.0 2E

Post autor: HUBERT GTI » czw gru 10, 2009 23:43

Witam!

Mam problem z przepływomierzem w silniku 2E (przepływomierz klapkowy), tam przy nim jest taka śruba na klucz ampulowy, która normalnie powinna być zaślepiona i ustawiona fabrycznie i nikt nie powinien jej regulować, natomiast u mnie jakiś magik kiedyś zdjął zaślepkę i regulował. I mam pytanie czy ktoś wie jak powinna być wyregulowana fabrycznie? O ile obrotów ta śruba powinna być wykręcona lub czy ktoś z silnikiem 2E i przepływką o końcówce numeru fabrycznego 301 mógłby to sprawdzić u siebie?

I druga sprawa to kąt wyprzedzenia zapłonu. Słyszałem że do jazdy na LPG powinno się delikatnie przyśpieszyć zapłon dla lepszych osiągów, ponieważ gaz spala się podobno dłużej - więc powinno się przyśpieszyć zapłon z 6 stopni na ok.8st. Czy to prawda czy brednie? Czy ktoś tak robił?

HUBERT GTI



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 11, 2009 00:06

HUBERT GTI, masz przepływkę od mk2 silnik PB lub PF i ludzi z takimi silnikami pytaj, a najlepiej postaraj się o właściwą przepływkę, może uda ci się wymienić z dopłatą na jakimś szrocie bo do 2E chodzą po jakieś 250 300 a do mk2 stówke mniej. Póki co myślę wkręć tą śróbę całkowicie, bo w 2E to jest zaślepione.
Wyprzedzenie zapłonu jak najbardziej, ale nie wyprzedzaj więcej jak na 9 stopni, u siebie robiłem sporo doświadczeń i jak się więcej wyprzedni to pojawiają się kłopoty typu przygasanie i szarpanie na wolnych i przy jeździe na niskich obrotach


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

HUBERT GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: HUBERT GTI » pt gru 11, 2009 00:25

To w takim razie przepływomierz z MK2 ma inne parametry? Czy to to samo a w gre wchodzi tylko poprawne ustawienie?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 11, 2009 00:37

tego nie wiem na pewno, ale jest od pojemnosci 1.8 a nie jak Twój 2.0 więc może sie różnić. Do lpg oczywiście to niema znaczenia, ale na benzynie może nie działac jak należy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 127 gości