Witam!
Mam problem z przepływomierzem w silniku 2E (przepływomierz klapkowy), tam przy nim jest taka śruba na klucz ampulowy, która normalnie powinna być zaślepiona i ustawiona fabrycznie i nikt nie powinien jej regulować, natomiast u mnie jakiś magik kiedyś zdjął zaślepkę i regulował. I mam pytanie czy ktoś wie jak powinna być wyregulowana fabrycznie? O ile obrotów ta śruba powinna być wykręcona lub czy ktoś z silnikiem 2E i przepływką o końcówce numeru fabrycznego 301 mógłby to sprawdzić u siebie?
I druga sprawa to kąt wyprzedzenia zapłonu. Słyszałem że do jazdy na LPG powinno się delikatnie przyśpieszyć zapłon dla lepszych osiągów, ponieważ gaz spala się podobno dłużej - więc powinno się przyśpieszyć zapłon z 6 stopni na ok.8st. Czy to prawda czy brednie? Czy ktoś tak robił?
HUBERT GTI
Przepływomierz i kąt wyprzedzenia zapłonu 2.0 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
HUBERT GTI, masz przepływkę od mk2 silnik PB lub PF i ludzi z takimi silnikami pytaj, a najlepiej postaraj się o właściwą przepływkę, może uda ci się wymienić z dopłatą na jakimś szrocie bo do 2E chodzą po jakieś 250 300 a do mk2 stówke mniej. Póki co myślę wkręć tą śróbę całkowicie, bo w 2E to jest zaślepione.
Wyprzedzenie zapłonu jak najbardziej, ale nie wyprzedzaj więcej jak na 9 stopni, u siebie robiłem sporo doświadczeń i jak się więcej wyprzedni to pojawiają się kłopoty typu przygasanie i szarpanie na wolnych i przy jeździe na niskich obrotach
Wyprzedzenie zapłonu jak najbardziej, ale nie wyprzedzaj więcej jak na 9 stopni, u siebie robiłem sporo doświadczeń i jak się więcej wyprzedni to pojawiają się kłopoty typu przygasanie i szarpanie na wolnych i przy jeździe na niskich obrotach
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tego nie wiem na pewno, ale jest od pojemnosci 1.8 a nie jak Twój 2.0 więc może sie różnić. Do lpg oczywiście to niema znaczenia, ale na benzynie może nie działac jak należy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 127 gości