sygnalizacja problemu z olejem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wrk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 16:46
Lokalizacja: Warka

sygnalizacja problemu z olejem

Post autor: wrk » śr gru 09, 2009 21:50

Witam,

Mam dziwne zachowanie kontrolki oleju mianowicie w moim 1,4 oczywiście są małe problemy ze zużyciem oleju ale nie o tym temat, mianowicie zalałem go teraz olejem Valvoline max life (przebieg 128 tys) i zauważyłem, że w trasie jak długo jade np 110/120 km\h to włącza się kontrolka od oleju jak się zatrzymam odczekam jakiś czas (np 15 min) odpale silnik to kontrolka gaśnie oczywiście jak sprawdzam bagnetem to wszystko jest ok jeśli utrzymuje prędkość poniżej 100 albo robie jakieś krótkie trasy powiedzmy do 100-150 km i go nie poganiam to tego problemu w ogóle nie mam nie wiem czym to jest spowodowane czy może tym, że olej po uzyskaniu pewnej wyższej temperatury się rozrzedza i jakby nie zgadza mu się objętosc (gęstość) czy faktycznie uważa że jest mało tego oleju ? czy ktoś spotkał się z czymś podobnym ?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr gru 09, 2009 22:07

Spotkałem się z identycznym problemem jakim opisujesz ... i Twoja droga myślenia jest jak najbardziej ok :bigok: w moim przypadku - wystarczyło dolać niecałą szklankę oleju i problem znikł ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

wrk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 16:46
Lokalizacja: Warka

Post autor: wrk » czw gru 10, 2009 18:56

no tak tylko u mnie kurde to miało nawet miejsce na drugi dzień po wymianie oleju więc dolewki bym się nie spodziewał ale mnie to wkurza bo np jak się zapomne i gdzieś jade i zaczyna się palić to trzeba stanąć odczekać i wybadać o co chodzi wr...



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » czw gru 10, 2009 19:36

wrk pisze:ianowicie zalałem go teraz olejem Valvoline max life (
To mam rozumieć, że wcześniej silnik zalany był innym olejem ???
Jeśli tak, to chyba najprościej wrócić do poprzedniego oleju i sprawdzić.. Bo z tego co rozumiem to wcześniej nie miałeś takich problemów..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » czw gru 10, 2009 19:52

Poszukaj na forum, nie jeden temat już taki był.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt gru 11, 2009 20:44

wrk pisze:no tak tylko u mnie kurde to miało nawet miejsce na drugi dzień po wymianie oleju więc dolewki bym się nie spodziewał ale mnie to wkurza bo np jak się zapomne i gdzieś jade i zaczyna się palić to trzeba stanąć odczekać i wybadać o co chodzi wr...

Przeczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=287767


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 392 gości